Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ex-narkomaani ja rikollinen. Mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
02.10.2016 |

Vastailen tämän illan kysymyksiin.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautuuko kehosi ennalleen? Miten vierottauduit ja käytätkö enää mitään päihteitä?

Ei mulle onneks mitään pahempia pysyviä vaurioita jääny, puhe nyt kuulemma saattaa olla vähän hitaampaa ja kaikki sanat ei aina heti tuu mieleen, joten niitä joutuu joskus vähän hakemaan.. Sitten on tietty katkastu pari sormea kirveellä velkojen takia. Korvaushoidossa olin ja alkoholia juon sillon tällön, röökiä menee. Pilvee välillä polttelen.

Vierailija
22/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sait työpaikan, vaikka sinulla on rikostaustaa? Onko sukulaisesi baarinpitäjä, vai onnistuitko jotenkin salaamaan menneisyytesi?

Olen omille lapsilleni sanonut, että jos kerran jää 15-vuotiaana kiinni pikkurikkeestä, tie nousee sen jälkeen pystyyn kaikkialla. Siivoamaankaan ei pääse. Se sakko tai yhdyskuntapalvelus on aivan sivuseikka. Elinikäinen ansiotoimintakielto on paljon vakavampi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että onnistut pysymään kuivilla ja saavutat sellaisen elämän kuin haluat. Tsemppiä!

Vierailija
24/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös ex-rikollinen vai nykyinen rikollinen? Miksi aloit rikollisen urasi?

Entinen myös tuossa asiassa, kyllä ne mun kiven sisällä istumiset on nyt istuttu. Ei passaa kusta asioita siinäkään mielessä ettei tyttöystävän kanssa tuu eroa, kun odottaa tällä hetkellä myös meidän molempien yhteistä ensimmäistä lasta. Rikollisen uran aloitus oli nuoruuden typeriä päähänpistoja ja hain sillä jännitystä.

Vierailija
25/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kysyttävää. Toivottavasti sulla nyt ja tulevaisuudessa kaikki hyvin. Hyvää syksynjatkoa sulle!

Kiitos. Samoin sulle :)

Vierailija
26/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollinen rakkauden tai läheisyyden puute lapsuudessa vaikuttanut mielestäsi ihmissuhteisiisi aikuisena? Tai tarkemmin siis seurustelusuhteisiin? Ja jos on niin miten?

Vierailija
27/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko maksaa korvaukset ja hyvittää varastamasi omaisuuden?

Ainakin osan näistä ja niin oon jo tehnykkin, mahdottomuus saada koskaan kaikkea hyvitetyks..

Vierailija
28/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin selkeä provo ettei mitään rajaa.

Vierailija
29/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet korvannut läheisellesi sen kärsimyksen jonka olet heille törttöilylläsi aiheuttanut?

Olemalla parempi ihminen.

Vierailija
30/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut menneisyyteesi? Pystytkö myöntämään virheesi, vai syytätkö jota kuta toista, vai oletko selittänyt asian itsellesi eräänlaisena kasvutarinana, "ilman rötöksiä mä en ois nyt mä, oli pakko vähän sekoilla"?

Pystyn myöntämään virheeni ja oonkin joskus aikasemmin piiskannut itseäni loputtomiin saakka niiden takia, mutta tyttöystäväni sai mun silmät myös avautumaan ja sano sen että osittain pakosti varmasti mun lapsuudessakin kokemilla asioilla on ollu merkitystä, että päädyin tälle tielle ja kyllä nämä vaikeudet on kasvattanu myös henkisesti, henkinen kasvuhan on hieno asia. Kun myös tiedän etten oo paha ihminen, niin pitäiskö sitä sitten koko loppuelämä suhtautua menneisyyteen häpeillen ja nöyristellen?

Tyttöystäväni sai tajuamaan ettei sekään ois hyvä asia, koska sillon tuntisin pahaa oloa jatkuvasti ja pitäisin itseäni todella huonona ihmisenä, mikä ois taas riski sille että alkaisin käyttämään uudelleen. Pitää arvostaa itseään, antaa tekonsa anteeksi, päästää syyllisyydestä jossain vaiheessa irti ja pyrkiä olemaan parempi ihminen. Se on terve ajatusmalli ja sillä tavalla on todennäköisesti parempi tulevaisuuskin edessä.

Vierailija
31/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin selkeä provo ettei mitään rajaa.

Ukkis oli provo ku minuu teki. Eiku...

Vierailija
32/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäkkö mistä saa laatupiriä edulliseen hintaan?

Tiiän.

Vierailija
33/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielestäsi jännämies?

En?

Vierailija
34/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö koko lähipiiri uusiksi kun lopetit? Kaverit? Luulis ettei ole mahdollista hengailla enää samoissa piireissä.

Osa meni ja osa jäi. Kuitenkin osa sellasia lapsuuden hyviä ystäviä, jotka tuntenu hiekkalaatikko ikäsestä asti niin ei tuu hylättyä. Osa frendeistäkin onneks pystyny lopettaa kaman käytön tai päässy tohon korvaushoitoon, moni makaa myös montun pohjalla

Vierailija
35/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko hyviä vinkkejä apteekkimurron tekemiseen?

t: nimimerkki "kaverin puolesta kysyn" :P

On, mutten sulle kerro. :)

Vierailija
36/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan kesti, että voit sanoa päässeesi irti aineista?

Siis lopettamispäivästä laskettuna

Vuosi.

Vierailija
37/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä se bilehuumemuija siitä exiä rannalla -ohjelmasta??

Vierailija
38/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut kauanko meni, että pystyt sanomaan olevasti kuivilla? Siitä hetkestä kun olet päättänyt lopettaa. 

Vierailija
39/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ehdit ensin. vastata siis.

Onnea teille!

Vierailija
40/65 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäkkö mistä saa laatupiriä edulliseen hintaan?

Tiiän.

Kerro nyt! Voitko hakee? Saat femman hakuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän