Asioita, joista kaikki muut paitsi sinä tykkäävät?
Täällä on ollut tuo samanlainen ruokaketju, mutta tuli mieleen kun TV:stä tulee tuo Vain elämää, eilinen uusinta, että mä en vaan tykkää tuosta ohjelmasta. Kaikki tuttuni rakastavat sitä ja ovat katsoneet kaikki kaudet.
Mitä tällaisia juttuja teillä on?
Kommentit (171)
Hiusten pesu. Haluaisin vaan nopeasti käväistä suihkussa, hiustenpesupäivät ovat perseestä. Ensin shampoopesu, sitten palelet vielä siellä suihkussa hoitoaineet päässä joidenka poishuuhtelu on kaiken lisäksi työlästä. Tuntuu ettei se lima lähde hiuksista ikinä.
Tv-ohjelmista, esim Vain Elämää. Ei vois vähempää kiinnostaa
Vain Elämää ja Putous. Ei helvetti eikö duunin kahvihuoneessa voi enää muusta puhua.
.
Elastinen, Cheek ym. rap"artistit". Miten vilpittömän kummastuneita katseita voi saada, kun sanoo ettei tajua näiden suosioita.
.
Lastenvaatteiden trendimerkit. Suurin osa kavereista, joilla on lapsia, odottaa kieli pitkällä tiettyjen merkkien mallistoja(vai onko ne droppeja).
.
Sisustuksessa: desingn letters, se joku stringihylly, pilvien ja päärynöiden kuvat lastenhuoneiden seinällä ja valoissa, "love you to the moon and back"-seinätarra (valehtelematta jokaisen kaverin lastenhuoneessa on nämä), valkoiset karvamatot.
.
Kånken. Niitä näkee todella paljon. Omaan silmään se on vähän retrompi retkeilyreppu.
Melko monet tuntuu tykkäävät ns ulkona syömisestä. En ikinä syö missään ravintoloissa, paitsi jos duunin takia pakko. Ärsyttää suunnattomasti, kun ei osata esim työhön tai vapaa-ajan viettoon liittyvää tapaamista ehdottaa muun kun sen ravintolaruoan ääreen. Itse ehdotan vaikka jotain taidenäyttelyä tai vain yksinkertaista kävelylenkkiä, jonka aikana ne tarpeelliset puheet voidaan hoitaa.
Rento sosiaalinen yhdessäolo. Mulla ei ole kenenkään muun kuin 2v. poikani kanssa 100% rentoa, ikinä. En ymmärrä ihmisiä jotka ovat aitoja ja iloisia seurassa. Miten he sen tekevät?
Pelit (videopelit, kännykkäpelit, tietokonepelit).
Puhtaan pyykin haju, myös hajustamattomalla pesuaineella pestyn.
Oltermanni
Juhla Mokka
Jauheliha
Kanasuikaleet
Leikkeleet
Ruispalat
Oivariini
Etelä-Eurooppa ja siellä lomailu.
Ketsuppi, sinappi,kebab, voileipä kakku, alkoholi, rahka, marsipaani, Leppilampi.
Vierailija kirjoitti:
"Uusiin ihmisiin tutustuminen".
Sama! Vieraisiin ihmisiin kontaktin ottaminen pelkästään tutustumisen ilosta, ei kiitos.
En tykkää shoppailla normivaatteita (sen sijaan harrastukseen liittyvää vaatetta ja muuta rekvisiittaa kyllä), en pidä helteestä ja talvellakin lähtisin mielummin Lappiin kuin Kanarialle. En pidä bilettämisestä, baareissa käymisestä enkä ryyppäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää yhtään kun kampaajat hierovat päänahkaa hiustenpesu vaiheessa :D Kaikki muut tuntuvat rakastavan juuri sitä hierontaa.
Mulla myös on joku ongelma tuon hieronnan kanssa. En nimittäin pidä siitä yhtään. Etenkään jalkahieronnasta. Kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä, etten tykkää siitä.
Kardashianit ja Kylie Jenner-tyyli mitä nykyään liian moni tuntuu kopioivan äärimmäisyyksiin..
N22
Vierailija kirjoitti:
Ruispalat
Tämä. Nokitan Muhku-sämpylöillä. Reissumiehetkin (siis leipä) on pahoja.
Possun sisäfilee.
Broilerin rintafileet.
Nämä jos vielä on kermaisessa herkkusienikastikkeessa...
Sukat, kesä, tunteilu