Naiset, pissaatteko niin ettei reisille valu?
Vai osaatteko hoitaa homman niin että pissaa ei valu eikä roisku iholle? Miten?
Kommentit (56)
Mitä ihmettä, ei minulla mene muualle kuin pönttöön. Ei valu yhtään mihinkään. Olen todella hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, ei minulla mene muualle kuin pönttöön. Ei valu yhtään mihinkään. Olen todella hoikka.
Pönttöön mullakin menee vaikka olen ylipainoinen. Miten joku mukas istuessaan reisille kusisi.
Ei haittaa vaikka vähän roiskuu, mun miesc tykkää nuolla puhtaaksi.
Sehän nyt riippuu reisien koosta että onko ne tiellä vai ei
Jos on kunnon hätä ja tulee paineella, käy homma siististi, mutta jos käy ikään kuin varuiksi vessassa ilman kunnon hätää, silloin lorottelee vähän häpyhuulia pitkin ja ehkä hiukan siihen häpyhuulten viereiseen taipeeseen, mutta ei kyllä varsinaisesti reisille tai pakaroille ole mennyt koskaan. Hauska aihe, yllättävän kiinnostavaa, miten muut kusee :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyl ihan reippaasti ylipainoa ja ei kyl mee pissat reisille...
Sulla onkin velhon hiha.
On varmaan vaikea keksiä kiinnostavia aiheita. Ketä nyt tämmönenkin vois kiinnostaa, mutta tuntuu kiinnostavan. Mutta ei valu reisille!
Yleensä mitä kovemmalla paineella kusee, sitä enemmän menee reisille. Siihen takareiden yläosaan, lähelle takapuolta. On siis joskus ihan kunnolla märkä. Paine osuu siis siihen wc-pytyn etuosaan ja suihkuaa siitä takaisinpäin.
Jos taas en kuse paineella, suihku jostain syystä tahtoo mennä aina oikeaa jalkaa kohti, joten kastuu ainakin toinen persposki.
Monella on ns. nurmikonkasteluvirtsa. Eli pytyllä heittää,eli kastuu pakarat jne. aina pitäisi olla pidee. Jopa lapsilla esiintyy, siistytöillä. Sitten jos ei yhdyntöjä 20 v ollut, rakenteet muuttuu alapäässä,emätin lyhenee, kuivuu kokoon jopa miltein umpeen.Tai selkäkipupotilailla.Ei suoraan suihkua, vaan todella kuin nurmikkoa kastelisi. Myös virtsaputkenaukon ongelmat. Tai ihan vaan rakennevika. Voi myös vaihdella päiväkohtaisesti. Onko istunut piktiä aikoja,jne.. syitä.
Kyllä pissa menee ihan suoraan alas pyttyyn, eikä leviä matkalla minnekään.
Minulla pissa tulee seistessä ohuena suihkuna.. ei ole jalat kastuneet. Humalassa kyykkypissaan varmuuden vuoksi.
Hoikkana tuli nätti ja hiljainen pissa, nyt paksumpana tuntuu roiskuvan ympäriinsä ja hirvee lorina! Mulla ainakin johtuu selkeästi painon noususta!
En edes ymmärrä miksi se lorisee kuin saavista kaataisi.
Etkö ole koskaan nähnyt äitisi, mummosi tai kenenkään muun naisen käyvän pissalla, kun et tiedä naisten pissaavan istualtaan?
Oon 18 ja aika hoikka ja mun pissa tulee suoraan sinne pöntön veteen et nolottaa kun joku kuulee sen pissasuihkun äänen. Laitan kyl aina vähän paperia sinne veteen mut silti tulee se ääni aina
Hoidan homman kuten miehenikin, seison, meille molemmille on oma veecee.