USA uhkaa kaataa EU:n suurimman pankin sen jälkeen, kun EU vaati Applea maksamaa 13 miljardin verot!
Näin ne aikuiset miehet pelaa reilua peliä.
USA vaatii siis Deutsche Bankilta utopistisia sakkoja jostain v.2008 tapahtumista, jossa amerikkalaispankkeja meni nurin.
Ja suostuu alentamaan sakkoa vain, jos saa USAn omat edustajat päättämään Euroopan suurimman investointipankin asioista.
Ovela juoni, kun vapaakauppasopimus TTIP meni perseelleen. Pitäsköhän huolestua talorahoista Nordeassa. Nordea menee ensimmäisenä nurin, jos DB kaatuu.
Ja sitten posahtaa koko EU ja rahoitusjärjestelmä.
Kommentit (5)
Anteeksi, kun olen ollut kiven alla, mutta onko TTIP kuopattu?
Syyttävät lamasta Eurooppaa...?
Tuolla pankkimaailmassa on kyllä omituista väkeä, kun saadaan jatkuvasti sekoilua aikaiseksi. Se on hienoa heidän kannaltaan, että voivat mokailla niin paljon kuin huvittaa niin kauan kuin valtiolla ja sen kansalaisilla on varaa korjata tuhot.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että kituu ja kuolee erityisesti Ranskan vastustuksesta. Niitä harvoja EU-maita, jossa on vielä tervettä nationalismia. Ja Unkarin Orban nyt viimeisimmäksi vastusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että kituu ja kuolee erityisesti Ranskan vastustuksesta. Niitä harvoja EU-maita, jossa on vielä tervettä nationalismia. Ja Unkarin Orban nyt viimeisimmäksi vastusti.
JESH !!!!!!!
Deutsche Bank voisi haistattaa vitut USAlle. Alkaa pikkuhiljaa riittämään toi söhlääminen joka asiassa. No, nyt ne sentään keksi ihan uuden tavan pistää maailmaa sekaisin.