Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverit tykkäilee miehen exän jutuista

Vierailija
03.10.2016 |

Niin tämähän on ihan älyttömän typerä juttu, mutta olen pistänyt merkille (näkyy minun facen etusivulla ja olen vähän stalkkaillutkin), että miehen kaverit, jotka ovat minulla fb-kaverilistalla tykkäilevät miehen exän kaikista kuvista ja julkaisuista, mutta ei IKINÄ minun. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä noin puolitoista vuotta ja mies ja hänen exänsä noin 3v. ja erosivat noin vuoden ennempää, kuin me tavattiin. Minua jotenkin vaivaa tämä... Miehen ex on kyllä todella kaunis (paljon kauniimpi kuin minä) ja miehen kaverit ovat jotenkin vähän etäisiä minulle (syytä en osaa sanoa). Ehkäpä tykkäävät miehen exästä enemmän ja luulenkin, että ovat ihmetelleet miksi mies on ottanut minut... Ei ole siis kyse pelkästä facetykkäämisestä, vaan on jotain muutakin. Minua vaan jotenkin alkoi häiritsemään, kun juuri tänä aamuna huomasin, että miehen exän kuva näkyi TAAS etusivulla, kun muutama miehen kaveri tykännyt.

Lisään vielä, ettei exä ole näiden kanssa kaveri, kun joskus kysyin!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ja miten ajattelit tämän ongelman ratkaista? 

Vierailija
2/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Eivät ne kaverit sitä noin ajattele. He ovat vain tunteneet tämän exän kauemmin, joten on luontevampaa tykätä hänen jutuistaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Eivät ne kaverit sitä noin ajattele. He ovat vain tunteneet tämän exän kauemmin, joten on luontevampaa tykätä hänen jutuistaankin.

Totta tämäkin, mutta jotenkin vaan tuntuu pahalta, että jään kakkoseksi miehen kavereille.

Vierailija
4/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehen exä sinkku? Entä ne miehen kaverit? Ovatko sinkkuja? Mullakin ex miehen sinkku kaverit joita en tuntenut kuin facebookin kautta alkoi lähestyä sen jälkeen kun erottiin exän kanssa. Taitaa olla aika yleistä.

Vierailija
5/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tämähän on ihan älyttömän typerä juttu

Kyllä.

Oliskohan sun parempi nyt vaan mennä pois internetistä? Mene vaikka harrastamaan seksiä tai jotain. Mitä väliä niillä kavereiden ajatuksilla edes on?

Vierailija
6/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on uutta, ollaan laajennetusti mustasukkaisia, kun jo miehen kavereittenkin käytös aiheuttaa mustasukkaisuutta. 

Vierailija
7/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tällehän et voi oikeastaan yhtään mitään, vaikka ymmärrän kyllä tuollaisen vaivaavan.

He ovat tunteneet kauemmin, voi olla että silloin olivat enemmän porukalla tekemisissä, voi olla että he vain sattuvat pitämään exästä ihmisenä enemmän.

Ilman Facebookia paremmin unohtaisit tuollaisen ja voisit keskittyä luomaan itse suhteen näihin ihmisiin ilman painolastia.

Vierailija
8/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on uutta, ollaan laajennetusti mustasukkaisia, kun jo miehen kavereittenkin käytös aiheuttaa mustasukkaisuutta. 

Augmented reality on niin eilistä. Nyt tulee augmented jealousy.

Vierailija
9/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se exä on hyvä tyyppi? Ei se sulta ole pois.

Vierailija
10/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valoja tauluun!

Vierailija
11/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta kommentoida kuin, että omankin kokemukseni perusteella facebook pitäisi kieltää kaikilta yli 30-vuotiailta. Emme selvästikään ole tottuneet tai osaa käyttäytyä sosiaalisessa mediassa. 

Sun ongelma on yksi kärpäsen kakka. Keskity reippaalla itsetunnolla ihan omiin asioihisi.

Vierailija
12/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varmaankin klikkailevaat juuri siksi, että tässä on nyt kaunis sinkkunainen, jolta voi ehkä saada huomiota takaisin päin. Niin kauan kuin miehesi ei tykkäile exästä enemmän kuin sinusta, kaikki on hyvin. Useat tykkäyksethän ovat sitä sarjaa, että ratikassa räplää uhelinta ja klikkailee tykkäykset melko sattumanvaraisesti sinne tänne. Ei niillä ole mitään merkitystä. Jos miehen kaverit tuntuvat etäisiltä, järjestä vaikka juhlat, joihin kutsutte heidät ja omia kavereitasi ja sitten tutustutte kaikki toisiinne. Siellä voitte räpsiä vaikka yhteisiä kuvia sitten, joista tykkäilette.

Vierailija
13/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä termi asiaan! Olisiko ap:n paras lopettaa stalkkaaminen ja alkaa elämään oikeaa live-elämää? :D

Vierailija
14/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinuun mitenkään liity eikä miesystävääsi. Ne tykkäävät niistä kuvista, koska tykkäävät niistä kuvista ja siitä naisesta.

Vierailija
15/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä on ihan helvetin typerää. Syynä sekin, että miehen kaverit ovat TODELLA tärkeitä miehelle ja viettävät paljon aikaa (joka viikonloppu) keskenään ja minä en luonnollisesti ole ikinä mukana, kun on kyse "jätkien illoista" ja ei se minua vaivaa. Vaivaa juuri tuo, että miehen ex on näköjään kavereiden mieleen enemmän, kuin minä ja varmasti mies otti häntä mukaan, mutta minua ei oikeastaan ikinä.

Vierailija
16/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinuun mitenkään liity eikä miesystävääsi. Ne tykkäävät niistä kuvista, koska tykkäävät niistä kuvista ja siitä naisesta.

Tämä on jotenkin juuri minulta pois, kun kyse miehen exästä. He tykkäävät siitä naisesta, mutta eivät ilmeisesti liiemmin minusta.

Vierailija
17/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tälle voi kun nauraa.

Vierailija
18/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele eteivät tykkää ja että sua ei oteta illanviettoihin mukaan. Meidän porukassa on yksi mies, jonka vaimoa ei oteta mukaan, ja se johtuu siitä että hänen täytyy olla aina huomion keskipiste. Vahtaa facea ja instaa ja nostaa metelin jos hänen kuvista ja jutuista ei ole tykätty tarpeeksi. Nostaa metelin ja alkaa itkeä jos illanvietossa juttu ei pyöri hänen ympärillä. Suuttuu ja lähtee pois, pakko olla joku salaliitto!! Minäminäminä! Yhyy, miks ette tykkää musta! Samaan aikaan pyörittelee muille silmiä tai halveksuu.

Ei sellaista jaksa kukaan!

Ap tietysti ei tunnista itseään. :D

Vierailija
19/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen kuvio kaveripiirissä (lienetkö sama tyyppi?). Kyse ei ole siitä, etteikö nyksästä pidettäisi, mutta meidän tapauksessa kukaan ei vielä oikein tunne tyyppiä, kun taas ex puoliso on monen pitkäaikainen kaveri ennen ja jälkeen ko. parisuhteen.

Eli koko kuvio ei liity sinuun mitenkään, jos haluat että miehen kaverit tykkäävät sinusta, niin tutustu paremmin ja päivitä jotain muutakin kuin selfieitä, niistä on vieraahkon henkilön vaikea käydä tykkäilemässä. Äläkä ala änkeämään mihinkään poikien reissuille mukaan tai olet hyvin nopeasti ex ainakin kavereiden silmissä..

Vierailija
20/48 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pillua vailla ja sua on turha tykkäyksillä mielistellä, kun olet varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme