Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rumana (ja vanhana) naisena voin parantaa mahdollisuuksiani saada puoliso?

Vierailija
01.10.2016 |

Olen 38-vuotias ruma nainen. Mittani ovat tällaiset: 174cm/65kg ja vartalomitat arviolta tällaiset: 85cm / 70cm / 96cm. Käytän koon 36/38 vaatteita. Kasvoni ovat jotenkin maahusmaisen näköiset ja ulkomailla mua on jostain syystä luultu usein islantilaiseksi, venäläiseksi tai tsekkiläiseksi. En näytä oikeastaan lainkaan suomalaiselta, enkä saamelaiseltakaan tms. Joskus nuorempana laitoin elämäni ainoan nettideitti-ilmoituksen otsikolla "Suomen rumin nainen etsii miestä tositarkoituksella". Yllättäen sain pari vastausta, mutta en uskaltanut vastata niihin, sillä häpesin niin kovin itseäni.

Pukeudun hillitysti ja mahdollisimman asiallisesti ja peittävästi, mieluiten harmaisiin, ruskeisiin tai tummansinisiin vaatteisiin. Kasvoni ovat tosiaan hieman erikoisen näköiset ja nenäni on keskivertosuomalaista suurempi ja leuka on aika siro sekä poskipäät todella voimakkaat. Silmät ovat suuret ja kulmakarvat paksut ja tummat luonnostaan. Huuleni ovat myös luonnostaan paksut. Ihoni on aika kalvakka. Hiukset ovat pitkät (alaselkään asti ulottuvat) ja paksut sekä tummanruskeat. Pidän niitä tosin lähes aina käytännöllisyyden vuoksi letillä tai poninhännällä. Kroppa on aika luikku, rintavarustus on pienehkö (b-kuppi) ja peppuni on muhkeahko, vaikka siis mahtuu medium/koon 38 housuihin (farkuissa tuumakoko 30 leveys ja 34 pituus).

Mitä ulkonäkömuutoksia suosittelette, että voisin saada tavata miehen tositarkoituksella? Mua siis pidetään rumana (näin on ollut teini-iästä lähtien) ja miehet eivät oikein koskaan ole olleet Suomessa kiinnostuneita tulemaan juttelemaan. :/ Ja siis nyt olen vielä vanhakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeelp! Olen oikeasti epätoivoinen. Olen itse kysynyt joiltain tutuilta mielipiteitä ja ainakin kuntosalitreeniä sekä plastiikkakirurgia on suositeltu. Ainoa probleema on vain se, että pelottaa hieman leikkaukset ja ne ovat aika kalliitakin plus vaatisivat parin viikon toipumisajan, joten kesälomani sitten menisivt siihen. Toisaalta exäni sanoi, että tämän ikäisellä naisella ei ole muutenkaan enää väliä, sillä olen niin vanha. Ehkä mun pitää vain kiltisti olla sinkkuna lopun ikäni tai sitten etsiä puolisoa ulkomailta. Suomalaismiehille en ainakaan omana itsenäni kelpaa, enkä ole koskaan kelvannutkaan.

T. Ap

Vierailija
2/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole minusta ollenkaan vanha, miksi olisit?

T. Toinen 38, tosin ottajia olisi jonoksi asti, en huoli ketään, kun on lapsetkin tehty viime vuosituhannella :)

Vinkkini: ala itsevarmemmaksi, hymyile , ole ystävällinen. Ajattele, että olet kaunis ja ainutlaatuinen. Laita kivaa huulipunaa, sopiva meikki tyyliisi ja kynnet kauniiksi lakalla.

Ei sinun tarvitse muuten muuttua. Itsetunto kohdilleen ja siitä se lähtee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minusta et kyllä kuulosta ollenkaan rumalta ap! Korosta hyviä puoliasi ja häivytä vähemmän hyviä. Sulla on varmasti upeat hiukset ja vyötärökin keskivertoa kapeampi. Meikillä saa ihmeitä aikaan ja käytä ihmeessä värikkäämpiä vaatteita. Ei suomalaiset miehetkään yleensä mitään ihmeellisiä komistuksia ole, joten jos sulle kelpaa tavismies, niin etköhän löydä miehen. Ja vanha et todellakaan ole! Et vielä edes keski-iässä, mulla on muutama ystävä 50-65 v ja kaikki ovat miehen löytäneet, yksi meni kesällä naimisiinkin. Pidä ryhti hyvänä ja hymy herkässä, niin kyllä miehet sut huomaavat ja ainahan voit itsekin aloittaa jutustelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän