Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAIMO HEITTI MUA TUSSILLA POSKEEN!!!

Vierailija
30.09.2016 |

Pitääkö tehdä ilmoitus saatana!!!!!! Pyysin vaan viitsiikö käydä kaupassa niin alko rähjäämään INHOTTAA tollanen pahoinpitely!!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikka kuinka ärsyttää tai on menkat toista EI saa heittää tussilla poskeen!!!!

Vierailija
2/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot semmonen mamman tussiposki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No HAHHAH!!!!!!!

Vierailija
4/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIELÄKIN VITUTTAA

Vierailija
5/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Äkkiä poliisille soittoa. Oliko edes vesiliukoinen? Permatussilla jos mies heittäisi mua poskeen niin lentäisi rappuun niskaperseotteella ja tavarat voi noukkia parvekkeen alta.

Vierailija
6/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Dd

Vierailija
7/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tällaiset provot on teistä hauskoja? Nyt mua myös hävettää. Olen ihan elämäni lopussa enkä vitsillä panikoinut täällä. Ei ole enää varaa asua missään.... :'( teillä on asiat niin hyvin, ettei tällaiseen osaa samastua. Olen paniikissa ja tiedän, että kohta poissa. En jaksa enää. Kiva kun sain olla edes parin vitsin arvoinen.... Haluan vaan kuolla.

Vierailija
8/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
9/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olisi jo ohjattu turvakotiin ja ero olisi vireillä, sekä kyselty omaisuuden jakamisesta ja muustakin mahdollisesta väkivallasta.

Näin se naisten kaksinaismoralismi voi hyvin, ja nainen on aina-uhri-ulina porskuttaa palstalla.

Vierailija
10/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissillä poskeen? eiku ootas ei siinä noin lukenut

Vierailija
11/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap salailee nyt jotain. Vaimolla oli tärkeä tussaus kesken ja keskeytit tussauksen komentamalla vaimoa kauppaan??

Vierailija
12/12 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tällaiset provot on teistä hauskoja? Nyt mua myös hävettää. Olen ihan elämäni lopussa enkä vitsillä panikoinut täällä. Ei ole enää varaa asua missään.... :'( teillä on asiat niin hyvin, ettei tällaiseen osaa samastua. Olen paniikissa ja tiedän, että kohta poissa. En jaksa enää. Kiva kun sain olla edes parin vitsin arvoinen.... Haluan vaan kuolla.

No voi voi, mua vaimo heitti tussilla poskeen. Ei nyt ollut muuta sanottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi