Susanna Koski antoi Ylellä vinkin työttömille: "Riittää, kun katsoo metsään"
Kommentit (254)
Ton ajatusten Isojoen saisi viedä syvälle metsään!
Täysin kyvytön sosiaalisesti -narsisti?- meni turkikset kaulassa linnan juhliin eläinten ystävän ja turkistarhausta BBC adtistavan Jenni Haukion ollessa emäntänä.
Jos on tuppukylässä kylän Sievin tyttö, niin kaupungissa ei olekaan samassa asemassa.
Mikseihän Jussi69 kosinut tätä kaunotarta aikanaan? Olis hyvä pari, molemmat rakastaa Usaa, vaikka kumpikaan ei siellä pärjäisi edes muutamaa vuotta vaan tulisi maitojunalla kotiin.
Melkoisessa riski-iässä (40-vuotias) etenkin ensisynnytyksen suhteen.
Mun iäkäs isä käy raivaussahalla siistimässä metsää ajankuluksi. En ymmärrä, että mitä sellaista hyötyä siitä on, että siihen voisi ketään palkata? Eri asia, jos puita pitäisi kaataa. Menee metsään autolla, ei se laadukas raivaussahakaan ilmainen ole. Työttömän siis pitäisi hankkia polkupyörä ja raivaussaha, ja mennä metsään tekemään... mitä? Ja kuka siitä maksaisi?
Käyn noukkimassa itse sieniä ja marjoja. Menen autolla, matka 10km. On pakastin, mihin säilöä. Työttömän pitäisi siis tuosta 600 eurosta säästää niin, että saisi ostettua polkupyörän, ämpärin, pakastepusseja ja pakastimen. Vai pitäisikö marjojen mahtua pakastelokeroon? Kävellä 20 km, paluumatkalla ämpäri/ ämpärit täynnä marjoja, tämän lisäksi pari tuntia metsässä kävelyä. Kaikilla on auto, jotka marjoja puoliammatikseen myyvät. Jos tuosta siis haluaisi bisneksen.
Raha tulee rahan luo. Olen tämän monessa asiassa huomannut.
Manuel oli kuin myrskyn merkki, kun hän sai kuulla Currolta, miten hänen vanhempansa olivat kohdelleet Janan sillä aikaa, kun hän oli telkien takana.
Politiikka on niin jännittävää.
Risumieskään ei kelvannut vaikka teki hommia.
Alapään metsääkö tässä tarkoitettiin että mikä pöheikkö ja sillä töihin?
Veikkaan, että yksi ensimmäisistä sanoista, joita Suski opettaa tenavalleen, on metsä.
Sussun mukaan lapsen sukupuoli on jo tiedossa, mutta hän ei halua kertoa sitä julkisuuteen.
Paistaa se päivä vielä risukasaankin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin panna Suskia rajusti takaapäin.
T: Työtön vihervassarimies
Me tiedämme hyvin teidän vihervassareitten halun päästä kokoomuksen pehkuihin piehtaroimaan.
No enpä tiedä, näyttää olevan jo ehtoopuolen kamaa
Vierailija kirjoitti:
Sussun mukaan lapsen sukupuoli on jo tiedossa, mutta hän ei halua kertoa sitä julkisuuteen.
Tyttö tuli, tyttö tuli, ja mun sydämeni suli.
2019
Susanna Koski kritisoi kansanedustajien sopeutumisrahaa, mutta nostaa sitä nyt itse.
Susanna Koski putosi keväällä eduskunnasta. Vaikka hän on kritisoinut ex-kansanedustajien sopeutumisrahajärjestelmää, hän nostaa sopeutumisrahaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisessa riski-iässä (40-vuotias) etenkin ensisynnytyksen suhteen.
Hitto jos sieltä tuleekin downin syndrooma tapaus.
Vierailija kirjoitti:
2019
Susanna Koski kritisoi kansanedustajien sopeutumisrahaa, mutta nostaa sitä nyt itse.
Susanna Koski putosi keväällä eduskunnasta. Vaikka hän on kritisoinut ex-kansanedustajien sopeutumisrahajärjestelmää, hän nostaa sopeutumisrahaa itse.
Hän teki ns. "Pia Kaumat".
Vierailija kirjoitti:
Mun iäkäs isä käy raivaussahalla siistimässä metsää ajankuluksi. En ymmärrä, että mitä sellaista hyötyä siitä on, että siihen voisi ketään palkata?
Jaahas, tuommoisesta rötöstelystä pitäisi eläke puolittaa, töissähän sitä on oltu.
Se tamma ilmeisesti haluaa, että jos työtön ei MEE TÖIHIN niin heidät pitäis potkia kämpistään sinne mehtään asumaan
Metsä ei ratkaise työttömyyttäni.
Tämä juuri. En ymmärrä mitenkään palkattoman työn tekemisen vaikutusta ostovoimaan ja sitä kautta bruttokansantuotteen positiiviseen kehittymiseen. Palkatta työskentelevät kuluttavat enemmän kun ovat palkattomassa työssä? Sehän on vain näennäistyöllistämistä (pakottamista työhön josta ei saa korvausta) jolla saadaan työttömyysluvut näyttämään paremmilta.