Oletko lähtenyt pois Facebookista? Mikä oli pääsyysi siihen?
Itse kyllästyin täysin teennäisiin päivityksiin. Siis sellaisiin, että henkilö hypettää parisuhdettaan, lapsiaan, kotiaan tai arkeaan, vaikka kaikki tietävät totuuden olevan täysin päinvastainen. Siis räikeästi päinvastainen, normaalit positiiviset päivitykset eivät ärsyttäneet. Kyllästyin myös täysin "miksi tykkäsit/et tykännyt tästä/voisitko tykätä mun päivityksestä/liityliityliity ryhmään x nytheti" jnejne painostamiseen. Ihmiset suuttuivat, jos missasin jonkun synttärit siksi etten juuri sinä päivänä ollut kirjautunut sisään, vaikka en ikinä muulloinkaan ollut onnitellut kyseisiä ihmisiä, mm. puolituttuja koulukavereita vuosien takaa, eivätkä hekään minua. Yksinkertaisesti Facebook on niin epäaitoa paskaa, etten lopulta jaksanut enää kirjautua ollenkaan koko palveluun ja lopulta vain lähdin. En oikein ole someihminen.
No en, kun olen estänyt kaiken mahdollisen enkä näe siellä kenenkään kaverini päivityksiä. Tosin käytän sitä muutenkin harvoin, esim. eilen käytin, kun piti nähdä paikallisen pizzerian ruokalista.