Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?
Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.
Kommentit (321)
Haluaisin pistää naisen wc pöntölle. Kiihottaa häntä kosketuksin ja suudelmin samalla, kun hän tekee tarpeitaan. Joutuisi kiihottumaan siinä epäsovinnaisessa tilanteessa.
Kääntäisin polvilleen pöntön päälle ja työntäisin liukastetun kalun peppuun. Naisin peppuun ja kuiskisin säädöttömyyksiä hänelle, siitä kuinka "likainen narttu hän on".... Suutelisin samalla niskaa ja kaulaa... puristelisin rintoja...
Hellää ja säädytöntä...
M43
Ajattelen pikkuserkkua koko ajan. Aika levottomia ajatuksia.
Haluaisin joutua vaimoni ja hänen kaverinsa käsittelyyn, ensin joutuisin katsomaan kahlittuna kun kaksi naista tyydyttää toisiaan ja sen jälkeen ottaisivat minut rajusti ja alistaisivat. Loppuun panisivat minua straponilla suuhun ja peppuun yhtäaikaa, pakottaen minut laukeamaan, niin että en saisi mahdollisuutta edes koskea omaani ennen kuin tulen…
Seksifantasia? Oon ihan yksinäinen tavismuija, ylipainoa, aika rintava. Sellaista, että voisin riisuuntua alasti miesporukan edessä hiljalleen. Keimailla, esitellä itseäni miehille. Jotka hoitelisivat itseään. Voisin jatkaa ihan käsin yhtä kerrallaan. Saa kosketella, mutta ei yhdyntää, eikä suihinottoa. Ei edes kondomin kaa. Ei taida olla mahdollista, kun miehet haluavat niin panna. N32
Vierailija kirjoitti:
Seksifantasia? Oon ihan yksinäinen tavismuija, ylipainoa, aika rintava. Sellaista, että voisin riisuuntua alasti miesporukan edessä hiljalleen. Keimailla, esitellä itseäni miehille. Jotka hoitelisivat itseään. Voisin jatkaa ihan käsin yhtä kerrallaan. Saa kosketella, mutta ei yhdyntää, eikä suihinottoa. Ei edes kondomin kaa. Ei taida olla mahdollista, kun miehet haluavat niin panna. N32
Minulle saisit esitellä itseäsi, saisit riisuuntua katselisin miten sen toteuttaisit hitaasti ja nautinnolla, hyväilisin samalla itseäni kun rintasi paljastuisivat nännit kiihoituumisesta kovana ja miten pakarat paljaina avaisit reisiäsi minua kohden pyllistäen...
Olen brat enkä edes halua olla muuta. Löytyisipä mies, joka antaisi vyöllä ihan oikean selkäsaunan ja laittaisi nurkkaan häpeämään. Olisin niin mehuissani. N34
Sinulla yllä nyt..
Läimäytys pepullesi
Vierailija kirjoitti:
Olen brat enkä edes halua olla muuta. Löytyisipä mies, joka antaisi vyöllä ihan oikean selkäsaunan ja laittaisi nurkkaan häpeämään. Olisin niin mehuissani. N34
Saisit kyllä ensin selittää mikä on brat ? Sen selityksen jälkeen saisit tulla eteeni seisomaan ja ja riisuisin housusi alas nilkkoihin, avaisin vyöni ja vetäisin sen housuista asettaisin sinut nojaamaan sohvan käsinojaa paljas perseesi pystyssä ja tuntisit ensimmäiset vyön iskut pakaroillasi...
Dom
N 32 59v miehelle saisit stripata samalla aloittaisin hitaasti hyväilemään posliini kaluani haluaisitko välillä jatkaa itse kädellä kaluni runkkaamista samalla toinen käsi klitallasi puristelisin rintojasi kai oot posliini pimppi saisit roskia spermani mihin vaan haluaisit
Haluaisin mieheni lisäksi leikkeihin mukaan toisen bi miehen. Lähinnä haluaisin katsoa, kun he ottaisivat toisiltaan suihin ja vetäisivät toisiaan kädellä. Toki itsekin osallistuisin jollain tapaa.
Toinen fantasia olisi sellainen, että saisin salaa tai miksei muiden tiedostaessa päästä näkemään, kun toinen nainen tyydyttää mieheni.
N38
Kaksi tai kolme miestä ottais mut rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen ?
Kaksi yönmustaa ympärileikkaamatonta afrikkalaista miestä naisivat minua paljaalla "vartaassa" vuorotellen. Nössö aviomieheni istuisi sidottuna ja suukapuloituna katsomassa.
Johanna 35v
Vierailija kirjoitti:
Kaksi yönmustaa ympärileikkaamatonta afrikkalaista miestä naisivat minua paljaalla "vartaassa" vuorotellen. Nössö aviomieheni istuisi sidottuna ja suukapuloituna katsomassa.
Johanna 35v
Sua p**ettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen ?
Olen nainen. Haluatko olla yksi miehistä? Mihin haluaisit panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen ?
Saisit ottaa kullin käsiisi ja nuolla sen paisunutta terskaa samalla kun yksi miehistä sormettaa märkänä valuvaa pilluasihyväilet käsin kalun paksua vartta kun työnnän sen huuliesi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen ?
Saisit ottaa kullin käsiisi ja nuolla sen paisunutta terskaa samalla kun yksi miehistä sormettaa märkänä valuvaa pilluasihyväilet käsin kalun paksua vartta kun työnnän sen huuliesi väliin.
Oih… Kunpa pääsisi tohon tilanteeseen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen ?
Oih… Kunpa pääsisi tohon tilanteeseen…
Saisit tuntea miten kulli uppoaa suuhusi isoa ja kuumana ja kädet avaa häpysi ja mies nuolee pilluasi samalla kun kolmasmies sormeulee peppuasi liukkaria sinnel levittäen ja rintasi saavat hyväilyä.
Sais kahden parikymppisen tytön kans nussutella päivän keskisen vesan hotellihuonees..ilman sitoumuksia ja pelkoo että löytää ittensä jostain nettipalstalta pedofiilina..ite 59v....
Sepä siinä just on että naiset tuntuvat kaikki tykkäävän samasta, tai ainakin fantasioivat. Rajua tykitystä, varsinkin jonkun pöydän päällä tms. Ilmeisesti naisen pillussa ei ole mitään tuntoa ja sitä pitää jollain koivuhalolla jyystää niin perkeleesti. Olen kyllä useammankin naisen tyydyttänyt melko rankalla sormettamisella joten sekin tukee teoriaa. Kyllä meikäläisen penis on herkkä instrumentti jolle pillu on kostean imevä herkullinen paratiisi jonne on ihana työnnellä maltillisesti nautiskellen. Mutta tämähän on vain yksi asia lisää pitkään listaan miesten ja naisten eroavaisuuksista.