Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?

Rajua_seksiä_kiitos
01.10.2016 |

Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.

Kommentit (321)

Vierailija
301/321 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuneet

- nainnut naista pyllyyn hänen pyynnöstä ja ekan varvin jälkeen pyytänyt lisää

- nainnut yli  20- vuotta vanhempaa naista,( kyllä oli hyvää)

- nainen on antanut minulle kunnolla piiskaa kun olen ensin tyydyttänyt hänet

- nainnut yläkerran naisen kanssa kerrostalossa asuessani

- nainnut tosi tosi pehmeää naista (teki hyvää)

Vierailija
302/321 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/321 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä tällänen huorafantasia, eli myisin itseäni. Fantasiassa kaikki olisi tietenkin tosi eroottista, nautinnollista ja miehet kiihottavia. 

Todellisuudessa tää kuvio olisikin varmaan jotain muuta ja en ikinä oikeesti alkaisi itseäni myymään. Välillä mietin, että mistä nämä fantasiat tulee ja mitä ne kertoo!?!

Vierailija
304/321 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden..WILLIN!! kiitos

Vierailija
305/321 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen (varmaan aika tyhmä) fantasia työpaikan muodokkaasta siivoojatädistä, jolla on todella kookkaat, raskaat ja pitkät riippuvat rinnat. Hän antaisi minun leikkiä rinnoillaan ja pääsisin edgettämään ja laukeamaan niille. Kiihotun ihan vietävästi naisista, joilla on ihanat riippuvat rinnat. :)

Päätyisin yhteen hänen kanssaan ja viettäisin kokonaisen illan käytännössä pelkästään hänen upeiden pitkien, riippuvien rintojensa kimpussa. Hän antaisi mulle vapaat kädet ja keksittäisiin sitten kaikenlaisia kiihottavia ja vähän hassujakin tapoja leikkiä niillä.

Edgettäisin leikkien ohessa tuntikaudet niille hänen upeille tisseilleen. Edgetyksen lomassa hän myös haluaisi, että vapauttaisin lopulta syöksyt hänen rinnoilleen. Lopulta monet tunnit laukeamisen rajalla ollut kaluni tulisi kestokykynsä päähän. Hän laskisi pitkät, seksikkäät rintansa riippumaan vapaiksi kaluni eteen ja kävisi hymyillen seuraamaan, mitä tuleman pitäisi.

Tähtäisin ensin hänen oikealle rinnalleen. Ensimmäiset sperman ryöpsähdykset lennähtäisivät kahtena kapeana nauhana hänen rintansa yläosaan. Ryöppyjen voimakkuus yllättäisivät meidät molemmat ja hän säpsähtäisi, ja se saisi hänen rintansa myös tärähtämään ja aaltoilemaan. Se näky ja laukeamisen tunne tuntuisivat aivan mielettömän kiihottavilta. Pelkäisin, ettei vastaavia ryöppyjä kuitenkaan olisi varastossa välttämättä enää yhtäkään, joten tähtäisin salamannopeasti kaluni hänen vasemmalle rinnalleen. Pelkoni osoittautuisikin turhaksi, sillä saisin vielä yhden miltei samanvoimakkuuksisen ryöpyn lisää, joka laskeutuisi hänen vasemmalle rinnalleen kapeana, lähes puolen rinnan pituisena nauhana.

En ollut koskaan saanut yhtä voimakasta siemensyöksyä, mutta nyt jo peräti kolmen kauas lentävän ryöpyn jälkeen tajuaisin, että ryöppyjen voimakkuus saattaisi nopeasti heiketä. Jatkaisin roiskimista edelleen vasemmalle rinnalle, mutta tähtäisin sen alaosaan. Hänen pitkien rintojen alaosia ja nännejä en ollut vielä ehtinyt peittämään lainkaan spermanauhoillani. Varastoni alkoi jo olla tyhjillään, mutta jotenkin onnistuisin tuottamaan vielä yhden tai kaksi heikkoa sykäystä hänen vasemman nänninsä alueelle. Oikean rinnan alaosan sotkeminen spermalla jäisi haaveeksi, seuraavaan kertaan. :)

Tämän jälkeen siemensyöksyni olisi lopussa aivan liian lyhyessä ajassa. Hän ihmettelisi, mistä ihmeestä se kaikki sperman määrä oikein oli peräisin. 

Vierailija
306/321 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tätä jo fantasiana, koska olen luopunut toivosta löytää tällainen mies. Eli suurin toiveeni olisi löytää parisuhteeseen mies joka olisi myös kiinnostunut CNC elämäntyylistä. Oikeasti haluaisin edes joskus kokea (edes vaikka vuorokauden!) millaista on joutua olemaan koko ajan toisen käytettävissä, kun milloin vain toinen tulisi kiskomaan mun housut nilkkoihin ja liukkarin avustuksella suoraan sisään. Mitä epäsovinnaisempi hetki sen parempi. Jos vielä oltaisiin työkavereitakin, niin jopa töissä voisi vain vetää mut komeroon/vessaan ja pakottaisi mut antamaan itselleen syväkurkkua tai ronskisti panisi mua samalla peittäen mun suun kädellään etten päästä ääniä ja jäätäisi kiinni. Puhumattakaan kuinka ihanaa olisi jos toinen panisi mua silloin kun nukun. Olisin tällaisessa suhteessa 24/7 valuvana... 

