VAIMO HEITTI MUA TUSSILLA POSKEEN!!!
Pitääkö tehdä ilmoitus saatana!!!!!! Pyysin vaan viitsiikö käydä kaupassa niin alko rähjäämään INHOTTAA tollanen pahoinpitely!!!!!
Kommentit (12)
No huh huh. Äkkiä poliisille soittoa. Oliko edes vesiliukoinen? Permatussilla jos mies heittäisi mua poskeen niin lentäisi rappuun niskaperseotteella ja tavarat voi noukkia parvekkeen alta.
Miks tällaiset provot on teistä hauskoja? Nyt mua myös hävettää. Olen ihan elämäni lopussa enkä vitsillä panikoinut täällä. Ei ole enää varaa asua missään.... :'( teillä on asiat niin hyvin, ettei tällaiseen osaa samastua. Olen paniikissa ja tiedän, että kohta poissa. En jaksa enää. Kiva kun sain olla edes parin vitsin arvoinen.... Haluan vaan kuolla.
Nainen olisi jo ohjattu turvakotiin ja ero olisi vireillä, sekä kyselty omaisuuden jakamisesta ja muustakin mahdollisesta väkivallasta.
Näin se naisten kaksinaismoralismi voi hyvin, ja nainen on aina-uhri-ulina porskuttaa palstalla.
tissillä poskeen? eiku ootas ei siinä noin lukenut
Ap salailee nyt jotain. Vaimolla oli tärkeä tussaus kesken ja keskeytit tussauksen komentamalla vaimoa kauppaan??
Vierailija kirjoitti:
Miks tällaiset provot on teistä hauskoja? Nyt mua myös hävettää. Olen ihan elämäni lopussa enkä vitsillä panikoinut täällä. Ei ole enää varaa asua missään.... :'( teillä on asiat niin hyvin, ettei tällaiseen osaa samastua. Olen paniikissa ja tiedän, että kohta poissa. En jaksa enää. Kiva kun sain olla edes parin vitsin arvoinen.... Haluan vaan kuolla.
No voi voi, mua vaimo heitti tussilla poskeen. Ei nyt ollut muuta sanottavaa.
Mun mielestä vaikka kuinka ärsyttää tai on menkat toista EI saa heittää tussilla poskeen!!!!