Naiset, pissaatteko niin ettei reisille valu?
Vai osaatteko hoitaa homman niin että pissaa ei valu eikä roisku iholle? Miten?
Kommentit (56)
Yleensä istun jolloin ei mene reisille.
Riippuu siitä mihin mies haluaa pissasuihkun osuvan. Täältä pesee...
En lössähdä pötölle vaan istun ryhdissä ja tähtään pönttöön, ei se niin kovin vaikeeta enään ole kun sitä on harjoitellut 20vuotta
Ammeessa se liukenee suoraan veteen, joten ei mene raakana reisille.
No ei kyllä ikinä mene reisille. Miten olisi edes mahdollista?
Silloin kun olin tuhti niin meni reisille. Nyt laihana menee suoraan pönttöön.
Onko ap:lla brassivahaus? Jos mulla ei ole karvoja ollenkaan, valuu reisille helposti. Karvaisena ei ole samaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ikinä mene reisille. Miten olisi edes mahdollista?
Riippuu varmaan painosta. Jos se pimppa on siellä läskimakkaroiden sisällä nii kai se roiskuu vähän joka suuntaan.
Posliinina tuntuu aina pissaamisen jälkeen, että alakertaan jää pisaroita ja muutama valuu alemmaski jaloille. Kun on pöheikkö niin pisarat jää siihen.
Teoreettinen mahdollisuus reisille roiskumisessa on oman ajatuksen mukaan ainoastaan puskapissatessa. Silloinkin käytännön uhka pöksyille pissaamisesta on realistisempi kuin reisille roiskiminen. Miten, siis miten saat pissittyä reisille?
Mulla on kyl ihan reippaasti ylipainoa ja ei kyl mee pissat reisille...
Reisille valumisella nyt lähinnä tarkoitin sitä, että valuuko pissaa pepun alueelle yms. Pahoittelen väärästä sanavalinnasta.
Ja joo, mulla ei ole yleensä ole karvoja alhaalla joten johtuukohan se sitten siitä? Enpä oo tullut ajatelleeksikaan. Niin ja ylipainoa ei ole.
ap
Mulla niin, että jos on ajeltu, menee miten sattuu oikeeta puolta pitkin.
Kun annan olla karvaa, osuu pönttöön. Tän takia nykyään aina karvaa riittävästi ettei tarvi normi pyyhkimisen lisäksi kuivata puolia oikeesta reidestä. En tiedä miksi näin.
Eiköhän johdu juuri karvattomuudesta. Niille on syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Reisille valumisella nyt lähinnä tarkoitin sitä, että valuuko pissaa pepun alueelle yms. Pahoittelen väärästä sanavalinnasta.
Ja joo, mulla ei ole yleensä ole karvoja alhaalla joten johtuukohan se sitten siitä? Enpä oo tullut ajatelleeksikaan. Niin ja ylipainoa ei ole.
ap
Auttaako jos levität häppäreitä pissatessasi? Pääsee suihku vapaammin tuleen ulos.
Häh? Reisille?? No ei mene.. Ja olen kuiteski Läski isolla ällällä.
Anteeksi mitä?
No ei valu! Eikä mullakaan karvoja ole, mutta ihan menee pönttöön...
Onko teillä jotenkin eksoottinen/paineeton suihku, vai mitä ihmettä.
Mä en vaan jotenkin onnistu, aina sitä valuu.
ap