Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?
Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.
Kommentit (283)
Haluaisin kurittaa naista - sellaista joka haluaa tietenkin.. Sitoa, riisua väkisin, piiskata. Puhua vähännalentuvasti ja halveksuen (ei kuitenkaan haukkua ulkomuotoa), sitten taas piiskaa. Tyydyttelisin häntä sormella tai dildollla mutta sopivasti ennen orkkua lopettaisin, orkun sijasta tulisikin piiskaa läjädhdys.
Naisella voisi olla myös pissahätä muun kiusan ohella, mutta pissata saisi vasta luvan kanssa ja siivoaisi sitten lattian heti.
Lopulta nainen anelisi armoa itkua vääntäen, meikit naamalla, räkä poskella ja tukka sekaisin. Orkuttaisin hänet nyt kunnolla, ehkä panisin itse tai sitten vaan sormella, tämä vaihtelee fantasioissani.
Joissain fantasioissa minulla on pariskunta hoidettavana. En ole runkannut miestä koskaan mutta tässä voisin tehdä poikkeuksen. Vähän vaihtelee fantasioittain.
Jostain syystä fantasiassakin tämä olisi sovittu sessio, suostumuksellista toimintaa - moni oikeasti haluaa tuollaista. En haluaisi satuttaa ketään joka ei sitänitse toivo.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kurittaa naista - sellaista joka haluaa tietenkin.. Sitoa, riisua väkisin, piiskata. Puhua vähännalentuvasti ja halveksuen (ei kuitenkaan haukkua ulkomuotoa), sitten taas piiskaa. Tyydyttelisin häntä sormella tai dildollla mutta sopivasti ennen orkkua lopettaisin, orkun sijasta tulisikin piiskaa läjädhdys.
Naisella voisi olla myös pissahätä muun kiusan ohella, mutta pissata saisi vasta luvan kanssa ja siivoaisi sitten lattian heti.
Lopulta nainen anelisi armoa itkua vääntäen, meikit naamalla, räkä poskella ja tukka sekaisin. Orkuttaisin hänet nyt kunnolla, ehkä panisin itse tai sitten vaan sormella, tämä vaihtelee fantasioissani.
Joissain fantasioissa minulla on pariskunta hoidettavana. En ole runkannut miestä koskaan mutta tässä voisin tehdä poikkeuksen. Vähän vaihtelee fantasioittain.
Jostain syystä fantasiassakin tämä olisi sovittu sessio, suostumuksellista toimintaa - moni oikeasti haluaa t
Olen haaveillut tuollaisesta pienimuotoisesta kurituksesta joskus ja nimenomaan ilman seksiä koska se puoli on jo hoidossa. Olisi sellainen ärtyisän moittiva setämies joka kuitenkin yrittäisi olla ystävällinen, ja ihan vaan velvollisuuden vuoksi joutuisi kurinpitotoimiin...ja antaisi kunnon selkäsaunan ja vasta kun itkeä tirauttaisin punaiseksi piiskattua pyllyä pidellen, hän leppyisi ja lohduttelisi vähän kömpelösti, käskisi jatkossa olemaan vähemmän röyhkeä ja antaisi kettukarkin. Näkisin että hän katselisi minua vaikean näköisenä ja etumus pullottaen enkä kiirehtisi pukeutumisen kanssa. Kysyisin lopuksi että voinko tehdä Herra Opettajalle vielä jonkun palveluksen ja Opettaja vain murahtaisi ja viittaisi minut pukeutumaan ja ulos, mutta tietäisin mitä hän tekisi heti lähdettyäni.
Ja minä menisin kotiin kiltin mieheni luo ja hän tasan tarkkaan arvaisi missä olen taas käynyt ja panisi kahta kovempaa.
Miun fantasiat on aika pliisuja, mutta tässä ehdoton suosikkini, jota en ole vielä päässyt toteuttamaan: naisen sitominen ja pakottaminen orkkuihin erilaisten lelujen avulla. Sitten kun katsoisin pillun olevan kuritettu ja kiusattu valmiiksi, käyttäisin häntä kuin lihapalaa omien himojeni tyydyttämiseen. Naisen silmät olisi sidottuna, ja samalla kun työnnän kullin sisään, käskisin hänen ajatella pervoimpia fantasioitaan, samalla kun nain häntä. Lopuksi laukeasin suuhun ja kasvoille.
M33
Haluaisin harrastaa kiihkeää seksiä kaverini 17v pikkusiskon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Työprojektissa erään yhteistyöyrityksen kanssa. Yrityksessä on todella ärsyttävä, kimittävä-ääninen 160-senttinen bimbo-blondi, josta tulee mieleen sarjakuvahahmo Tintti. Haluaisin työntää nyrkkini hänen vaginaansa.
Minulla oli nuorena tuollainen esihenkilö, kinakkaääminen, korkeakorkoinen ja pikkuinen. Häijy esinaisena ja kova säksättämään, mutta sain välillä hänet hyrähtämään nauruun kesken säksätyksen. Hän tykkäsi selvästi siitä etten pelännyt.
Ja niinpä kerran firman kesäjuhlista poistuimme kahden. Olin vähän pettynyt että hän ei sängyssä ollut yhtä sähäkkä kuin työasioissa mutta tuntui kyllä upealta kellistää tuo pelottava pikku ihminen ja rynkyttää kunnolla ja laskea kassit tyhjäksi.
Haluaisin panna sievää somalityttöä, jolla olisi kaapu päällä.
Haluaisin seurustella kauniin 18-20 naisen kanssa joka laittaisi minut katselemaan vierestä kun hän antautuu vanhan sedän himoille
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin seurustella kauniin 18-20 naisen kanssa joka laittaisi minut katselemaan vierestä kun hän antautuu vanhan sedän himoille
Siis 18-20-vuotiaan
Herttainen heteroseksi elinikäisen ystäväpariskunnan kanssa aina tavattaessa.
Pääsisinpä nuoren fitnespyllyn kimppuun! Nuolisin ja naisin kielellä, luultavasti myös munalla Kun siemenet olisi saatu suoleen haluaisin katsoa kun ne puserrettaisiin ulos kyykkysillään vaikka vatsani tai rintani päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä fantasiassakin tämä olisi sovittu sessio,
Olen haaveillut tuollaisesta pienimuotoisesta kurituksesta joskus ja nimenomaan ilman seksiä koska se puoli on jo hoidossa. Olisi sellainen ärtyisän moittiva setämies joka kuitenkin yrittäisi olla ystävällinen, ja ihan vaan velvollisuuden vuoksi joutuisi kurinpitotoimiin...
Vaimon kanssa ajauduttiin tähän. Hän käy välillä piiskattavana jne. Myös minä teen hänelle sellaista. Se on aika seksikästä, kun pyöritän vaimoa mieleni mukaan, läppään aivan täysillä pepulle avokämmenelle tai jollain asiaankuuluvalla välineellä. Alistan sängyssä hankaliin asentoihin naidessa, sidon. Ja hän nauttii.
Voin kyllä hoidella jonkun toisenkin, sillä suhteemme on avoin. Kävisi myös ilman seksiä. Varsinais-Suomessa asustelen. Toiveet ja rajat täytyy tietty tarkkaan käydä läpi säilyttäen silti yllätyksellisyys ja alistus. Se henkinen puoli on tärkeä, eli kontrollin luovuttaminen toiselle ja alistuminen rangaistavaksi. Voidaan vaihtaa yhteystietoja, jos oikeasti kiinnostaa
Kaksi naista oanssani seksihommissa. Naiset kontillaan sängyssä ja minä työntelen takaapäin kumpaankin pilluun vuorotellen. Lopuksi spermaan kummankin pillun ja naiset nuolevat spermaani toistensa pilluista.
Kun sinun mies on noin vanilija sängyssä, sinun täytyy ottaa ohjat ja käskyttää kuin pientä lasta, jos ei tottele niin sinun täytyy suuttua oikeasti.
Ainakin voit laittaa sinne pyllyyn valmiiksi anal plugin ei siitä tarvi kysellä mieheltä mitään.
Halusin, että vaikka 100 naista olisi valmiina takaapäin asennossa ringissä ja saisin nussia kaikkia.
Toinen voisi olla, että olen ison ilotaloketjun omistaja ja omistan niitä ympäri maapallon. Minun tulisi matkustella ja testailla uudet kyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on helposti toteutettavissa ihan suomessa maksullisten kanssa.
olisin alasti sängyn päällä isokokoisen naisen käsittelyssä . hän saisi tehdä mitä vaan mutta ei satuttaa
Äsken kaupasssa näkemäni kolme mustaa kaunotarta saisivat kyllä tulla kanssani panemaan. Nuolisin ja panisin. Munaani imettäisiin. Kaikki pissaisimme toistemme päälle. Tämä kaikki videoitaisiin.
Haluaisin nuoren miehen panevan minua peppuun niin että kun laukeaa, ei ota ulos vaan nai uuden seisokin itselleen
-Bert 64v
Että sais panna kahta nuorta naista kimpassa,toinen nuolettas pilluaan kun toista panis ,ja vaihtaisivat välillä vuoroaan,tässä haavetta.
Ryyd?