Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ex-narkomaani ja rikollinen. Mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
02.10.2016 |

Vastailen tämän illan kysymyksiin.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautuuko kehosi ennalleen? Miten vierottauduit ja käytätkö enää mitään päihteitä?

Ei mulle onneks mitään pahempia pysyviä vaurioita jääny, puhe nyt kuulemma saattaa olla vähän hitaampaa ja kaikki sanat ei aina heti tuu mieleen, joten niitä joutuu joskus vähän hakemaan.. Sitten on tietty katkastu pari sormea kirveellä velkojen takia. Korvaushoidossa olin ja alkoholia juon sillon tällön, röökiä menee. Pilvee välillä polttelen.

Eli et ole kuivilla. Päihdeongelmaiselle on vain joko tai ei. Tiedän tämän ikävä kyllä.

Satunnainen pilvenpolttelu kuitenkin paljon vähempihaittaista kuin viinan juonti ja tupakanpolttelu.

Niin, paitsi että ap käyttää päivittäin subutexia ja polttelee pilveä, ei siis lopettanut vaan narkomaani edelleen. Tuskin kukaan viinaa satunnaisesti juova väittää olevansa absolutisti.

Ei viinan haitallisuus liity mitenkään tähän asiaan muuten kuin kannabispropagandalla kyllästetyssä päässäsi. Apn ei riippuvaisena tulisi käyttää mitään. Edes sitä pyhää kantsua. Sekin rikkoo perheitä, ja rikkousi vaikka olisikin laillista.

Vierailija
62/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sait työpaikan, vaikka sinulla on rikostaustaa? Onko sukulaisesi baarinpitäjä, vai onnistuitko jotenkin salaamaan menneisyytesi?

Olen omille lapsilleni sanonut, että jos kerran jää 15-vuotiaana kiinni pikkurikkeestä, tie nousee sen jälkeen pystyyn kaikkialla. Siivoamaankaan ei pääse. Se sakko tai yhdyskuntapalvelus on aivan sivuseikka. Elinikäinen ansiotoimintakielto on paljon vakavampi juttu.

Miksen sais, jos oon elämäni kuntoon laittanu? ei kaikki ihmiset oo sellasia että niillä on tarve rangaista toisia koko loppuelämä heidän tekemistä virheistä.

Ja frendi vinkkas mulle tästä vapaasta tarjoilijan paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan M. Vettenterän tai vastaavan harrastelijakirjoittajan provolle. Tämän "nistin" vastaukset olivat niin ympäripyöreitä, että kuka tahansa olisi voinut keksiä tuollaisia päästään. 

Useimmiten provohuutelut ja -arvostelut ärsyttävät, mutta nyt täytyy sanoa että 1/5. 

Vierailija
64/65 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautuuko kehosi ennalleen? Miten vierottauduit ja käytätkö enää mitään päihteitä?

Ei mulle onneks mitään pahempia pysyviä vaurioita jääny, puhe nyt kuulemma saattaa olla vähän hitaampaa ja kaikki sanat ei aina heti tuu mieleen, joten niitä joutuu joskus vähän hakemaan.. Sitten on tietty katkastu pari sormea kirveellä velkojen takia. Korvaushoidossa olin ja alkoholia juon sillon tällön, röökiä menee. Pilvee välillä polttelen.

Eli et ole kuivilla. Päihdeongelmaiselle on vain joko tai ei. Tiedän tämän ikävä kyllä.

Satunnainen pilvenpolttelu kuitenkin paljon vähempihaittaista kuin viinan juonti ja tupakanpolttelu.

Niin, paitsi että ap käyttää päivittäin subutexia ja polttelee pilveä, ei siis lopettanut vaan narkomaani edelleen. Tuskin kukaan viinaa satunnaisesti juova väittää olevansa absolutisti.

Ei viinan haitallisuus liity mitenkään tähän asiaan muuten kuin kannabispropagandalla kyllästetyssä päässäsi. Apn ei riippuvaisena tulisi käyttää mitään. Edes sitä pyhää kantsua. Sekin rikkoo perheitä, ja rikkousi vaikka olisikin laillista.

Kannattaa muistaa, että kannabis on kuitenkin maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin energia- ja lääkekasvi, jolla on käyttöä myös ravintona. Maailman monipuolisin kasvi. Ja jos maailmasta pitäisi joku "pyhä" kasvi nimetä, niin kyllä se kannabis olisi.

Vierailija
65/65 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnalla on ollut aikojen alusta halu saada pää sekaisin tavalla tai toisella, kun tämä olemisen sietämätön keveys ahdistaa. Muutama muu eläinlaji on opetellut samat tavat. Riippuvuus on aina riippuvuus, eikä korvaushoidossa oleva pilven polttaja, satunnaisesti alkoholia käyttävä narkomaani ole missään tapauksessa kuivilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi