Naiset, pissaatteko niin ettei reisille valu?
Vai osaatteko hoitaa homman niin että pissaa ei valu eikä roisku iholle? Miten?
Kommentit (56)
Nainen ei voi pissata niin että kaikki menee pönttöön. Vaikka istuisi ja olisi laiha niin virtsa virtaa jonkun verran ainakin ihoa pitkin muulle häpyalueelle ja muualle haarojen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin tuhti niin meni reisille. Nyt laihana menee suoraan pönttöön.
Siis mä olen todella tuhti ja reidet paksummat kuin monenkaan vyötärö enkä ole ikinä saanut reisille. Miten se voi olla mahdollista edes?
Vierailija kirjoitti:
Mulla niin, että jos on ajeltu, menee miten sattuu oikeeta puolta pitkin.
Kun annan olla karvaa, osuu pönttöön. Tän takia nykyään aina karvaa riittävästi ettei tarvi normi pyyhkimisen lisäksi kuivata puolia oikeesta reidestä. En tiedä miksi näin.
Karvasuortuvat toimivat siinä ohjurina ja imevät myös virtsan itseensä, jolloin se ei lähde valumaan ihoa pitkin. Sama ilmiö kuin jos vaikka kaadat vettä vähän hiuksiin tai kaljuun päähän. Kaljupäällä vesi valuu heti naamalle. Hiuksiin taas pieni määrä häviää.
Toinen puolihan tässä on tietysti se, että virtsankerääjänä toimiva tuhero on sitten taas vähemmän hygieeninen. Vaikka sitä vähän paperilla pyyhkäisikin, niin sinnehän jää suuri osa.
Mites kakka, valuuko pakaroille vai jääkö karvoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun annan olla karvaa, osuu pönttöön. Tän takia nykyään aina karvaa riittävästi ettei tarvi normi pyyhkimisen lisäksi kuivata puolia oikeesta reidestä. En tiedä miksi näin.
Karvasuortuvat toimivat siinä ohjurina ja imevät myös virtsan itseensä, jolloin se ei lähde valumaan ihoa pitkin. Sama ilmiö kuin jos vaikka kaadat vettä vähän hiuksiin tai kaljuun päähän. Kaljupäällä vesi valuu heti naamalle. Hiuksiin taas pieni määrä häviää.
Toinen puolihan tässä on tietysti se, että virtsankerääjänä toimiva tuhero on sitten taas vähemmän hygieeninen. Vaikka sitä vähän paperilla pyyhkäisikin, niin sinnehän jää suuri osa.
Nimenomaan on hygieninen. Virtsan viimeiset tipat suojaavat virtsa-aukkoa ja karvat suojaava ulkoisia sukuelimiä.
Kuuraa sinä karvaton vittusi vaikka kloriitilla puhtaaksi niin huomaat, että se saa ongelmia osakseen.
Eikö naiset osaa edes kusta siististi !? Sitten valitetaan, jos vessanpöntön rengas ja ylös, kun itse kustaan pitkin reisiä ja seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla brassivahaus? Jos mulla ei ole karvoja ollenkaan, valuu reisille helposti. Karvaisena ei ole samaa ongelmaa.
Karvaisena on isompi ongelma. Karvat on ihan kusessa. Joten joudut pesemään itsesi joka ikinen kerta kun käyt kusella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan on hygieninen. Virtsan viimeiset tipat suojaavat virtsa-aukkoa ja karvat suojaava ulkoisia sukuelimiä.
Kuuraa sinä karvaton vittusi vaikka kloriitilla puhtaaksi niin huomaat, että se saa ongelmia osakseen.
Jouduthan sinä kuuraamaan sitä karvallistakin joka ikinen kerta kun käyt vessassa. Muuten ne on ihan kusessa.
Tämän ketjun luettuani en ihmettele enää miksi monet naiset suhtautuvat niin fanaattisesti meisten kusella käymiseen istumis- ja pyyhkimisvaatimuksineen. Kuvittelevat raukat, että miesten kuseminen on samanlaista sotkemista kuin heidän oma touhunsa. Hyi olkoon teitä pissapimppoja! :D
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi pissata niin että kaikki menee pönttöön. Vaikka istuisi ja olisi laiha niin virtsa virtaa jonkun verran ainakin ihoa pitkin muulle häpyalueelle ja muualle haarojen väliin.
Miksi tämä on saanut alapeukkuja?
Koska toi pitää paikkansa. Tämä asia ei ole mielipide asia vaan puhdasta biologiaa ja fysiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä?
No ei valu! Eikä mullakaan karvoja ole, mutta ihan menee pönttöön...
Onko teillä jotenkin eksoottinen/paineeton suihku, vai mitä ihmettä.
Et sitten ole nainen. Naisen virtsatessa aina tulee virtaa häpyhuulten, haarojen ja takapuolen alueelle.
Kun istuu pikkasen etukenossa ryhdikkäästi, niin lirahdus ei karkaa sivulle vaan just suoraan pönttöön. Mutta silloin lorisee suoraan pöntön veteen. Jos valitsee hiljaisen lorottamisen ja kusee vähän lantio vinossa, niin menee helpommin "reisille."
Mulla roiskuu ihan holtittomasti joka paikkaan. Nytkin on vessa ihan kusessa. :((
Mulla tulee virtsa sykäyksittäin kuin veri valtimosta. Onkohan mulla takarauhasessa jotain vikaa?
Pissaa valuu aina alas pepun alueelle ja vähän sisäreisillekin, vaikka en ole lihava ja karvatkin on paikallaan. Sisemmät häpyhuulet on kyllä keskenään aika erikokoiset, joten vaikuttaakohan se? Tosin kyykkypissalla ulkona pissa suihkuaa aika siististi.
Vierailija kirjoitti:
Pissaa valuu aina alas pepun alueelle ja vähän sisäreisillekin, vaikka en ole lihava ja karvatkin on paikallaan. Sisemmät häpyhuulet on kyllä keskenään aika erikokoiset, joten vaikuttaakohan se? Tosin kyykkypissalla ulkona pissa suihkuaa aika siististi.
Virtsa valuu aina osittain ainakin joko alaspäin eli pepun alueelle tai sitten sivuille eli haaroille. Riippuen tavaran rakenteesta.
Naisen pitäisi aina vähintään vedellä huuhdella itsensä kun käy virtsalla.
Jos mahdollista kusen muualle kuin pönttöön. Esim suihkuun ja ulkona syväkyykky on sistimpiä kusemisia mulla. Pöntöllä kusisuihku jotenkin leviää likaa ja tulee vastapalloon perseelle ja reisille.
Käykää mammat laskemassa kunnon aamuliemet tuon Penan päälle, niin saa fantasiansa toteutettua.
Kuse suuremmalla paineella, niin ei valu,