Poliisi ammpui kaaharin nelostiellä!
Järeät aseet liikenneturvallisuuden parantamiseksi on otettu käyttöön.
Kommentit (280)
Jos poliisi raaistaa otteitaan, koko yhteiskunta menee rauhattomampaan tilaan.
Lisääntyyhän se turvallisuus ja säästyy rahaa, kun poliisi ampuu rosvot ja syylliset.
Se on varmaa, että ei sitä ihan pikkuisesta kaahailusta ole ammuttu vaan hän on todellakin ollut paha vaara muille, monen henkilön päätös oli varmaan että joudutaan ampumaan. Itse olen samaa mieltä jos ajaa kovaa eikä välitä muista niin pam vain sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä menee nyt pahasti överiksi, mutta olisiko epäilty aikovan jotain Nizzan kaltaista.
En usko. Ei oikein taktiikka viittaa sellaiseen. Henkilöautolla moottoritiellä ei mitään erityistä massaiskua voi saada aikaiseksi. Matka kun pysähtyy jo ensimmäiseen kolariin.
Riippuu nyt tietysti siitä minkälaisen ketjukolarin saa ruuhkassa aiheutettua ja mitä autossa oli mukana. Saattoihan se olla lastattu vaikka dynamiitilla, mistä sitä vielä tietää.
Lisäksi tuota motaria pääsee ihan Helsinkiin asti ja aiemminkin moneen kaupunkiin joissa voi iskeä.
Tehän olette aivan kuin muslimeita kun vaaditte raakoja tuomioita väärintekijöille.
Mummu jolla jolla kirjoitti:
Se on varmaa, että ei sitä ihan pikkuisesta kaahailusta ole ammuttu vaan hän on todellakin ollut paha vaara muille, monen henkilön päätös oli varmaan että joudutaan ampumaan. Itse olen samaa mieltä jos ajaa kovaa eikä välitä muista niin pam vain sitten.
Niin ei kai siitä ammutaan, jos ajaa 80 rajoitus on 60. Luultavasti ylinopeutta on ollut ainakin 90.
Ihmiset reagoivat nyt tähän aika huolestuneesti ja rajusti, varsinkin kun poliisi ei mitään tiedota. Varmaan niillä on syynsä. Mutta kyllähän se oikeasti pistää ajattelemaan kun kytät kulkee aseet vyöllä, että mitä niille nykyään opetetaan. Minulla ei ole poliiseista muita kuin mukavia kokemuksia. Ikäni muistan kun aika nuorena menin yksin erääseen kaupunkiin hoitamaan yhtä juttua, enkä tiennyt rautatieasemalle saavuttuani, minne olisi pitänyt mennä. Siihen aikaan oli vielä klassisia vahdissa seisovia passipoliiseja. Minä bongasin tällaisen, kävelin pakeille ja polliisisetä ystävällisesti neuvoi, minne pitää mennä. Veti lopuksi hattuun lipan ja meitä molempia nauratti. Myöhemmin työelämän kautta on tullut todella hyvä ja inhimillinen kuva nimenomaan vanhemmista poliiseista.
Mutta jos nykyään painopiste alkaa mennä raskaaseen varusvyöhön, eikä ihmissuhdetaitoihin, silloin en tiedä, haluanko tässä ajassa enää elää. Poliisin pitää kuitenkin olla ihmisten turva, eikä joku sisäinen kansalaisia vastaan toimiva miliisi, kuten neukuissa aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaahaan syystä. Vien vaikka vaimoa synnyttämään tai verta valtoimenaanvaluvaa sairaalaan tai saan vaikka sairaskohtauksen enkä sekopäisenä ymmärrä pysähtyä. Tuleeko nappi ohtaan?
Tulee. Ja luultavasti minullekin, koska kerroin tämän "väärän" mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa tarkistaa, mutta käsittääkseni poliisilla ei ole oikeutta imeyttää munaansa käskystä. Oikeus pysäyttää kulkuneuvo sillä sen sijaan on.
Virallinen totuus on että poliisin käskyjä pitää noudattaa kaikissa tilanteissa. Munan imemisen jälkeen voi sitten jättää tutkintapyynnön olisiko poliisi mahdollisesti syyllistynyt virkavirheeseen. Yleensä nämä valitukset eivät johda mihinkään.
Mummu jolla jolla kirjoitti:
Milloinkahan poliisi koventaa
otteita pyöräilijöiden suhteen?
Siis oliko se oikeasti kaahaaja vai sittenkin harhaluodin uhri, kuten epäillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumiset lisääntyvät samassa suhteessa kuin tietty väestöaines. Sille ei mahda mitään, näin se vaan on. Ja rasismilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, vaan tietyn väestönosan oman käytöksen.
Miksi ne poliisit sitten ampuvat valkoisia kantasuomalaisia?
No koska se on se tietty väestönosa joka kasvu johtaa näihin ampumisiin.
Ei se valkoisten kantasuomalaisten väestönkasvusta johdu vaan rikollisten ja muiden hörhöjen määrän kasvusta ja tällä taas ei ole ihonvärin kanssa mitään tekemistä.
Iltasanomissa ei enää kommentointi mahdollisuutta naurettavaa. Modet, nyt hereille, kansa on pälpättänyt asiasta jo liikaa
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa missään sanottu, että kaahari on amuttu, vaan nimenomaan niin päin että poliisi ei kerro, oliko ammuttu kuski itse. Eli uutisointia voisi hidastaa myös harhalaukaus pelkääjänpaikalle.
Niin, onhan se paljon tehokkaampaa, kun ampuu sivullisen niin sillä on selvä pelotusvaikutus. Kyllä nyt alkaa asiat luistamaan, ihan niinkuin ameriikassa.
Tässä uutisoitiin, että lokakuun alusta alkaen rikesakon saa jo yli 7 km/h ylinopeudesta. Mutta sitä ei mainittu, että kaahailijat ammutaan.
Ajoi varmaankin yli sen 7 km/h, mistä peltipolliisikin läväyttää maksumääräyksen. Jospa tuo nyt sitten purisi meihin kehä 1:llä päivittäin piittaamattomasti ajelevaan porukkaan, jotka aiheutamme tolkutonta vaaraa liikenteelle.
Piripäissä 50 km/h ylinopeuksia kaahailevaan kansanosaan ei auta yhtään mikään.
Miksi ei sakoteta niitä, jotka lyövät jarrut pohjaan aina kun kamerapömpeli on tulossa kohdalle?Hehän sitä liikennettä vaarantavat.
Punaisia päin ajaminen on paljon vaarallisempaa, ei muutakun konekiväärit risteyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikeutta tehdä kotietsintöjä ilman todisteita eikä viedä syytöntä putkaan. Mutta koko ajan ne sitä tekee.
Tuskin, kun ei kumpaakaan ole osunut kohdalle.
Suomessa on noin yksi poliisi per 700 asukasta. Voivat hyvin tehdä perusteettomia kotietsintöjä ilman että osuu ikinä sinun kohdallesi. Oma kokemus ei siis tässä todista suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa missään sanottu, että kaahari on amuttu, vaan nimenomaan niin päin että poliisi ei kerro, oliko ammuttu kuski itse. Eli uutisointia voisi hidastaa myös harhalaukaus pelkääjänpaikalle.
Voihan se olla, että tämä kaahaaja epäonnekseen törmäsi toisen teiden ritarin perään ja sai tämän kuumakallen kimppuunsa. Poliisi sitten joutui sitten ampumalla erottamaan nämä toisistaan.
Näitä hulluja ratinpyörittäjiä kun riittää juurikin tuolla motarilla.
Vähemmän rikollisia on kuin vaikka 10 vuotta sitten