Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Koski antoi Ylellä vinkin työttömille: "Riittää, kun katsoo metsään"

Kommentit (254)

Vierailija
221/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä tekemätöntä työtä vaikka kuinka paljon, mutta kun ei sen tekemisestä kukaan halua maksaa. Miksi työttömien pitäisi tehdä ilmaiseksi, kun muut saat palkkaa? Vai pitäsikö se palkanmaksajakin poimia sieltä puskista?

Tämä juuri. En ymmärrä mitenkään palkattoman työn tekemisen vaikutusta ostovoimaan ja sitä kautta bruttokansantuotteen positiiviseen kehittymiseen. Palkatta työskentelevät kuluttavat enemmän kun ovat palkattomassa työssä? Sehän on vain näennäistyöllistämistä (pakottamista työhön josta ei saa korvausta) jolla saadaan työttömyysluvut näyttämään paremmilta.

Vierailija
222/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ajatusten Isojoen saisi viedä syvälle metsään!

Täysin kyvytön sosiaalisesti -narsisti?- meni turkikset kaulassa linnan juhliin eläinten ystävän ja turkistarhausta BBC adtistavan Jenni Haukion ollessa emäntänä.

Jos on tuppukylässä kylän Sievin tyttö, niin kaupungissa ei olekaan samassa asemassa.

Mikseihän Jussi69 kosinut tätä kaunotarta aikanaan? Olis hyvä pari, molemmat rakastaa Usaa, vaikka kumpikaan ei siellä pärjäisi edes muutamaa vuotta vaan tulisi maitojunalla kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisessa riski-iässä (40-vuotias) etenkin ensisynnytyksen suhteen.

Vierailija
224/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iäkäs isä käy raivaussahalla siistimässä metsää ajankuluksi. En ymmärrä, että mitä sellaista hyötyä siitä on, että siihen voisi ketään palkata? Eri asia, jos puita pitäisi kaataa. Menee metsään autolla, ei se laadukas raivaussahakaan ilmainen ole. Työttömän siis pitäisi hankkia polkupyörä ja raivaussaha, ja mennä metsään tekemään... mitä? Ja kuka siitä maksaisi?

Käyn noukkimassa itse sieniä ja marjoja. Menen autolla, matka 10km. On pakastin, mihin säilöä. Työttömän pitäisi siis tuosta 600 eurosta säästää niin, että saisi ostettua polkupyörän, ämpärin, pakastepusseja ja pakastimen. Vai pitäisikö marjojen mahtua pakastelokeroon? Kävellä 20 km, paluumatkalla ämpäri/ ämpärit täynnä marjoja, tämän lisäksi pari tuntia metsässä kävelyä. Kaikilla on auto, jotka marjoja puoliammatikseen myyvät. Jos tuosta siis haluaisi bisneksen. 

Raha tulee rahan luo. Olen tämän monessa asiassa huomannut.

Vierailija
225/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuel oli kuin myrskyn merkki, kun hän sai kuulla Currolta, miten hänen vanhempansa olivat kohdelleet Janan sillä aikaa, kun hän oli telkien takana.

Vierailija
226/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on niin jännittävää.

Vierailija
227/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risumieskään ei kelvannut vaikka teki hommia.

Vierailija
228/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään metsääkö tässä tarkoitettiin että mikä pöheikkö ja sillä töihin?

Vierailija
229/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että yksi ensimmäisistä sanoista, joita Suski opettaa tenavalleen, on metsä.

Vierailija
230/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussun mukaan lapsen sukupuoli on jo tiedossa, mutta hän ei halua kertoa sitä julkisuuteen.

Vierailija
231/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa se päivä vielä risukasaankin !

Vierailija
232/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin panna Suskia rajusti takaapäin.

T: Työtön vihervassarimies

Me tiedämme hyvin teidän vihervassareitten halun päästä kokoomuksen pehkuihin piehtaroimaan.

No enpä tiedä, näyttää olevan jo ehtoopuolen kamaa

Vierailija
233/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussun mukaan lapsen sukupuoli on jo tiedossa, mutta hän ei halua kertoa sitä julkisuuteen.

Tyttö tuli, tyttö tuli, ja mun sydämeni suli.

Vierailija
234/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019

Susanna Koski kritisoi kansanedustajien sopeutumisrahaa, mutta nostaa sitä nyt itse.

Susanna Koski putosi keväällä eduskunnasta. Vaikka hän on kritisoinut ex-kansanedustajien sopeutumisrahajärjestelmää, hän nostaa sopeutumisrahaa itse.

Vierailija
235/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisessa riski-iässä (40-vuotias) etenkin ensisynnytyksen suhteen.

Hitto jos sieltä tuleekin downin syndrooma tapaus.

Vierailija
236/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2019

Susanna Koski kritisoi kansanedustajien sopeutumisrahaa, mutta nostaa sitä nyt itse.

Susanna Koski putosi keväällä eduskunnasta. Vaikka hän on kritisoinut ex-kansanedustajien sopeutumisrahajärjestelmää, hän nostaa sopeutumisrahaa itse.

Hän teki ns. "Pia Kaumat".

Vierailija
237/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun iäkäs isä käy raivaussahalla siistimässä metsää ajankuluksi. En ymmärrä, että mitä sellaista hyötyä siitä on, että siihen voisi ketään palkata?

Jaahas, tuommoisesta rötöstelystä pitäisi eläke puolittaa, töissähän sitä on oltu.

Vierailija
238/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulennielijöitä.

Vierailija
239/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tamma ilmeisesti haluaa, että jos työtön ei MEE TÖIHIN niin heidät pitäis potkia kämpistään sinne mehtään asumaan

Vierailija
240/254 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä ei ratkaise työttömyyttäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi