Viestisi ihastukselle
Mitä haluaisit sanoa hänelle mutta et jostain syystä pysty ihastukselle suoraan kertomaan.
Kommentit (97)
Eikö palstalla käy enempää ihastuneita? Kirjoittakaa, haluu lukee!
No mä saatan olla ehkä ihastunut..kai..:D No mut kiva se on... Kun en tiedä vielä onko vapaa vai varattu niin en anna itseni ihastua :) Mut terveisiä Jukalle!
Ne jännitteen täyteiset tilanteet, kun molemmat ovat halusta ratkeamaisillaan. Väittelyt, kun kumpikin yrittää pitää pokkaa, lyödä toisen jollain älyttömyydellä. Katsot kulmiesi alta, jotenkin onnistut siinä, vaikka olen tällainen pätkä. Tiukka ote ranteesta ja hellä hiuksista. Elehdintäsi. Hieraiset käsiäsi yhteen pöytään käydessä, etkä tajua sitä itse. Sivistynyt raakuutesi. Kauneudentajusi. Keskittymisesi.
Vittuhelvettienkestämenenveteen. Kuolen ikävään.
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
vetele prinssinakkias kätees.
Vierailija kirjoitti:
Anna sitä pillua.
Annankin, mutta vain yhdelle, eräälle, jolle en ole sitä antanut- vielä.
No mitä hel*ettiä nyt tapahtu :D ketjun mieliala vähän muuttu :D
Vierailija kirjoitti:
Eksä pese sitä koskaan?
Noo miksei exä pese? ja mitä se exä ei pese koskaan?????
Veit jalat alta, sitten särjit sydämeni ja nyt olen loputtoman pettynyt sinuun. Toivottavasti ei törmäillä, voisi olla kiusallista.
Rakkauden askeleet vie eteenpäin, olet kohta vierelläin...kuiskaat korvaani näin, minä vien, tanssitaan lähekkäin...
Ikävä, kaipuu kainaloosi..olet mun!
Vierailija kirjoitti:
Veit jalat alta, sitten särjit sydämeni ja nyt olen loputtoman pettynyt sinuun. Toivottavasti ei törmäillä, voisi olla kiusallista.
Mutta olet siis vieläkin ihastunut :O Pettyä voi vain omiin odotuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
..väärä ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää ihastunut. Petyin ihmiseen, en odotuksiini. Ikävä kyllä.
Stina, Turku, mä haluaisin jo paremmin tutustua suhun.
Haloo, oon ihastunut suhun enemmän kuin kehenkään koskaan ikinä.
Säpsähdit kun näit minut. Olisiko mahdollista että tein yhtälailla vaikutuksen sinuun kuin sinä minuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää ihastunut. Petyin ihmiseen, en odotuksiini. Ikävä kyllä.
Oletko mies vai nainen?
Tää on ihana ketju :)