Mitä hajuvettä käytät?
Merkki?
Ikäsi?
Itsellä Giorgio Armanin Air di Gioia tällä hetkellä. Ikä 40
Kommentit (109)
Pääasiassa en mitään.
Diesel Fuel for Life Unlimited toisinaan - sopii minun iholleni.
Nainen, 42
Tämän hetkinen suosikki on ehdottomasti Sensain The Silk. Ei mitenkään läpitunkeva vaan sellainen hienostunut. Luksusfiilis tulee aina tästä hajuvedestä.
D&G l imperatice
Juicy couture kultainen pullo
DKNY omenasta joku versio
Gucci Flora Gardenia
Victorias secret Tease noir
Body shopin Fig
Body shopin Mango
Body shopin Rose
Kiehlsin joku litsihedelmä
Bath and bodyworks Pure Paradise
Michael Kors Glam Jasmine
Chanel Mademoiselle
Nämä ainakin tällä hetkellä, lisää on kaappiin unohtuneena. T. Vaihtelunhaluinen
Lanvin Marry me
Tommy Hilfiger Tommy girl
Chloé
n28
Vierailija kirjoitti:
Guerlainin Shamade ja L'instant
CHAMADE..
Ei saa käyttää mitään, kun töissä on pari tyyppiä, jotka tulevat kunnolla sairaaksi tuoksuista.
Vierailija kirjoitti:
Dolce&Gabbanan Dolce. Toinen tuoksu Yves Rocherin Evidence. Oon 37v.
En tietenkään käytä hajusteita lainkaan. Ihmisen oma tuoksu on kaikista paras, ja ehdottomasti se tuoksu jolla parinmuodostus tapahtuu oikein eikä valheellisesti. Vähän sama jos sulla olisi naamari päässä ja peittelisit omaa luonnettasi.
Kun ei käytä hajusteita, niin et anna itsestäsi valheellista kuvaa, vaan oma tuoksusi joko vetää tai työntää vastakkaisen sukupuolen edustajia kauemmas. Tää on ihan biologiaa.
unlimited fuel kirjoitti:
Pääasiassa en mitään.
Diesel Fuel for Life Unlimited toisinaan - sopii minun iholleni.
Nainen, 42
Tästä hajuvedestä saan yhtenään kehuja. Oletko ostanut omasi lähiaikoina? Saakohan tätä vielä jostain?
Muutamasta paikasta etsin n. vuosi sitten mutta ei ollut.
Clean original ja Versacen Eros pour femme edt. N32
Mikä tuoksu voisi täyttää nämä kriteerit?
- hienostunut
- kevyt
- Preppy-tyylinen
- Raikas, mutta ei välttämättä "kesätuoksu"-tyylisesti
- Ei ällömakea
- Niin että tuoksun voi havaita lähellä, ei niin väkevä että tuoksuu 3 metrin päähän.
- Sopii talvipäivään, ei iltatuoksuksi viihteelle
Tän hetken suosikki Shiseidon Zen. Puhdas ja hienostunut päivätuoksu, tulee hyvälle tuulelle, kun sitä suihkauttaa.
Mulla on niin paljon hajuvesiä, etten ehdi edes kaikkia käyttää. Useimmiten laitan kuitenkin DKNY- delicious. Siitä oon saanut paljon kehujakin.
Miten jotkut voivat käyttää 5-6 tuoksua. Käytättekö niitä joka viikko, vai onko osa tuoksuista vai erikoistilanteisiin? Itselläni on kaksi tuoksua, toinen päivittäiseen käyttöön ja toinen iltamenoihin. Iltatuoksua käytän muutaman kerran kuukaudessa. Tuoksuthan eivät säily pullossa hyvänä loputtomiin.
Itse ainakin haluan, että on vaihtoehtoja. Olotila vaihtelee, haluan, että tuoksu seuraa mukana. Välillä vaihtelen päivittäin, välillä käytän pidempään samaa tuoksua.
Mikä on sellainen pistävä vähän oksennukselta haiseva tuoksu jota moni nuori tyttö käyttää? Olen törmännyt siihen viimeisen parin vuoden ajan. On siis ihan oikea hajuvesi - vaikkei kyllä uskoisi.