Viestisi ihastukselle
Mitä haluaisit sanoa hänelle mutta et jostain syystä pysty ihastukselle suoraan kertomaan.
Kommentit (97)
Sinä flirttailit mulle ensin ja vaikka tää nyt oiskin jo menny oudoksi niin oot velkaa mulle yhden yön yhdessä. Tai intohimoisen suudelman edes?
Voisinko mä olla puuttuva palanen sun elämässä? I hope so.
Mul ois aikaa ja tilaa sydämessä sulle, ja vain sulle.
En osaa unohtaa sinua, vaikkei mitään ole ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä flirttailit mulle ensin ja vaikka tää nyt oiskin jo menny oudoksi niin oot velkaa mulle yhden yön yhdessä. Tai intohimoisen suudelman edes?
Sopii. Ilmoita vain missä ja milloin. Saadaan tämä hulluus pois väliltämme.
Kiitos kun ymmärrät mua. Sussa on jotain selittämätöntä viisautta.
Meilaisit jo... Tarkistan sähköpostini ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla, ja vartin välein siinä välissä... :/
Sori, kun panin sua koko ajan kakkoseen. Äiti opetti, että ykköseen ei saa panna, ellei ole naimisissa.
Puol vuotta olen yrittänyt vältellä sun näkemistä ja kaikkea kontaktia. Silti ajattelen sua joka päivä usein. Ja salaa kuitenkin toivon että törmättäis sattumalta.
Mä olen sen, mutta mun sydän on sun.
Hei sinä sinisilmäinen laiheliini. Haluaisin sua edelleen ihan järjettömän paljon, vaikkei olla aikoihin nähty. Olen yrittänyt aktiivisesti unohtaa sua viimeisen vuoden ajan, miksen voi olla tyytyväinen siihen mitä mulla on..
Miksi vitussa palasit eksäsi luo?
Miksi et vain voi sanoa sitä ääneen?
Älä enää katso minuun päin, tai en ota vastuuta käynkö ihollesi.
The nightingale
He told me
That some day
You will be with me
Vierailija kirjoitti:
Meilaisit jo... Tarkistan sähköpostini ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla, ja vartin välein siinä välissä... :/
Hei, tämähän toimii! Ihastus meilasi minulle, aika täsmälleen puolen vuorokauden kuluttua viestini julkaisusta. :)
Ihan hyvä idea tää ketju. Tämä korvaa tuon terveisketjun ihastuneiden osalta, eikä eräs psykoosipotilas voi kirjoitella tänne, koska ei ole ihastunut vaan vain kaveri. Kiitos ketjun aloittaneelle!