Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?

Rajua_seksiä_kiitos
01.10.2016 |

Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva olisi nelinkontin ja itse olisin alla  katsomassa hänen ilmeitään kun takana kaveri naisi häntä takaapäin. Minulla olisi parikin eri kaveria jotka huolisin naimaan rouvaa, vaan rouva ei oikein lämpene. M54

Vierailija
242/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa seksiä rakastamani ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin imeä maitotissiä vaipoissa, jossa pyllyreiän kohdalla reikä. Ja saisin kovaksi imemääni kullia peppuuni!

Vierailija
244/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla mentori jollekin fiksulle, nätille mutta ujolle lukiolaistytölle

Vierailija
245/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi seksifantasiaa:

1. nainen ratsastaisi kasvoillani ja hieroisi ihan kunnolla pillua ja pyllyä mun kasvoille niin, että mun huulet ja kasvot olisivat ihan turvoksissa hieronnasta siinä vaiheessa kun hän laukeaisi kovaa mun suuhun

2. nainen ottaisi suihin, ja laukeamisen hetkellä vetäisin hänen päänsä nivusiini asti ja työntyisin ohi nielun kurkkuun asti, ja sykkisin spermasyöksyt suoraan naisen vatsaan

t. oral sex lover

Vierailija
246/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vaimon sairaan seksikäs kaveri. Nussia ja nuolla. Varsinkin kun nyt antanut poikaystävänsä nussia hänet raskaaksi. Liian kiihottava nainen. Täytyy runkata hönen kuvilleen taaaaas

Vierailija
247/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, menisin kolmanneksi pyöräksi kaverini ja hänen miehensä kanssa. Joskus he vähän kännipäissään ehdottikin  että tulisin heidän makkariin yöksi. Kaverini on kertomansa mukaan varsin estoton sängyssä ja miehensä myös, voisin alistua heidän pantavakseen, todella kiihottava ajatus. 

Toisaalta joku kolmas, mies tai nainen, omassakin makuuhuoneessa voisi olla kokeilemisen arvoinen. Tämä saattaisi miehelleni jopa käydä, ainakin se nainen. 

Ja sitten ihan se perus, joka toteutuukin toisinaan, että oma mies ottaa rajusti. Vetää hiuksista, läpsii, kaataa sängylle, sitoo kiinni jne. Jotain roolileikkiä siihen voisi lisätä, että olisin siivooja tms alisteisessa asemassa oleva ja hän käskisi. Harmi että lapsiperhe-elämä vähän haittaa villeimpiä leikkejä. 

Vierailija
248/283 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan jo kirjoittanut tämän tänne pitkään ketjuun mutta kun tämä nyt taas ilmestyi tänne ja liittyy aiheelta kahteen muuhun ketjuun. Minä haluaisin ihanan puutarhurin joka ottaisi puutarhasakset ja hoitelisi minun puutarhani nätiksi. Kun tullut ikää niin tuo on aivan villipelto eikä mitään järjestystä siinä miten kasvit kasvaa. Itsehän tuota puutarhan hoitoa ei pysty hoitelemaan. Eikö tämä ole minkään sortin seksifantasia vai?

Vierailija
249/283 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kurittaa naista - sellaista joka haluaa tietenkin.. Sitoa, riisua väkisin, piiskata. Puhua vähännalentuvasti ja halveksuen (ei kuitenkaan haukkua ulkomuotoa), sitten taas piiskaa. Tyydyttelisin häntä sormella tai dildollla mutta sopivasti ennen orkkua lopettaisin, orkun sijasta tulisikin piiskaa läjädhdys. 

Naisella voisi olla myös pissahätä muun kiusan ohella, mutta pissata saisi vasta luvan kanssa ja siivoaisi sitten lattian heti.

Lopulta nainen anelisi armoa itkua vääntäen, meikit naamalla, räkä poskella ja tukka sekaisin. Orkuttaisin hänet nyt kunnolla, ehkä panisin itse tai sitten vaan sormella, tämä vaihtelee fantasioissani. 

Joissain fantasioissa minulla on pariskunta hoidettavana. En ole runkannut miestä koskaan mutta tässä voisin tehdä poikkeuksen. Vähän vaihtelee fantasioittain.

Jostain syystä fantasiassakin tämä olisi sovittu sessio,

Tuo oli aika lähellä omia kokemuksiani miehen kaverin kanssa. Lapsiperhearkista seksielämää piristää meillä äidin iltavapaat, joiden aikana saan noin kerran kuukaudessa isän kädestä pajuvitsaa paljaalle pyllylle. Selkäsaunan jälkeen en saa karkkia, vaan joudun seisomaan jonkun aikaa kasvot seinää kohti alapää paljaana ja kurkistella taakse ei saa. Kotiin palaa kesytetty ja valmiiksi lämmitetty vaimo. Mieskin käy pitelemättömän kuumana niin pitkään kun piiskan jäljet näkyy. N 36

Vierailija
250/283 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan alistuvan subini kanssa aika hyvin toteutettua kaikki unelmani. Minulla on hänelle palvelijattaren asu ja hän hyvin nöyrästi tottelee herraansa. Aina välillä opetan hänelle paikkansa ottamalla syliini vatsalleen ja piiskaamalla peppua. Sidon myös kiinni ja annan kunnon piiskalla. Hän on vain niin kiimainen narttu kiltistä ulkonäöstä huolimattaan, että usein saa minut nopeasti houkuteltua panemaan itseään. Mutta toivoisin saavani toisen viehettävän subin hänen lisäksi että saisin laittaa molemmat palvelemaan minua ja toteuttamaan pervoja ideoitani.

