Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti Imovane häviää elimistöstä?

Vierailija
01.10.2016 |

Jos on käyttänyt kyseistä lääkevalmistetta joka ilta esim. 4 viikkoa putkeen, niin kauanko kestää että lääke häviää elimistöstä täysin ja toleranssi palautuu entiselleen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lopettaa asteittais muuten voi olla melkoisen hankalat yöt edessä

Vierailija
2/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis lopettaa asteittais muuten voi olla melkoisen hankalat yöt edessä

Niin mä olen tehnytkin enkä ole käyttänyt kuin yhden tabletin kerta-annoksia maksimissaan muutenkaan. Ihmetyttää vaan ettei toleranssi ole palautunut entiselleen vaikka olen pitänyt viikon tai kahdenkin mittaisia taukoja.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen ja psyykkinen riippuvuus!

Vierailija
4/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen ja psyykkinen riippuvuus!

Täh?

AP

Vierailija
5/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on Imovane? Olen ryhtynyt tutkimaan kuolleen vanhempani jäämistöä ja lääkkeitä tuntuu löytyvän pienen valtion tarpeiksi. Mm. Imovane (mitä, mihin tarkoitukseen?), verenpainelääkkeitä (ymmärrän), epämääräisiä kortisoneja (Prednisolon, helvetin isoja satseja googlettamisen kautta ymmärtäen) ja paljon muuta. Onko vainajalla enää oikeusturvaa vai todetaanko voi voi? Vainaja salasi lääkityksensä lähiomaisiltaan.

Vierailija
6/10 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on Imovane? Olen ryhtynyt tutkimaan kuolleen vanhempani jäämistöä ja lääkkeitä tuntuu löytyvän pienen valtion tarpeiksi. Mm. Imovane (mitä, mihin tarkoitukseen?), verenpainelääkkeitä (ymmärrän), epämääräisiä kortisoneja (Prednisolon, helvetin isoja satseja googlettamisen kautta ymmärtäen) ja paljon muuta. Onko vainajalla enää oikeusturvaa vai todetaanko voi voi? Vainaja salasi lääkityksensä lähiomaisiltaan.

Imovane on nukahtamislääke. Yleisesti vanhuksilla käytössä. Mitä mietit oikeusturvasta?

Vierailija
7/10 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imovane on nukahtamislääke. Yleisesti vanhuksilla käytössä. Mitä mietit oikeusturvasta?

Lukekaa sivuvaikutuksista, geriatrien mukaan sitä ei saisi ikinä antaa vanhuksille. Vähäinenkin muisti menee ja kaatuilevat ja päätyvät ennenaikaiseen hautaan kaatumisen seurauksena, kun tulee esim. lonkkamurtuma. Olen läheltä seurannut ko lääkkeen aiheuttamaa tuhoa.

Vierailija
8/10 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin, toleranssi ei ole kiinni siitä onko elimistössäsi lääkeainetta vai ei. Toleranssissa on kyse elimistösi kyvystä kompensoida lääkeaineen aiheuttamaa vaikutusta.

Vierailija
9/10 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä joku tovi vierähtää..

Itse söin lääkettä melkein ihan huomaamatta vuoden kun oli niin hektistä. Lopussa huomasin miten rajua ahdistusta se alkoi aiheuttaa, eikä pää toiminut enää entiseen malliin vaikka yöt oli ihan ok. Aloin vierottautua lääkkeestä ja ne vierotusoireet olivat todella rajut. Hirveät kivut ympäri kehoa, kuume nousi joka päivä ja tuntuu että pää räjähtää. Muutama viikko siinä meni kärvistellessä.

Olehan varovainen.

Vierailija
10/10 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin a-klinikan terapian vieroitautuessani vaarattomista nukahtamislääkkeistä eli bentsoista. Ihan normaali työssäkäyvä ope olen, ne on rankkaa tavaraa pidemmän päälle.