Vierailija
307/321 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde nuoreen täysi-ikäiseen tyttöön jolla dadkink.  Molemmat täysillä mukana leikeissä. 

Vierailija
308/321 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin opastaa mökkinaapurin kaksospojat (16-v blondit) seksin saloihin ja opettaa heille, miten mies tyydytetään. m67

Vierailija
309/321 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän sisko on toisinaan ärsyttävä.Yliopistot käynyt jonka pitää päteä joka asiassa.Hyvänä puolena todella hyvin säilynyt ja itsensä kunnossa pitänyt 54v rouva.Salaisessa fantasiassani olemme päätyneet appivanhempien yläkertaan.Olen kasannut sinne metallisen häpeäpaalun mihin väkisin kytken hänet nelinkontin käsi ja nilkkakahleisiin.Toisessa päässä on pystytanko mihin saa kaulapannan kiinni ja pää pysyy hyvin koholla.Suupallo suuhun sekä nahkainen silmämaski päähän jonka jälkeen dildo pilluun,anustappi paikoilleen ja molemmat täysillä pärisemään.Alkuun tunnin verran läpsisin pakaroille,katselisin miten kuola valuu suupielistä lelujen suristessa.Sitten vaihtaisin suupallon suurenkaaseen,panisin ensin peppuun,sen jälkeen kunnolla kurkkuun.Laukeaisin kasvoille ja jättäisin vielä tunniksi paikoilleen.Lopuksi panisin takaapäin,haukkuisin ylimieliseksi huoraksi,samalla kuristaisin ja vetäisin tukasta. M39

Vierailija
310/321 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin opastaa mökkinaapurin kaksospojat (16-v blondit) seksin saloihin ja opettaa heille, miten mies tyydytetään. m67

No ei kai ne pojat enää ole 16v, eikö tätä sun fantasiakirjoitusta ole ollut jo 3-4 vuotta?

Vierailija
311/321 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ne pojat enää ole 16v, eikö tätä sun fantasiakirjoitusta ole ollut jo 3-4 vuotta?

Voi, voi, nyt erehdyt henkilöstä. Minä bongasin nämä söpöläiset vasta tänä vuonna, kun vanhempansa ostivat kesämökin omani naapurista. m67

Vierailija
312/321 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tulisi töistä, käskisi minut makuuhuoneeseen, sitoisi. Tyydyttäisi myös minut, mutta panisi joka reikään kyselemättä.

Vierailija
313/321 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Sinnemäkeä puistossa takaapäin samalla kun se lukee runojaan ääneen.

Vierailija
314/321 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden miehen kanssa, huomion keskipisteenä mutta aika rajuin ottein... Toivottavasti joskus tulis tilaisuus kokea  

Vierailija
315/321 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nyt ei ole mahdollista toteuttaa mutta haluaisin panna lohikäärmettä 😕

Vierailija
316/321 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi ?, etsinnässä oman ikäistä seuraa M31

Vierailija
317/321 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin alistaa vaimoa, sitoa kiinni tuoliin jalat levällään, pillu avoimena, nänninipistimet paikallaan ja nussia 25 vuotiasta pikkupyllyistä naapuria kun vaimo katsoo. Käskisin sen kertoa miltä näyttää kun pieni pylly ratsastaa isolla kyrvälläni ja laittaisin nuolemaan naapurin pimpin puhtaaksi ja imemään kyrpäni uudelleen kovaksi, kiusaisin orgasmin partaalle mutta en antaisi tulla vaan nussisin naapiria uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
318/321 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin katsella kun vaimo dildottaa itseään isolla tekopeniksillä, esiintyy erityisesti minulle, mutta samalla myös itse nauttien hetkestä ja tilanteesta. Ja minä runkkaan kovana seisovaa penistä kärvistellen orgasmin reunalla. Lopuksi haluaisin laueta hänen pakaroiden väliin, lopuksi nuolle hänet puhtaaksi.

ps vaimolla on siis erittäin kaunis posliinipillu, ihana siis

Vierailija
319/321 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mukava nauttia omasta vaimosta hänen olessa selvänä. Nykyisin kolmen - neljän viikon välein pimeässä peiton alla voimakkaasti oluelle tuoksuvana takaapäin. 
Tämä on ajanut hakemaan parempaa sänkyseuraa muualta kun kotoa. 

Vierailija
320/321 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin 3 kimppaa pariskunnan kans. Nainen vois ratsastaa miehellään ja minä tulisin takaa naisen anukseen. (Ex tyttöystävän kanssa sitä harrastettiin, taidan taian)

M.48