Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvettä käytät?

Vierailija
01.10.2016 |

Merkki?
Ikäsi?

Itsellä Giorgio Armanin Air di Gioia tällä hetkellä. Ikä 40

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin Si täälläkin

N26

Vierailija
62/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc Jacobsin Oh Lola. N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin Chanel 5 , mutta koska olen komea blondiini, niin muut naiset otaksui, että se liittyy tuoksuun, että mulla käy jatkuva flaksi, niin kysyivät mitä hajuvettä käytän ja useampi aloitti saman tuoksun käytön.

Löysin kuin kohtalon iskusta uuden, aivan hullaannuttavan tuoksun, vaan enääpä en kerro sitä uteliaille, sanon vain, jotta nenä mukaan ja itse valitsemaan itselle sopivaa...niin minäkin tein.

- tuoksua kehuu sekä miehet että naiset.

- kehutaan päivittäin

-eilisen mieskehuja sanoi, että hullaantuu täysin tuoksustani, oli pyörällä päästään, rakastui (omien sanojensa mukaan heh), pussasi ja unohti silmälasinsa puiston penkille...

- terv. kävelevä flirtti, ulkonäkö noin 30, ikä 30++

Vierailija
64/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel Chance Eau Tendre

Gucci Bamboo

Miss Dior Blooming Boquet

Boss Ma Vie

Zadig&Voltaire This is Her!

30v.

Vierailija
65/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kun nyt on hajuvesituntijoita, niin vastatkaa olkaa hyvä: minkä niminen on sellainen hieman pistävä, hyttysmyrkkymäinen ja todella kantava, pitkälle tunkeva ja pitkään kestävä hajuvesi. Siis ihan eri sfääreissä kun perus hajuvedet tähän asti.

Ei muuten, mutta naapuri käyttää sitä ja kun se tulee aina munkin asuntoon.

Vierailija
66/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bvlgari, omnia crystalline. Nainen 36

Vierailija
67/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä kirjoitti:

Oletteko ajatelleet etyä monet tänäpäivänä ovat allergisia. Yleisissä kokoontumispaikoissa sellaisen henkilön voi olla vaikea olla kun ympärillä leviävät jos jonkinlaiset parfyymit.

Yliherkkä ymmärtää pukea kaasunaamarin nassuunsa, jos ei kestä haisuja. T. Migreenikohtauksen joistain haju- ja partavesistä saava.

Vierailija
68/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen käytin Chanel 5 , mutta koska olen komea blondiini, niin muut naiset otaksui, että se liittyy tuoksuun, että mulla käy jatkuva flaksi, niin kysyivät mitä hajuvettä käytän ja useampi aloitti saman tuoksun käytön.

Löysin kuin kohtalon iskusta uuden, aivan hullaannuttavan tuoksun, vaan enääpä en kerro sitä uteliaille, sanon vain, jotta nenä mukaan ja itse valitsemaan itselle sopivaa...niin minäkin tein.

- kehutaan päivittäin

-eilisen mieskehuja sanoi, että hullaantuu täysin tuoksustani, oli pyörällä päästään, rakastui (omien sanojensa mukaan heh), pussasi ja unohti silmälasinsa puiston penkille...

Ok.

Myyn tuoksuja työkseni ja viimeksi eilen puhuin Chanelin vitosesta, että se on ehkä kauhein tuoksu ikinä. Vanhanaikainen. Hyi.

Siitä on tullut uusi versiokin, jossa on enemmän limeä. Kauhea sekin.

Taidat kuvitella nuo kehut päässäsi enkä usko että ulkonäöltäsikään muistutat mitään kolmekymppistä. Nuorekkaat ihmiset ei käytä mitään Chanel 5.

Vierailija
69/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.Lo Glow

Desigual Fun

Vierailija
70/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin allure, mademoiselle ja no 5, dolce gabbanan one. Olen 36v.

Vierailija
71/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 19. Jo teinistä asti. N45

Vierailija
72/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kehutaan päivittäin

Ok.

Myyn tuoksuja työkseni ja viimeksi eilen puhuin Chanelin vitosesta, että se on ehkä kauhein tuoksu ikinä. Vanhanaikainen. Hyi.

Taidat kuvitella nuo kehut päässäsi enkä usko että ulkonäöltäsikään muistutat mitään kolmekymppistä. Nuorekkaat ihmiset ei käytä mitään Chanel 5.

Nimenomaan.Vähintään kuusikymppisten tuoksu, jos heidänkään. Hyi!

Vierailija
73/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kehutaan päivittäin

Ok.

Et lukenut kunnolla, ennen käytin Chanel 5, nyt käytössä uusi nimeämätön hullaannuttaja.

Usko tai älä, olen ikäisekseni nuorekas, ihan ihoasiantuntijoidenkin mukaan.

Lisäksi kauneuteni on kaikin osin luomua, ei siis mitään päälle liimattua nykyajan "kauneutta" tekokynsineen, ripsineen jne.

Ei koskaan ylipainoa, päivittäistä liikuntaa lähes neljäkymmentä vuotta. Ei auringon rypistämää ihoa jne . Pitkät hiukset. Tiimalasimallia. Hymy. Joka tuntuu ärsyttävän hapannaamoja :)

Vierailija
74/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kun nyt on hajuvesituntijoita, niin vastatkaa olkaa hyvä: minkä niminen on sellainen hieman pistävä, hyttysmyrkkymäinen ja todella kantava, pitkälle tunkeva ja pitkään kestävä hajuvesi. Siis ihan eri sfääreissä kun perus hajuvedet tähän asti.

Ei muuten, mutta naapuri käyttää sitä ja kun se tulee aina munkin asuntoon.

Montakin on hyvin vahvaa ja pistävää tuoksua.

Ensin tulee Angel mieleen tai Ysl Code

Vierailija
75/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc Jacob - Daisy

Calvin Kelin - One

Ikä 27

Vierailija
76/109 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotkut hajuvedet saavat niin paljon alapeukkuja? Oletteko edes haistaneet tuoksua vai peukutatteko vain nimen perusteella?

Vierailija
77/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä niminen on sellainen hieman pistävä, hyttysmyrkkymäinen ja todella kantava, pitkälle tunkeva ja pitkään kestävä hajuvesi.

Oisko Thierry Muglerin Angel? Sitä on sanottu hyttysmyrkyksi.

Vierailija
78/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yritän etsiä pehmeää, hieman vaniljaista, mutta ei kuitenkaan liian imelää tai voimakasta tuoksua. Suosituksia?

Oletko kokeillut:

Lancomen Tresor Lumineuse

Gaultierin Classique X

Givenchyn Dahlia Noir

YSL:n Parisienne?

Noi on vaniljaisia, mutta ilman sellaista teinimäistä imelyyttä.

Vierailija
79/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain uutta vähemmän makeaa tuoksua kaipaisin "iltatuoksuksi", onko suosituksia tähän makuun?

Näitähän on vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi Givenchyn Ange ou demon tai Irresistible, Narciso Rodriguezin for her, Burberryn Body ja aikaisemmin mainittu La vie est belle.

Vierailija
80/109 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan ihastunut Calvin Klein- Reveal tuoksuun mutta en saa sitä, liian kallis. Aina on jotain muuta ostettavaa, teinille vaatetta tms.

Katsoitko Torin ja Huuto.netin läpi? Pitäis löytyä parilla kympillä tai halvemmalla, jos ei nyt täysinäistä pulloa etsi. Teinille voi hankkia vaatteet käytettyinä ellet jo tee niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi