Asioita, joista kaikki muut paitsi sinä tykkäävät?
Täällä on ollut tuo samanlainen ruokaketju, mutta tuli mieleen kun TV:stä tulee tuo Vain elämää, eilinen uusinta, että mä en vaan tykkää tuosta ohjelmasta. Kaikki tuttuni rakastavat sitä ja ovat katsoneet kaikki kaudet.
Mitä tällaisia juttuja teillä on?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi, sinappi,kebab, voileipä kakku, alkoholi, rahka, marsipaani, Leppilampi.
On vähän höhlää sanoa, että kaikki muut paitsi minä tykkää marsipaanista. Oikeasti se on niin päin, että suurin osa ihmisistä inhoaa marsipaania. Tiedän tämän, koska itse olen aina rakastanut marsipaania, ja koko elämäni olen saanut kuulla muilta ihmisiltä, että marsipaani on pahaa. Lupaan tulla av:lle kertomaan heti, kun tapaan livenä ihmisen, joka jakaa rakkauteni marsipaaniin :D
Alkoholi, baarit, some, cheek ja melkein kaikki muut nykytähdet. Autot ja ajaminen. Shoppailu ja vaatteiden korostaminen, mitä kenelläkin on päällään ja meikkaus. Ja sata muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi, sinappi,kebab, voileipä kakku, alkoholi, rahka, marsipaani, Leppilampi.
On vähän höhlää sanoa, että kaikki muut paitsi minä tykkää marsipaanista. Oikeasti se on niin päin, että suurin osa ihmisistä inhoaa marsipaania. Tiedän tämän, koska itse olen aina rakastanut marsipaania, ja koko elämäni olen saanut kuulla muilta ihmisiltä, että marsipaani on pahaa. Lupaan tulla av:lle kertomaan heti, kun tapaan livenä ihmisen, joka jakaa rakkauteni marsipaaniin :D
Mä rakastan marsipaania, samoin koko perheeni - puolisoni ja kaksi lasta (2- ja 5-vuotiaat). Vanhempi usein sanoo, että marsipaani on hänen mielestään kaikkein paras herkku. Mutta joo, oon kyllä samaa mieltä kanssasi siitä, että tosi monet inhoaa marsipaania.
Tupakasta niuhottaminen.
En polta itsekään, mutta raivostuttaa nämä tyypit joille tupakan haju, savu, maku, tupakka sanana, tupakkikopit ja lakupiippu jne aiheuttavat migreenin.
some
alkoholi
valkosipuli
kahvi
hellesää
Löytyy varmaanin vieä muitakin, mutta tässä päällimmäisenä mielessä.
Ylimielisen oloiset miehet. Ananas pizzassa. Jogurtit, varsinkin Activia. Louis Vuittonin harmaa-valkoinen ruudullinen jättilaukku. Tähtityynyt. Seinätarrat ("All you need is love"). Ohikulkijoiden pukeutumisen arvostelu (tästä joutuu jatkuvasti sanomaan kavereille että lopeta). Suvilahden alue Helsingissä kaikkine upeine pop-up-liikkeineen, flow-festareineen ja ravintoloineen. Hrrr.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää, cheek mm
Mulla ihan samat. Cheek aiheuttaa inhoreaktion ( kanava kääntyy välittömästi ), Vain Elämää ei nappaa yhtään. Olen katsonut kys. ohjelmaa ehkä max. puoli tuntia. Ei itketä, ei liikuta.
Kerranki mulle sopiva ketju :D Vihaan melkein kaikkea urheilua, telkkarissa kuin todellisuudessakin , vihaan myös jäätelöä , melkein kaikkea musiikkia 2000 luvulla , en tykkää humalatilasta enkä humalaisista , toisaalta tykkään olla pubeissa ja vahvoista alkoholeista mm. Viskistä. Vihaan modernia tapaa sisustaa. Vihaan kuumaa ja aurinkoista säätä, sateella ja hämärässä / yö kuutamolla on paljon mukavampaa ;)
Kånken-reppu, jopo ja converset
Käsilaukut. Mulla on, mutta en pidä niistä. Ostan vain jonkun missä kantaa tavaroita, jos ei ole taskuja ja takuulla halvimman minkä löydän. Se sitten kestää vuosia ja niitä on vain yksi. Kun menee rikki, sitten vasta tulee uusi.
Tämä!
Nää on jostain ihmeen syystä tasan sitä, mitä 90% suomalaisista ostaa viikosta toiseen, vuodesta toiseen. Enkä nyt yritä osoittaa lumihiutaleuttani, kun sanon että en ikinä osta näistä mitään. Lisäksi Valion maustetut jogurtit, maito ja jäävuorisalaatti. Ja iänikuiset mandariinit.