Viestisi ihastukselle
Mitä haluaisit sanoa hänelle mutta et jostain syystä pysty ihastukselle suoraan kertomaan.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Öhh, voisitko vähän jelpata.
Jatkan tätä. Jos kerran vielä yritän jutella sulle, niin voisitko kuunnella ja vähän jelpata. Naimisissa olevalle miehelle.
Oot mulle aina ykkönen, se ainoo oikee.
Rakas, katsot telkkua olkkarissa juuri nyt, tiedä että olet ainoani!
Ainoa ihastus ja rakkaus on rakas mieheni ❤
Minulla on kaksi:
Toiselle haluaisin sanoa vaan, että oi kun nähtäisiin vielä kerran - toteutettaisiin se mitä jäi kokematta.
Toiselle sanoisin, että haluaisin sulkeutua hänen kanssaan piiiiiiiiiitkäksi viikonlopuksi neljän seinän sisälle kahden kesken…Huh, se olisi ihanaa. Kuuma mies, tulinen, hellä ja jotenkin koskettava (taustansa vuoksi). Hieman kliininen kyllä, ammattitaustansa takia tosin hyvin ymmärrettävää.
Nämä ovat sellaisia ihastuksia, jotka siis ovat jollakin tapaa jääneet iholle ja mieleen harhailemaan. Eivät sellaisia, että olisivat valloittaneet minut kokonaan.
Ihania miehiä.
Mä en tiedä mitä tapahtu ku näin sut eka kerran. Tunteiden myrsky ja oon ihan sekasin. Oliks tää tähtiin kirjotettu?
Minä odotan.
Ja minä tiedän, että Sinä vielä tulet vastaan.
Jossain, jonain päivänä, kun aika on oikea.
Ehkä jo vuoden päästä,
Siellä minne en uskonut enää koskaan palaavani.
Mä en varmaan koskaan tapaa enää sellaista. Mun suurin rakkauteni alkoi dramaattisissa merkeissä ja uhmattiin kaikkia sääntöjä. Mies.21v ( minä 25v äiti) sai jopa yo:n lukusalissa turpaan eksältäni, muttei tehnyt rikosilmoitusta. Sai myös uhkasoittoja.
Tällä jota nyt mietin ei ole ehkä riittävästi uskallusta tai sitten rakkautta mua kohtaan. Mitään ei koskaan tapahdu. Kohta kuulen varmaan, että menevät naimisiin tyttöystävänsä kanssa ja nainen on raskaana. Siinä vaiheessa mä irtisanoudun.
Hate mä rakastan sua..oot kuulemma eroamassa..tuun nappaamaan sut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan romuna sinun takia! Prkl!
Mitä oon tehny?
Ignooraat. Teet varsin selväksi, ettei mitään tule koskaan enää olemaan.
Ujostelen vain
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mitä tapahtu ku näin sut eka kerran. Tunteiden myrsky ja oon ihan sekasin. Oliks tää tähtiin kirjotettu?
Lainaan tätä! Voi luoja, kun palaan halusta nähä sut vielä uudestaan..
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ajattelet minusta?
Että olet harvinaisen älykäs, muttet taida vielä ymmärtää sitä. Herkkä, empaattinen, syvällinen.
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole hyvin enää :´(
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ajattelet minusta?
Että olet harvinaisen älykäs, muttet taida vielä ymmärtää sitä. Herkkä, empaattinen, syvällinen.
Mistä sä tuommoisen helmen oot löytänyt? Minäkin haluan jonkun harvinaisen älykkään, empaattisen ja syvällisen. Sen lisäksi sais vielä olla huumorintajuinen, mutta taitaa olla mahdoton yhtälö.
Älä luovuta beibi!