Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätyskäänne: Myrsky peruttu

Vierailija
06.08.2023 |

Myrsky on näillä näkymin jäämässä Suomenlahden eteläpuolelle.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Úllatus!!!

Vierailija
2/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä ostin kaapit täyteen purkkiruokaa ja vessapaperia, ilmoitin töihin, että olen seuraavat 2 kk palkattomalla varmuuden vuoksi, soitin läheisille ja kiitin kaikesta, myin omaisuuteni (asuntoa, purkkiruokia tai vessapaperia lukuunottamatta) ja ostin rahoilla tornadovakuutuksen joka kattaa kaiken paitsi (28 sivua poikkeuksia, mukaan lukien tornadon aiheuttamat vahingot) edellä mainitut asiat. Erosin vaimosta ja kerroin pojalle, että jossain vaiheessa elämää joku saattaa sanoa häntä laiskaksi tai epäpäteväksi."

No voi nyt helvettisentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietenkin, mies kaivanut myrskybunkkeria koko viikonlopun ja juuri saatiin sinne kaikki huonekalut ja kalusteet.

Vierailija
4/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen kerta kun hehkutetaan kovalla myrskyllä ja sitten se lässähtää kuin pannukakku. Hiukan pitäisi näiden uutisten tekijöillä olla vastuuta eikä ruveta pitämään älymölöä ennen kuin on varma. Minäkin tein jo kellariin myrskysuojan perheelleni ja ostin tarvikkeita sitä varten.

Vierailija
5/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voidaanko nyt poistua täältä verkkovarasto/pommisuojasta? Täällä on sokeritoukkia

Vierailija
6/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää tunnelmoitu myrskyä ja sitten katosi. 

Vierailija
7/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä ostin kaapit täyteen purkkiruokaa ja vessapaperia, ilmoitin töihin, että olen seuraavat 2 kk palkattomalla varmuuden vuoksi, soitin läheisille ja kiitin kaikesta, myin

omaisuuteni (asuntoa, purkkiruokia tai vessapaperia lukuunottamatta) ja ostin rahoilla tornadovakuutuksen joka kattaa kaiken paitsi (28 sivua poikkeuksia, mukaan lukien tornadon aiheuttamat vahingot) edellä mainitut asiat. Erosin vaimosta ja kerroin pojalle, että jossain vaiheessa elämää joku saattaa sanoa häntä laiskaksi tai epäpäteväksi."

Olet kunnon kansalainen. Tällaista vartenhan juttuja kirjoitellaan lehtiin.

Vierailija
8/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei EEEEEEEEIIIIIIIII!!!!!! Dystoopikko-misantroopin sydämeni vuotaa nyt verta...

Vierailija
9/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö jyrähti.

Vierailija
10/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi lähettää laskun turhasta varautumisesta?

Vierailija
11/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra onnistui siirtämään myrskyn

Vierailija
12/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulle ollut ylläys. Tiesin alusta alkaen. Se on niin monta kertaa nähty millaista paskaa näiden ennustukset on.

Vierailija
13/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä ostin kaapit täyteen purkkiruokaa ja vessapaperia, ilmoitin töihin, että olen seuraavat 2 kk palkattomalla varmuuden vuoksi, soitin läheisille ja kiitin kaikesta, myin omaisuuteni (asuntoa, purkkiruokia tai vessapaperia lukuunottamatta) ja ostin rahoilla tornadovakuutuksen joka kattaa kaiken paitsi (28 sivua poikkeuksia, mukaan lukien tornadon aiheuttamat vahingot) edellä mainitut asiat. Erosin vaimosta ja kerroin pojalle, että jossain vaiheessa elämää joku saattaa sanoa häntä laiskaksi tai epäpäteväksi."

Minä ostin pari laatikkoa olutta, aika menee rattoisasti vaikka myrskyä ei tulisikaan.

Vierailija
14/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkään ei pitänyt sataa mutta satoi silti.

Ne onnistuisivat paremmin jos vaikka vain katsoisivat ikkunasta ulos tekoälyn käyttämiden sijaan.

Vierailija
15/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää sääennustukset nykyään on aina väärässä?

Vierailija
16/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saatiin klikkauksia ja liikevaihtoa tyhjästä. Esim windy.com:ssa ei koko aikana tänne ennustettu myrskyä ja näyttäisi juuri se toteutuvan. Taitaa nuo meteorologitkin olevan maailmalla parempia kuin suomalaiset..

Vierailija
17/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mistä tämä iltapäivälehtien myrsky-vouhotus ylipäänsä edes alkoi. Missään ennusteissa ei näkynyt maanantaille mitään. Tuulta jotain 10 m/s korkeimmillaan. Silti lehdet kirjoitti, että tyyliin kaikkien aikojen myrsky tulossa maanantaina. Sanoin jo tuossa viikonloppuna monelle, että tämä on mätäkuun uutisia. Vähän kuin että Ruoholahdessa on nähty leijona. Eli joo, siis myrskyä ei ole tulossa, eikä koskaan ollutkaan tulossa.

Vierailija
18/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä nyt vähän enemmin tuulee, mitä eilen. Jospa se tästä vielä yltyisi. Ai ei vai?

Vierailija
19/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas saatiin ihmisiä kauppaan hamstraamaan kaikkea mahdollista... niin se propaganda toimii kun kaupankäynti on muuten hiljaista...

Vierailija
20/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella ei ole varaa myrskyyn. Tuhojen korjaaminen tulisi kalliiksi.