Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, joista kaikki muut paitsi sinä tykkäävät?

Vierailija
01.10.2016 |

Täällä on ollut tuo samanlainen ruokaketju, mutta tuli mieleen kun TV:stä tulee tuo Vain elämää, eilinen uusinta, että mä en vaan tykkää tuosta ohjelmasta. Kaikki tuttuni rakastavat sitä ja ovat katsoneet kaikki kaudet.

Mitä tällaisia juttuja teillä on?

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu ja Paula Vesala, etenkin nykyään aikamoisia tyrkkyjä. Ja kaikki muut palvoo heitä.

Vierailija
62/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa musiikki ja liikunta sekä välitunti.

Vierailija
64/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiaisen halveksiminen ja haukkuminen.

Vierailija
65/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi tai ylipäänsä etniset ruoat. Telkkarin katsominen. Nuolluksi tuleminen.

Vierailija
66/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ja syöminen.

Inhoan kaikkea em. Asioihin liittyvää.

Vierailija
67/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvien ottaminen ja säilyttäminen (ihmisistä/elämästä).

(Ne jostain syystä ahdistaa mua; mulla ei ole ainuttakaan valokuvaa passikuvien lisäksi. Jos mulla olis vaikka jossain kaapissa valokuvia, niin se kaappi olis jonkinlainen epämääräinen inhottava "ahdistuskeskittymä" mun asunnossa, koen että elämäni on kevyempää ilman valokuvia.)

Vierailija
68/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy muitakin jotka ei näistä tykkää mutta

-shoppailu seurassa, poikkeus jos kotiin pitää hommata jotain isompaa

-puhelimessa puhuminen

-äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä yms. Synttärit ja joulu riittää muistamisiin (ja silloinkaan muistamisen ei minusta tarvitse olla lahja), muut tuntuu turhalta stressiltä

-kaikki "kädet ilmaan"-huudatukset keikoilla tms. 

Lisäksi monta jo ketjussa mainittua, kuten tosi-tv, tietyt suositut artistit/julkkikset jne.

Vierailija
69/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät.

Vierailija
70/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää yhtään kun kampaajat hierovat päänahkaa hiustenpesu vaiheessa :D Kaikki muut tuntuvat rakastavan juuri sitä hierontaa.

Minä tykkäisin siitä hieronnasta, mutta siihen altaan seuralle ei saa niskaa mitenkään mukavasti. Odotan vaan että se kidutus olisi nopeasti ohi.

Vierailija
71/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishaasteet.

Siis kun ihmiset syö jotain tosi pahaa tai tulista, ja tätä sitten katsotaan, koska... ne ilmeet on niin viihdyttäviä ilmeisesti? Tuli mieleen, kun televisiossa on parhaillaan tuollainen tilanne ja yleisö naureskelee. (YouTubessahan näitä haasteita on vaikka millä mitalla. En oikein tajua pointtia. Mikä tekee syömishaastevideosta hyvän? Mikä on se pointti? Onko oksennuspussi plussaa?)

Vierailija
72/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti näistäkin vain ne, joita kukaan ei ole yläpeukuttaneet, ovat ilmeisesti sellaisia, että yleensä ihmiset pitävät niistä.

Itse en yleensä pidä ihmisistä.

Vierailija
73/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaan kamun ja eväiden kanssa.

(Käyn niin harvoin, että kun käyn, niin käyn siellä sen leffan takia enkä seurustellakseni. Syöminen on kyllä yleisesti ottaen kivaa, ja voin ottaa syötävää leffaankin, mutta monesti "unohdan" syödä leffan aikana, vaan syön siinä alussa odottaessani. Poppareita en osta!)

Vierailija
74/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, mitä ylä- ja alapeukut tässä ketjussa tarkoittaa... onko yläpeukku sitä, että peukuttaja on samaa mieltä mainitun asian epäkivuudesta, vai sitä, että hyvin keksitty, tuosta varmaan tykkää kaikki muut paitsi kirjoittaja.

Eli onko vastaus aloituksen kysymykseen sitä parempi, mitä vähemmän yläpeukkuja tulee?

Itse en tykkää tanssia, enkä mistään musiikkitahtisista jumpista.

Vierailija
75/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät.

Vierailija
76/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhelimen kaltaiset laitteet, jotka ovat tulleet näppäinmatkapuhelimen jälkeen.

Vierailija
77/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vloggaajajutut. Ok, näitäkin on monenlaista, mutta hirmu usein tosi teennäistä kaikki. Huumori myös mukanokkelaa.

Vierailija
78/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, mitä ylä- ja alapeukut tässä ketjussa tarkoittaa... onko yläpeukku sitä, että peukuttaja on samaa mieltä mainitun asian epäkivuudesta, vai sitä, että hyvin keksitty, tuosta varmaan tykkää kaikki muut paitsi kirjoittaja.

Eli onko vastaus aloituksen kysymykseen sitä parempi, mitä vähemmän yläpeukkuja tulee?

Itse olen tainnut tässä ketjussa yläpeukutella vain sellaisia, joista olen samaa mieltä eli joista en itsekään tykkää.

Vierailija
79/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä

Selfiet

Tutustumisleikit

Vierailija
80/171 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mym kirjoitti: