Te jotka nukutte alasti
Kommentit (34)
Mä vaihdan lakanat yleensä kuukautisten jälkeen, eli kun kierto on jotain 25-26 päivää, siitä voi laskee.
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisilta vuoda pimpsasta kaikennäköisiä nesteitä? Varmaan kivasti tuoksahtaa tussulle lakanat sängyssä niillä naisilla jotka nukkuvat alasti.
Niin mitä nesteitä? Tuskin kukaan menkkapillulla nukkuu alasti ilman suojaa ainakaan.
No ei vuoda mitään mistään, paitsi ehkä kuolaa suupielestä. Nukun alasti, ja lakanat vaihtuu kahden viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisilta vuoda pimpsasta kaikennäköisiä nesteitä? Varmaan kivasti tuoksahtaa tussulle lakanat sängyssä niillä naisilla jotka nukkuvat alasti.
Lääkärille asiaa, jos tuohon malliin joku vuotaa ja haisee!
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan haista, mutta ei terve alapää nyt ainakaan pahalle haisekaan. Onko se sen kummempi tuleeko tuoksu lakanoihin hikoilusta vai pimpistä? Mä en pidä pikkareita nukkuessani milloinkaan muulloin kun menkkojen aikana. Musta terve pimppi tuoksuu hyvälle.
Siivooja vaihtaa viikkosiivouksen yhteydessä, jos on spermassa tai liukuvoiteessa lakanat niin sitten tarpeen mukaan. Alasti jo 15v ja takaisin en vaihda.
petivaatteet parin viikon välein, tyynnyliina useammin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä nesteitä? Tuskin kukaan menkkapillulla nukkuu alasti ilman suojaa ainakaan.
Kyllä kuukautiskupin kanssa voi ihan hyvin nukkua alasti.
Lakanat vaihdetaan joka toinen viikkko. Suihkussa käydään 1-2 x päivässä. Itseasiassa ei nukuta ihan alasti, mulla on pikkarit ja miehellä boxerit jalassa. Mutta on ihanaa painautua toisen unenlämmintä ihoa vasten....
Liian harvoin, olen laiska. Tyynyliinat vaihdan kyllä viikottain
HEL-NYC kirjoitti:
Muutaman päivän välein.
Järki ja ekologisuus paikallaan.
Mitkä ihmeen jarruraidat? Pyyhin kyllä perseeni ihan kunnolla vessassa käydessä. Kuukautisten aikana housut on jalassa. Muutoin alasti. Jos on kylmä, niin saatan laittaa yöpukua päälle, mutta alasti nukkuminen on minusta huomattavasti mukavampaa. Lakanat vaihtuu 2-3 viikon välein.
Yleensä kerran viikossa, mutta ihan max on kahden viikon välein ja tämäkin yleensä vain talviaikaan, jolloin tuuletan usein petivaatteita pakkasessa.
Ei vuoda vuotamalla.
Lakanat tulee kyllä vaihdettua usein, koska seksiä on usein.
Yksin jos nukun niin viikon välein vaihdan suunnilleen.