Vierailija
251/283 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jäädä tirkistelystä kiinni itseäni 20 vuotta vanhemmalle naistyökaverilleni.

tai että hän yllättäisi minut vessasta.

ihanan muodokas nainen jota olen jo vuosia salaa halunnut

Vierailija
252/283 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin juoda kesken työviikkoa itseni känniin baarissa, yrittäen vokotella 18-vuotiaita naisia. Voisin vaikka laittaa vähän painiksi jos tulisi kilpakosijoita. Riittävän kovassa tumussa siirtyisin kadun puolelle ja kaivaisin aseeni esiin ja ampuisin varoituslaukauksen, minkä jälkeen pääsisin fyysiseen kontaktiin riuskojen poliisimiesten kanssa. M54, töissä valtiolla.

Vierailija
253/283 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi komeaa poliisimiestä vois suorittaa pidätyksen, viedä mut maijan perälle ja "pamputtaa" vuorotellen takaapäin.

Vierailija
254/283 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva olisi nelinkontin ja itse olisin alla  katsomassa hänen ilmeitään kun takana kaveri naisi häntä takaapäin. Minulla olisi parikin eri kaveria jotka huolisin naimaan rouvaa, vaan rouva ei oikein lämpene. M54

Rouva ansaitsisi paremman miehen. Ehkä löytää sellaisen vielä. 

Vierailija
255/283 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivonussia exän kanssa. Hänen nykyisellään olisi pienimuna ja nauttisi kun nussin hänestä ilmat pihalle. 

Vierailija
256/283 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 vuotias opetustoimessa töissä oleva nainen. Salainen haaveni on että useampi mies veisi minut vaikka kellariin ja sitoisi pukkiin avuttomaksi. Minua piiskattaisiin ja naitaisiin pitkään  joka aukkoon, aina vain vaihtuisi mies. Olisin lopuksi sperman peitossa ja sitä valuisi reijistä ja pitkin vartaloa. Pyllyni ja reiteni olisi piiskattu raidoille itkisin ja parkuisin käsittelyssä  mutta aina vaan saisin uutta  munaa ja kovaa. Joudun nyt varmaan mennä vessaan masturboimaan niin kiimainen olen. Sini.

Vierailija
257/283 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yllättää erään puolitutun, asiallisen oloisen naisen hyväilemästä itseään, hyvin kiimaisena. Vaatisin naista jatkamaan samalla kun katselisin häntä. Lopulta hän joutuisi avaamaan sormin itseään, näyttäen kiimansa, jotta suostuisin panemaan.

Vierailija
258/283 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että yli 60v mies nussisi minua. Naapurin 66v mies on ollut kiinnostunut ja olen minäkin hänestä. En ole vielä uskaltanut toteuttaa tätä. T.19v nainen

Vierailija
259/283 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33 vuotias opetustoimessa töissä oleva nainen. Salainen haaveni on että useampi mies veisi minut vaikka kellariin ja sitoisi pukkiin avuttomaksi. Minua piiskattaisiin ja naitaisiin pitkään  joka aukkoon, aina vain vaihtuisi mies. Olisin lopuksi sperman peitossa ja sitä valuisi reijistä ja pitkin vartaloa. Pyllyni ja reiteni olisi piiskattu raidoille itkisin ja parkuisin käsittelyssä  mutta aina vaan saisin uutta  munaa ja kovaa. Joudun nyt varmaan mennä vessaan masturboimaan niin kiimainen olen. Sini.

Tuo taitaa olla aika yleinen fantaisia mutta harvat ovat valmiita toteuttamaan.

Vierailija
260/283 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussia vaimon kaveria roosaa suuhun. Hän olisi nelinkontin sängyllä, pitäisin häntä päästä kiinni ja survoisin paksua kullia hänen kurkkuun. Roosan naama olisi aivan limainen ja meikit levinnyt, ylettyisin välillä sormettamaan häntä perseeseen kun kullini on hänen suussa. Laukeaisin roosan suuhun, sanoisin että nyt on sun vuoro saada kunnon orgasmi, heittäisin hänet selälleen lattialle ja nussisin niin kovaa että hän itkisi onnesta. Lopuksi vielä ottaisin hönen herkkupepun takaapäin, lujaa ja armoa antamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan