Susanna Koski antoi Ylellä vinkin työttömille: "Riittää, kun katsoo metsään"
Kommentit (254)
Nythän se on työtön. Eikö se voisi mennä niitä vanhuksia ulkoiluttamaan ja marjoja poimimaan?
Muistaakseni hällä oli vielä joku sellainen pilipalikoulutus jolla ei oikein työllisty kovin hyvin.
Hallintotieteiden maisteri. Sillä koulutuksella työllistyy vain suhteilla.
Sopeutumisrahalla elelee hetken. Löytää haluamansa työn varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytää niin suhteilla. Hallintotieteiden maisterin tutkinnolla ei hirveästi töitä löydetä, jos ei ole tosi hyvä onni tai luonut suhteita. HTM on just se tutkinto yliopistossa, jota kukaan ei halua opiskella, koska riski joutua työttömäksi on niin korkea.
Soitankin maanantaina heti työkkäriin ja sanon että sain töitä. Nyt lähden juhannuksen kunniaksi naapurin metsään vähän tekemään puusavottaa! Harventamista kaipaa, sanon minä. Kyllä naapuri on iloinen, kun saa valmiit saunapuut. Seuraavaksi menen toisen naapurin törkyiselle pihalle ja alan heittämään romuja tilaamalleni vaihtolavalle. Kyllä tästä nyt ura urkenee, olenpa ollut tyhmä, kun en ole älynnyt aiemmin metsään katsoa.
Töihin ahdistettiin, talkoihin viimeksi toukokuussa, vaikka olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Minuakin ahdisteltiin työkkäristä töihin. Soitin takaisin että olen eläkkeellä, pitäkää tunkkinne.
Minuakin ahdisteltiin työkkäristä töihin. Soitin takaisin että olen eläkkeellä, pitäkää tunkkinne.
Jokuhan oli kirjoittanut myös leirin portin ylle: Arbait macht frei! Tätä varmaan tarkoitti?
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan oli kirjoittanut myös leirin portin ylle: Arbait macht frei! Tätä varmaan tarkoitti?
Arbeit korj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löytää niin suhteilla. Hallintotieteiden maisterin tutkinnolla ei hirveästi töitä löydetä, jos ei ole tosi hyvä onni tai luonut suhteita. HTM on just se tutkinto yliopistossa, jota kukaan ei halua opiskella, koska riski joutua työttömäksi on niin korkea.
no eiköhän sillä niitä suhteita oo. oli kansanedustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eiköhän sillä niitä suhteita oo. oli kansanedustaja
Koskesta ei Pohjanmaalla pidetä enää.
Eiköhän sille joku suojatyö järjesty.
Mihin mitään keräyksiä tai veroja tarvitaan jos kerran metsään katsominen riittää?
Vierailija kirjoitti:
Sussu on nyt pieniin päin.
Toivottavasti siitä vesselistä tulee aikanaan Vasemmistoliiton poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussu on nyt pieniin päin.
Toivottavasti siitä vesselistä tulee aikanaan Vasemmistoliiton poliitikko.
Kyllä. Jaakko Laakso II
Onko jo töissä itse?