Missä asennossa ison mahan kanssa?
Kommentit (4)
Vielä voi myös niin, että mies on päällä, mutta kannattelee painoaan käsillään.
Itse en jaksa olla päällä, on ratsastaminen liian raskasta tän mahan kanssa..
on loppuvaiheessa hyvä.. Ja nainen päällä niin kauan kuin nainen sitä jaksaa.. Ihan perinteisesti alussa omien tuntemusten mukaan! Meillä on kyllä kaikissa kolmessa raskaudessa harrastettu, lähes päivittäin, seksiä.
olemme lainanneet täällä jossain ketjussa kuvattua asentoa; minä makaan selälläni jalat koukussa miehen kyljen päällä. Mies on kyljellään poikittain minuun nähden - vähän niinkuin " kyljellään takaapäin" äh vaikea selittää, mutta oikein mukava ja rento asento tälle mahalle. Voi harrastaa peppu- tai tavallista seksiä ja klittaankin pääsee hyvin käsiksi. Minulla on ainakin rento ja mukava olo, eikä mahakaan haittaa.
Minä olen nyt 8 kk:della ja tuo seksi alkaa jäädä vähän vähemmälle... Me olemme nyt käyttäneet enemmän näitä ' leluja' ja itse ' piehtarointi' peiton alla on jäänyt melkein kokonaan pois, sen takia koska se vaan on yksinkertaisesti vaikeaa ja pelkään koko ajan satuttavani vauvaa, jos varaan liikaa painoa sen päälle..
olen kokenut itse parhaakseni perinteisen ' takaaltapäin' otteen....
ja jos nyt sen minun viimeisen kuukauteni olisin ilman, niin se varmaan tuntuu paremmalta sitten kun vauva on syntynyt :)