Kukaan ei lähetä kaveripyyntöjä Facebookissa?
Olen siellä omalla naamalla, että varmasti tunnistaa mutta ei kukaan lähetä pyyntöjä? Paljon ihmisiä kuitenkin elämän aikana tavannut ja tuntenut. Miksi ei kukaan halua olla mun kaveri?! Eikö kukaan muista mua?! :(
Kommentit (23)
Facebookista katosi jo alkuaikojen tarve haalia valtava määrä kavereita. Monet ovat poistaneetkin kavereistaan ne, joiden kanssa ei netin ulkopuolella olla tekemisissä.
Migä sun nimi on? Voin laittaa sulle Gaveripyynnön.
Tarkista nyt ensin asetuksista, että sulle voi lähettää kaveripyynnön. :)
Kaikki me ollaan vaan sitä "kaveri"-massaa toisille. Ei itsellänikään ole kuin muutama oikea ystävä.
Voisikohan olla, että ne tutut eivät tiedä sinun käyttävän fb:tä. Ei se sinun kuvasi siellä tuttujen näytöillä pyöri. Etsi itse niitä tuttuja ja laita kaveripyyntö.
Ei mullekaan lähetetä kuin kerran puolessa vuodessa, mutta lähetän niitä sitten itse. Suurin osa on kyllä hyväksynyt sitten mun pyynnön, vain muutama on ottanut nokkiinsa ja laittanut asetukset niin ettei voi enää pyytää toista kertaa.
Ihan sama nimi on kuin ennenkin, että ei johdu siitä. Ja kaveripyyntöjä pystyy laittamaan. Kukaan ei vaan halua. Olen kai niin paska ja unohdettava ihminen :(.
Jos pyörii lauantai-iltana vauvapalstalla niin ei ole välttämättä halutuinta kaverimateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama nimi on kuin ennenkin, että ei johdu siitä. Ja kaveripyyntöjä pystyy laittamaan. Kukaan ei vaan halua. Olen kai niin paska ja unohdettava ihminen :(.
Mistä ne sun kaverit voi tietää, että olet tullut Facebookiin?
Sun vanhat tutut on voineet etsiä sua 5 vuotta sitten Facebookista ja jos eivät ole löytäneet, niin ei ole voinut tietysti kaveripyyntöäkään laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne tietää, jos etsii mua sieltä. Näköjään kukaan ei edes etsi, eli ei ketään kiinnosta mitä mulle kuuluu :(.
Kuka enää käyttää Facebookia kaverien takia? Itse olen facessa oikeastaan enää Rekon ja parin kirppisryhmän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyörii lauantai-iltana vauvapalstalla niin ei ole välttämättä halutuinta kaverimateriaalia.
Yöelämässäkö sitten pitäis pyöriä? Siellä pyörii ne 18-25-vuotiaat ja ainakin itsellä on ikää reilusti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne tietää, jos etsii mua sieltä. Näköjään kukaan ei edes etsi, eli ei ketään kiinnosta mitä mulle kuuluu :(.
Siis sillon etsitään, kun perustetaan Facebook-profiili. Laitetaan kaveripyynnöt niille, jotka löytyy. Ei niitä sen koommin uudelleen etsitä vaan oletetaan, että jos joku tulee vasta myöhemmin Facebookiin, niin tämä etsii ihan itse. Mä olen ollut FB:ssä nyt 7 vuotta enkä ole alkupäivien jälkeen kertaakaan etsinyt vanhoja kavereita Facebookista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää käyttää Facebookia kaverien takia? Itse olen facessa oikeastaan enää Rekon ja parin kirppisryhmän vuoksi.
Mä käytän kavereiden ja tuttujen takia. Tai kun mulla on puhelimessa messenger, niin on kätevä viestiä sitä kautta tuttujen kanssa ilman että tarvii antaa omaa puhelinnumeroa (olen tarkka siitä kelle sen annan, koska en halua siihen tilanteeseen että joudun vaihtamaan numeron, kun joku sekopää saa sen käsiin)
Miksi ihmeessä joku juuri nyt keksisi alkaa etsimään sinua sieltä? Jos ne tuttavasi ovat siellä pyörineet jo vuosia, miten heille nyt yht'äkkiä tulisi mieleen etsiä sinua? Kyllä se toimii niin, että hän joka alkaa facebookkia käyttämään, laittaa itse niitä pyyntöjä. Sitten kun olet lähettänyt pyyntöjä ja ystäväsi ovat sinut hyväksyneet, alkaa kuvasi pompsahdella kaveripyyntösi hyväksyneiden kavereiden kavereiden seinällä ja sitten mahdollisesti saat itsekkin niitä pyyntöjä.
Ei siellä facebookissa ihmiset päivittäin etsi itselleen uusia kavereita. Sitä ehkä hoksaa jos yhteisistä kavereista useampi on tullut sun kaveriksi yhtäkkiä, tai joskus fb ehdottelee että hei tunnet ehkä tämän henkilön ja silloin joku lisää.
Mutta sinä voit ihan itse lisäillä niitä kavereita.
Voisiko arvon aloittaja nyt vastata laittaako hän itse niitä kaveripyyntöjä?
Mikset itse lähetä?