Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei lähetä kaveripyyntöjä Facebookissa?

Vierailija
01.10.2016 |

Olen siellä omalla naamalla, että varmasti tunnistaa mutta ei kukaan lähetä pyyntöjä? Paljon ihmisiä kuitenkin elämän aikana tavannut ja tuntenut. Miksi ei kukaan halua olla mun kaveri?! Eikö kukaan muista mua?! :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun kamuiksi haluavat.. heivasin fb:n kun ei vaan jaksa niitä tyhjä(n)päi(väi)siä päivityksiä.

Vierailija
22/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama nimi on kuin ennenkin, että ei johdu siitä. Ja kaveripyyntöjä pystyy laittamaan. Kukaan ei vaan halua. Olen kai niin paska ja unohdettava ihminen :(.

Mistä ne sun kaverit voi tietää, että olet tullut Facebookiin? 

No kyllä ne tietää, jos etsii mua sieltä. Näköjään kukaan ei edes etsi, eli ei ketään kiinnosta mitä mulle kuuluu :(.

Siis sillon etsitään, kun perustetaan Facebook-profiili. Laitetaan kaveripyynnöt niille, jotka löytyy. Ei niitä sen koommin uudelleen etsitä vaan oletetaan, että jos joku tulee vasta myöhemmin Facebookiin, niin tämä etsii ihan itse. Mä olen ollut FB:ssä nyt 7 vuotta enkä ole alkupäivien jälkeen kertaakaan etsinyt vanhoja kavereita Facebookista. 

Näin juuri. Itse menin jo kymmenisen vuotta sitten, ja nykyään pyydän kaveriksi lähinnä, jos jonkun tutun nimeä Facebook tarjoaa. Joskus jotain uutta ihmistä voi ihan etsiä. Mutta vanhoja kavereita etsin silloin kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kavereita jaksa kukaan enää "keräillä". Instagramissa se porukka nykyään on, face on mennyttä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi