Miten varmistaa että kontaktia ottava mies ei halua vain rahojani?
Olen suhteellisen hyvin toimeentuleva nainen, lähestyn viittäkymppiä.
Ero takana vastikään.
Nyt kun olen alkanut liikuskelemaan "ihmisten ilmoilla" niin olen huomannut että miehet ovat kovasti kiinnostuneita minusta. Tämä on tietysti positiivinen ilmiö mutta olen monelta taholta saanut varoituksia että kaikilla lähestyjillä ei välttämättä olisikaan mielessä pyyteettömästi minä.
Millä ihmeellä saisin selville kandidaattien tarkoitusperät?
Kommentit (9)
Miksi luulet, että miehet tietäisivät suhteellisen hyvästä toimeentulostasi, tai että se olisi heille joku takaa-ajatus?
Älä sekaannu mamuihin tai elämäntapatyöttömiin, epämääräisiin bisnessmiehin tai nuoriin opiskelijapoikiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sitten tapana leveillä kaikille rahoillasi? vai mistä miehet tietävät että olet varakas?
En ole ap, mutta olen samanlaisessa tilanteessa. Asun maassa, jossa ihmisillä on suuret tuloerot, joten jo pelkkä ihonvärini, (omistus-)asunto hyvällä asuinalueella ja uudehko auto riittävät antamaan minusta keskivertoa varakkaamman kuvan. Ei siihen tarvita muuta leveilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sitten tapana leveillä kaikille rahoillasi? vai mistä miehet tietävät että olet varakas?
En ole ap, mutta olen samanlaisessa tilanteessa. Asun maassa, jossa ihmisillä on suuret tuloerot, joten jo pelkkä ihonvärini, (omistus-)asunto hyvällä asuinalueella ja uudehko auto riittävät antamaan minusta keskivertoa varakkaamman kuvan. Ei siihen tarvita muuta leveilyä.
No suomessa tuo ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa se ihonvärillä ja asumispaikalla erottautuminen tarkoittaa oranssiksi itseään ruskettanutta Kauniaisissa asuvaa suomenruotsalaista...
Aina humalassa baarissa alan leveilemään varallisuudellani, mutta ei se tee kehenkään vaikutusta eikä se lisää haluttavuuttani naisten keskuudessa.
T. M36
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että miehet tietäisivät suhteellisen hyvästä toimeentulostasi, tai että se olisi heille joku takaa-ajatus?
Miksi Harrison Fordilla ei ole perskarvoja?
Hän on takaa-ajettu