Mitä hajuvettä käytät?
Merkki?
Ikäsi?
Itsellä Giorgio Armanin Air di Gioia tällä hetkellä. Ikä 40
Kommentit (109)
Givenchy Le Secret, Boss Ma vie tai Hermes Jardin sur le Nile (tää on kyllä alkaa olla turhan kesäinen tähän vuodenaikaan). N29
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut voivat käyttää 5-6 tuoksua. Käytättekö niitä joka viikko, vai onko osa tuoksuista vai erikoistilanteisiin? Itselläni on kaksi tuoksua, toinen päivittäiseen käyttöön ja toinen iltamenoihin. Iltatuoksua käytän muutaman kerran kuukaudessa. Tuoksuthan eivät säily pullossa hyvänä loputtomiin.
Mä ainakin mietin aina aamulla tai ulos lähtiessäni, että miltä haluan tänään tuoksua. Helposti voin käyttää 3-4 eri tuoksua viikon aikana. Tietenkään tuoksut eivät säily ikuisesti, ja pakkauskoot ovatkin mielestäni järjettömän kokoisia. Tästä syntyy hävikkiä joko siksi, että tuoksuun ehtii kyllästyä, tai siksi, että tuoksu muuttuu ajan myötä. Tällaiset putelit tungen UFF:n lootaan, jotta joku saa niistä vielä itselleen iloa toviksi. :)
Gucci - Bamboo
Lanvin - Jeanne
Lanvin - Marry me
N27
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. ihan ihmettelen miksi ihmiset alapeukuttavat lähes kaikkea? Siis joku kertoo käyttävänsä jotain ja siitä sitten down. Saako siitä jotkut kicksit, että voi dissata jonkun lempituoksua?
Eiköhän se kerro siitä, että alapeukuttaja ei pidä kyseisestä tuoksusta. Ei sen kummempaa.
Kesäkeitto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dolce&Gabbanan Dolce. Toinen tuoksu Yves Rocherin Evidence. Oon 37v.
En tietenkään käytä hajusteita lainkaan. Ihmisen oma tuoksu on kaikista paras, ja ehdottomasti se tuoksu jolla parinmuodostus tapahtuu oikein eikä valheellisesti. Vähän sama jos sulla olisi naamari päässä ja peittelisit omaa luonnettasi.
Kun ei käytä hajusteita, niin et anna itsestäsi valheellista kuvaa, vaan oma tuoksusi joko vetää tai työntää vastakkaisen sukupuolen edustajia kauemmas. Tää on ihan biologiaa.
En minä yritä "houkutella tuoksuilla vastakkaisen sukupuolen edustajaa". Käytän niitä omaksi iloksi, ne ovat taidetta. Tuoksuja voi analysoida ja haistella kuten viinejä maistellaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut voivat käyttää 5-6 tuoksua. Käytättekö niitä joka viikko, vai onko osa tuoksuista vai erikoistilanteisiin? Itselläni on kaksi tuoksua, toinen päivittäiseen käyttöön ja toinen iltamenoihin. Iltatuoksua käytän muutaman kerran kuukaudessa. Tuoksuthan eivät säily pullossa hyvänä loputtomiin.
Käytän useampaa tuoksua viikossa, ehkä kolmea keskimäärin. Valitsen aina sen mukaan miltä tuntuu, joskus vaan sen lähinnä olevan purkin.
Käytän tuoksua päivittäin, eli sitä kuluu. Jos käyn päivällä suihkussa, niin kaksi suihkausta menee jo päivässä.
Vuodessa siis menee helposti se 400-450 suihkausta, joka on jo aika paljon.
Ostan aina tuoksu pienimmässä mahdollisessa koossa. Ei vielä ole yksikään tuoksu vanhentunut ja jos niin kävisi niin ei se katastrofi olisi.
Narsico Rodriguez; l'Absolu, l'Eau, Narsico Poudree
Bvlgari; Jasmin Noir
My Burberry
muutama Clean
N45
Eri tuoksut eri vuodenaikoihin ja päivä- ja iltakäyttöön
Ei ihmisen ominaistuoksu minnekään katoa, vaikka käyttäisi hajuvettä. Kun käyttää maltillisesti ja sellaista tuoksua, joka itselle sopii, se pikemminkin korostaa omaa ominaistuoksua. Ominaistuoksu on syy, miksi kaikki hajuvedet ei itselle sovi, vaikka toisen iholla ne tuoksuisi kuinka ihanalta. Niinpä itse tyydyn monesti tuoksuttelemaan vain hajuvesiosastolla - tiedän, että useimmat ihanat tuoksut ei mulla toimi.
Sitten on tuoksuja, jotka tuoksuvat hirveiltä riippumatta kenen iholla ovat. Lancômen Hypnose on yksi tällainen, en ymmärrä sen suosiota. Miehillä Paco Rabannen 1 Million on toinen tällainen kammotus, siinä ei ole mitään raikasta eikä kiihdyttävää. Se on vain painava, pehmeä ja oksettava.
Hmm.. ihan ihmettelen miksi ihmiset alapeukuttavat lähes kaikkea? Siis joku kertoo käyttävänsä jotain ja siitä sitten down. Saako siitä jotkut kicksit, että voi dissata jonkun lempituoksua?