Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vetoa, että poliisin ampuma kaahailija yritti pientareella tappaa tyttöystävänsä / vaimonsa?

Vierailija
02.10.2016 |

Ja että taustalla ero tai eron uhka, että nainen halusi eron. Ja sit äijä lähti ajelee nainen kyydissään ja meinasi tappaa sen jollain pientareelle ja poliisi esti teon ampumalla miehen.
Tällainen tuli mieleen tästä:

"Kun kaahaillut auto ajoi moottoritien keskiviheriölle, poliisi epäili vakavaa henkeen ja terveyteen kohdistuvaa rikosta, minkä vuoksi ampumispäätös tehtiin.

Poliisi tiedotti sunnuntai-iltana, että auto suistui kolarin seurauksena moottoritien keskiviheriölle. Auton suistuttua syntyi tilanne, jonka tapahtumia tutkitaan vakavana henkeen ja terveyteen kohdistuvina rikoksina.

Epäillyt teot eivät kohdistuneet poliisiin tai kuljettajaan, vaan toiseen ihmiseen.

Poliisi tiedottaa, että alustavien tietojen perusteella poliisi joutui pysäyttämään rikoksen käyttämällä asetta. Ampumispäätös ei siis liittynyt liikenteestä aiheutuneen tehtävän vuoksi."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001274209.html

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Itse veikkaan että on ajanut tahallaan päin muita autoja.

Vierailija
2/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaa. Eli törmäsi johonkin, matka loppui ja yritti tappaa kyydissä olleen. Mutta mihin törmäsi, koska ei ole mainittu mitään kolarin toisesta osapuolesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyneekö tuon miehen tarina siis tämä ketjun jatkoksi:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…

Vierailija
4/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Ja sen jälkeen täytyy ampua koska?

Vierailija
5/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Yritti varmaan keskikaistan yli vastaantulevien kaistalle, jotta saisi paremmna osuman toiseen autoon.

Hyvä että poliisi pysäytti kerrankin rikollisen riittävällä voimalla.

Vierailija
6/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Silmä käteen:

"Poliisi tiedottaa, että alustavien tietojen perusteella poliisi joutui pysäyttämään rikoksen käyttämällä asetta. Ampumispäätös ei siis liittynyt liikenteestä aiheutuneen tehtävän vuoksi

Auton suistuttua syntyi tilanne, jonka tapahtumia tutkitaan vakavana henkeen ja terveyteen kohdistuvina rikoksina.

Epäillyt teot eivät kohdistuneet poliisiin tai kuljettajaan, vaan toiseen ihmiseen."

Eli varmaan yritti kuristaa tai puukottaa tai ampua sen tyttöystävänsä. veikkaan mä. Hui, kuin suoraan leffasta, jos näin tosissaan. Että viime hetkillä tulee pelastus ja pahis ammutaan kun on just kohottamassa kättä uhria kohti...

Vierailija
7/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Oli menossa viheriön yli vastaan tulevan liikenteen sekaan.

Vierailija
8/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Siellä keskiviheriölläkö, johon oli autonsa ajanut?

Vierailija
9/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Silmä käteen:

"Poliisi tiedottaa, että alustavien tietojen perusteella poliisi joutui pysäyttämään rikoksen käyttämällä asetta. Ampumispäätös ei siis liittynyt liikenteestä aiheutuneen tehtävän vuoksi

Auton suistuttua syntyi tilanne, jonka tapahtumia tutkitaan vakavana henkeen ja terveyteen kohdistuvina rikoksina.

Epäillyt teot eivät kohdistuneet poliisiin tai kuljettajaan, vaan toiseen ihmiseen."

Eli varmaan yritti kuristaa tai puukottaa tai ampua sen tyttöystävänsä. veikkaan mä. Hui, kuin suoraan leffasta, jos näin tosissaan. Että viime hetkillä tulee pelastus ja pahis ammutaan kun on just kohottamassa kättä uhria kohti...

Ammuttu ei siis ilmeisesti ollut auton kuljettaja, vaan matkustaja. Ehkä kaappaustilanne?

Vierailija
10/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto oli pysähtyneenä ja sisällä oli vakava rikos meneillään. Siksi poliisi ampui.

Vierailija
11/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Silmä käteen:

Jollain keskustelupalstalla kerrottiin heti tuoreeltaan, että puukkoa siellä olisi heiluteltu, tiedä näistä sitten...

Vierailija
12/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Siellä keskiviheriölläkö, johon oli autonsa ajanut?

Joidenkin kommenttien mukaan paikalla oli useita vaurioituneita ajoneuvoja.

Vierailija
13/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Höpö höpö

Vierailija
14/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Siksi jos jatkaa erityisen vaarallista toimintaa.

Vierailija
15/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli törmännyt johonkin toiseen autoon ennen ulossuistumista.

Vierailija
16/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Ei. silmä käteen sullekkin:

"Auton suistuttua syntyi tilanne, jonka tapahtumia tutkitaan vakavana henkeen ja terveyteen kohdistuvina rikoksina."

Eli auto oli jo suistunut ja paikoillaan pientareella. Sitten äijä yrittää tappaa jonkun (eroa halunneen tyttöystävänsä?). Siksi poliisi ampui.

Vierailija
17/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Koska hän ajaa toisia autoja päin.

Vierailija
18/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko te juoruämmät nyt huomaatte millasia kusipäisiä yleistyksiä ja arveluketjuja rakensitte tossa toisessa ketjussa..joku järki taas siihen arviointiin, kun pohditaan sitä miten pelastajamme toimivat tuolla henkensä uhalla pelastamassa muita. Ihan joka uutisen perusteella ei kannata höntyillä. Perus ämmiä ja vihervassareita...

Vierailija
19/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä iloa tällaisista aloituksista on... Ihan ku joku oikein odottaisi jotain tuollaista.

Odotellaan tietoa mielummin.

Vierailija
20/81 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Silmä käteen:

Ammuttu ei siis ilmeisesti ollut auton kuljettaja, vaan matkustaja. Ehkä kaappaustilanne?

Luetun ymmärtäminen!!!

Se kuski oli jus se hullu, joka yritti tappaa toisen ihmisen auton suistuttua ja pysähdyttyä pientareelle. Ja just se kuski ammuttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi