Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tilanteessa jossa työkaverit alkaisivat kohdella sinua kuin ilmaa

Vierailija
30.09.2016 |

ja lopettaisivat sinulle puhumisen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisin uuden työpaikan. Usko minua. Kissan pöydälle nostamalla vaan kuset omiin muroihisi.

Minua taannoin lähihoitaja haukkui muiden kuullen. Sen jälkeen puhuin hänelle vain työasiat. Tästä oikein suivaantui, aiheutin hänelle muka sydänoireita. Juuri ennen eläkkeelle lähtöäni otin yhteyden työsuojeluun, jonka järjestämästä palaverista hän lähti kesken kaiken ovet paukkuen. Läksiäisiini sai porttikiellon.

Vierailija
22/29 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joukossa on aina joku, joka pyrkii pysyttelemään kaikkien klikkien ja kahnauksien ulkopuolella ja vain tekemään työnsä. Tällainen ihminen voisi aivan oma-aloitteisesti avautua tuolle eristetylle, mistä on kyse, kun hänen kanssaan pääsisi kaksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tekisin töitä. Mutta toivoisin puhumattomuutta mieluummin kuin kitinää.

Mulla taas tilanne niin että olen silmätikku ja mulle puhutaan vaan kun kitistään ja kettuillaan. Muuten mulle ei puhuta mitään ja kiusattunahan tässä on. Esimies ei kuitenkaan välitä koska kiusaajat on hänen kavereita

Vierailija
24/29 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tekisin töitä. Mutta toivoisin puhumattomuutta mieluummin kuin kitinää.

Mulla taas tilanne niin että olen silmätikku ja mulle puhutaan vaan kun kitistään ja kettuillaan. Muuten mulle ei puhuta mitään ja kiusattunahan tässä on. Esimies ei kuitenkaan välitä koska kiusaajat on hänen kavereita

Jää sairauslomalle

Vierailija
25/29 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu.

T:siivooja

Puhutko nyt työkavereista vai asiakkaiden työntekijöistä? Kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija
26/29 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut. Oli kamalaa. Onneksi ei kestänyt tilanne paria viikkoa kauempaa kun hain ja sain toisen työpaikan. <<< Itsesinitelin naisena mies valtasessa työpaikassa lähes 20 vuotta. Urakka työ. Palkka hyvä.Kun hetin vihdoin hanskat naulaan ja se oli siinä.Elämni paras teko ja lähdin naisvaltaseen työhön. Aamu siivojaksi kello 6-14. Pienemällä liksalla,parempaan yhteisöön.

Vierailija
27/29 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu.

T:siivooja

Puhutko nyt työkavereista vai asiakkaiden työntekijöistä? Kaksi aivan eri asiaa.

Odotatko oikeasti vastausta seitsemän vuotta vanhaan kommenttiin?.

Vierailija
28/29 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on työpaikkakiusaamisen muoto että minimoidaan ja kohdellaan kuin ilmaa. Lapsellista mutta niin yleistä. Itse taas huomannut että työkaverit on todella lapsellisia. Keskustelut pyörii bilettämisen ja krapulan ja pieruhuumorin ympärillä vaikka ovat iältään 30-50 v naisia ja miehiä

Minäkin monessa paikassa kokenut sen että kohdellaan kuin ilmaa. Syrjitään ja ei kysytä kuulumisia tai mitään eikä kutsuta mihinkään. Olin yhdessä ulkotyössä ja pidin todella paljon itse työstä ja asiakkaista mutta se ilmapiiri ja yksinäisyys oli henkisesti kaikista raskainta. Sellainen vie mielenterveyden helposti vähänkin herkemmältä. Itse pidän näitä työkavereita jotka ei moikkaa ja ole ystävällisiä niin samalla tasolla kuin 10 vuotiaita peruskoululaisia. Kiusataan ja syrjitään " me ei leikitä ton kans " koska se oli eri mieltä tai on hiljainen. Työpaikat ovat pahempia lastentarhoja monessa firmassa entä ne yläasteen juorukerhot

Vierailija
29/29 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaisisin helpotuksesta, tekisin työni ka lähtisin kotiin. Se meisten 7.5/5 turhan jauhanta, draamailu ja tyhmät ideat alkaa käymään hermon päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi