Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana aamu, olen niin onnellinen tänään :)

Vierailija
01.10.2016 |

Ilonaiheita: vihdoin hyvä olo (kamalat vatsakivut pari päivää sitten ja inhottavaa turvotusta, tänään kuitenkin mahtava fiilis vatsassa!), kohta lempiohjaajani jumppaan, todella maukas aamupuuro (kokeilin uusia kaurahiutaleita joissa oli siemeniä seassa, herkullista!), ihana kahvi (muutaman päivän kofeiinitauko takana noiden vatsakipujen takia, kyllä maistui taas ihanalta!), aivan loistava sää ulkona, myöhemmin tänään suunnitelmissa ruoanlaittoa rakkaan sukulaisen kanssa, ostin eilen maailman parhaiten istuvat farkut joita pääsen tänään ekaa kertaa käyttämään, mitähän muuta..... olo on vaan ihana.

Mitä teille kuuluu? :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Tulin itsekin hyvälle tuulelle viestisi ansiosta :) pienistä asioista nauttiminen on parasta

Vierailija
2/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ihanaa mullekin! Uutta kihelmöivää rakkautta ilmassa ja kaikki muutoinkin hyvin. Kiitos positiivisesta viestistä. 

Mukavaa syksyä sinulle :)

Vierailija
4/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mania?

Haha, ei sentään! Vatsakivut ja huono sää vaan masensi, tänään kaikki on jotenkin niin paljon paremmin :) muutenkin viikko oli kovin stressaava, niin olen tosi iloinen jo siitäkin, että ylipäätään saan oikein kunnolla levätä vihdoin!

Ihanaa syksyä ja viikonloppua kaikille! Ap

Vierailija
5/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin nukkua niin pitkään kuin halusin ja minulla on melkein koko päivä ilman velvoitteita. Sääkin on oikein kaunis.

Vierailija
6/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus. Hyvää lauantaita sinulle ja muille.

Vierailija
7/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, herätys, tää on mammasivu. Facebook on muualla. Täällä voi olla oma itsensä. Nimettömänä ei tarvii teeskennellä.

Vierailija
8/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti! :) Hyvää päivää sinne.

Itsellä menee vähän tahmeasti mutta eiköhän tämä tästä iloksi muutu. :)

Vierailija
9/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais tulla väärään ketjuun, imelät & ärsyttävät Facebook-päivitykset-ketju oli tuossa vähän alempana.

Vierailija
10/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin kuuluu hyvää! Mies on koko päivän poissa, käyn ostelemassa vähän kasveja puutarhaan, siivoukset hoidettu ja jemmassa odottaa kori kaljaa.

Vierailija
11/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava aamu täälläkin. Heitin tytön töihin ja ihastelin kaunista aamua matkalla. Nyt kahvia sohvalla, koira vieressä kerjäämässä rapsutuksia. Kohta ulos aurinkoon lehtiä haravoimaan ja kuuntelmaan tihlien helinää. Jo aurinko ja lehtien värit tekevät mielen iloiseksi.

Vierailija
12/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun ihmiset ovat onnellisia. Niin minäkin.

Vierailija
13/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti :) ihan hyvää kuuluu tännekin, akne alkaa vihdoin kadota kasvoilta (olen 24v...), ei ole mitään velvoitteita, jääkaapissa odottaa valkoviinipullo, olo on oikein mukava ja rauhallinen.

Hyvää viikonloppua kaikille, nautitaan pienistä asioista :)

Vierailija
14/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on kyllä ihanaa ja kaunista aikaa. Minäkin olen onnellinen :)

Vierailija
15/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula.

Vierailija
16/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vietän ihanaa, rauhallista aamua, juon tässä kahvia ja katselen ruskaa ikkunasta :) Kohta meen kauppaan ja sitten alan leipoa, kun illalla tulee ystäviä kylään. Ihanaa päivää kaikille teille, ja jaksamista niille joiden aamu on ollut raskas!

Vierailija
17/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ihana aamu. Saatiin keskosvauva kotiin sairaalasta torstaina. Tämä on eka lauantai 15 viikkoon kun ei heti herättyään tarvitse lähteä ajamaan sairaalaan ja jättää muuta perhettä kotiin.

Ihanaa olla yhdessä ja rauhassa koko perhe, tänään kaikki on hyvin eikä meidän tarvitse tehdä mitään muuta kuin olla möllötellä rauhassa ja nauttia toistemme seurasta!

Vierailija
18/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti :) Mistä ostit tuota kaurapuuroa, jossa siemeniä?

Vierailija
19/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen aloitus :) mukavaa päivää sinulle!

Itselläkin on parempi aamu! Flunssa alkaa loppumaan, ja saan ehkä vihdoinkin aloitettua joululahjojen tekemisen. Samalla joulukin jännittää! Kissani ovat (kuten aina) söpöjä ja juon avopuolison kanssa kahvia ❤️. Ostin uuden hameen joka on ihana, juuri tyyliäni :)

Kivaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
20/23 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade! Mä makaan vielä sängyssä. Semidarra. Eiliset treffit oli ihan kivat. Partamies oli tajuttoman söpö. Mutta ei oikea mulle. Eli taas yksi ilta ilman toivottua lopputulemaa. En ole saanut tota seesteisen mukavaa hyvää fiilistä vähään aikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme