Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun kaunista kaveria tullaan iskemään ja sinä olet näkymättömänä taustalla..

Vierailija
30.09.2016 |

eihän kaveri toki voi sille mitään, että en voittanut geenilotossa ja joutuu iskemisyritysten kohteeksi jopa keskellä kirkasta päivää, rattaiden kanssa ja sormus nimettömässä!

mutta kyllä se itseään harmittaa.. se joka ei sano, että haluaisi olla kaunis kumisaappaaissakin ja ilman meikkiä, huijaa itseään. jokainen nainen haluaa olla kaunis

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tiedä siitä näkymättömyydestä, olen valitettavasti sellainen hölöturpa että varmaan tuppaantuisin keskusteluun mukaan enkä jäisi suremaan kohtaloani "rumana kaverina". Varsinkin jos huomaisin, että kaunis kaveri on vaivaantunut eikä oikein tiedä mitä tehdä niin ihan tahallinen puhuisin miehen pyörryksiin, niin että hän lopulta lähtisi kävelemään, kun ei saakaan kontaktia toivomaansa kohteeseen.

Sen olen jo oppinut, että väkisin ei saa ketään ihastumaan, joten sitä en sinänsä surisi. Se voisi ehkä vähän ärsyttää, jos kaveri pukeutuisi paljastavasti ja yrittäisi oikein saada huomiota flirttailemalla yms. Kauneus näkyy kyllä ilman erillistä yrittämistäkin, mielestäni.

Vierailija
22/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan kadehtinut kauniimpia. Ei oikeasti merkkaa mulle mitään. Tai joku miesten huomio, yksi vähiten kiinnostavia ja vähiten tärkeitä asioita mun elämässä. Pidän todellakin yksinkertaisina sellaisia ihmisiä, jotka edes ajattelevat tuollaista tosissaan.

Et taida kuitenkaan olla suorastaan ruma? Vai kuinka usein sinulle tulee tuntemattomat kertomaan, kuinka vastenmielinen olet?

Jotkut ihmiset nimittäin joutuvat oikeasti kokemaan sellaistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla kateellinen. Se sun kaunis kaveri ei koskaan tiedä tykkääkö ne miehet siitä itsestään persoonana, vai vain sen ulkonäöstä.  

Tykkääkö miehet koskaan lähinnä persoonan perusteella?

No, kyllähän tietty kaikki ensin katsoo ulkonäköä. Mutta kauneus on usein katoavaista. Jotenkin sitä toivoisi että kumppani on sellainen, joka on kiinnostunut sinusta ihmisenä. Jos vaikka joudut johonkin onnettomuuteen tai sairastut ja menetät kauniin ulkomuotosi, niin kyllä kai toivot että se kumppani säilyy siinä vierellä. Eikä dumppaa sua sen vuoksi ettet enää ole kaunis.  

En joutunut ajattelemaan asiaa, kun ei ole tarpeeksi kauneutta, jotta olisi miestä alun alkaenkaan.

Vierailija
24/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella kauniita ystäviä, silti he eivät "pärjää" parisuhdemarkkinoilla, vaikka haluaisivat vakiintua.

Olen huomannut muutaman asian, joka yhdistää näitä ystäviäni, jotka eivät löydä sitä oikeaa, vaikka tarjontaa olisi pilvin pimein.

Yksi on järjettömän huono itsetunto, toinen kova humalatila kun käydään ulkona, ja kolmantena epätoivoinen asenne miesten suhteen.

Minua ei haittaa olla joukossa se lihavin ja rumin, kun olen sinut itseni kanssa ja parisuhteessa jo vuosia. Ja siis yleensä vaikka seurueeseen tulisi haku päällä oleva mies, niin usein se olen minä jonka kanssa jäädään juttelemaan em. Seikkojen vuoksi, toki kerron ystävällisesti että jos on "haku päällä", niin kannattaa siirtyä seuraavaan, sillä minulta löytyy puoliso kotoa, mutta jos haluaa vain aikaansa kuluttaa niin höpötellä voin.

Vierailija
25/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se jatkuva iskukohteena oleminen ole lähinnä ahdistavaa? Ainakin oma kokemus on, että todella epämiellyttävää, jos miehet yrittää tulla mun itse asettamien rajojen sisäpuolelle. Sinne ei pääse kuin ne jotka päästän.

Mistähän ne miehet voisivat tietää mitkä ovat ne rajat mitkä olet asettanut? Sähän voisit painattaa paidan jossa ne tulee ilmi. "Vain tällaiset ja tällaiset miehet saavat tulla iskemään minua. T. Prinsessa rahvaan yläpuolella"

Vierailija
26/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein noissa on myötävaikuttamassa myös oma rohkaisu eli tapa katsella miehiä.

Tämä on totta. Minä ja eräs ystäväni ollaan yleisarviolta yhtä viehättäviä. Ystävääni tullaan useammin iskemään ja miehet mieltyvät aina enemmän häneen . Ystäväni flirttailee ja katsoo miehiä silmiin paljon (jopa varattuna), toisin kuin minä. Minun mieskumppanini ovat kuitenkin olleet keskimäärin paremman näköisiä ja muutenkin tasokkaampia (koulutus, sosiaalinen asema...) kuin ystäväni miehet. Eli kyllähän kova flirttailija ja hihittelijä aina kerää enemmän huomiota ja on helpommin lähestyttävä, mutta se kyllä vetää sitten samalla kaikkia ihmr hyypiöitäkin, joiden seuraa ei kaipaisi.

Vierailija
27/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan kadehtinut kauniimpia. Ei oikeasti merkkaa mulle mitään. Tai joku miesten huomio, yksi vähiten kiinnostavia ja vähiten tärkeitä asioita mun elämässä. Pidän todellakin yksinkertaisina sellaisia ihmisiä, jotka edes ajattelevat tuollaista tosissaan.

Kyllä normaaleilla ihmisillä on halu pariutua, joten asia kuten ulkonäkö vaikuttaa tähän hyvinkin vahvasti, mikä on ihan selvä tosiasia. Jos haluat elää siellä pienessä kuplassa ja vakuutella itsellesi ettei tällä asialla ole merkitystä, niin ole hyvä vaan mutta jokainen realiteetit käsittävä ihminen ymmärtää että tällä asialla on merkitystä. Jos haluaa kuolla ypöyksin niin toki, jättäytykää ihan vapaasti pois parisuhdemarkkinoilta mutta suurin osa ihmisistä haluaa löytää kumppanin.

Vierailija
28/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla kateellinen. Se sun kaunis kaveri ei koskaan tiedä tykkääkö ne miehet siitä itsestään persoonana, vai vain sen ulkonäöstä.  

Tunnet vissiin aika tyhmiä miehiä?

Eli se että miehet biologisista syistä viehättyvät kauniista naisista, tekee heistä tyhmiä? Pelkkä kiva luonne ei vaan riitä kun sitä toista ihmistä pitäisi olla myös miellyttävä katsella ja hänen kanssaan pystyä harrastamaan seksiä.

Vierailija
29/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä =)

Itse hämmennyin kun mieheni alkoi puhumaan kuinka ihana on olla kanssani parisuhteessa. Luetteli pinnallisia ulkonäköön liittyviä asioita. Jotenkin olen aina pitänyt häntä niin vaatimattomana , miehenä joka näkee sen sisäisenkin kauneuden. Jokaisessa miehessä asuu himokas äijä =)

XD Miehet on niin pihalla. En minä ikinä sanoisi miehelleni, että tykkään olla sinun kanssasi, koska olet itsevarma, pitkä ja hyvässä duunissa, vaikka onhan ne ne tärkeimmät. Kyllä sieltä persoonasta löytää aina jotain sopivaa kehuttavaa. 

Vierailija
30/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se että miehet biologisista syistä viehättyvät kauniista naisista, tekee heistä tyhmiä? Pelkkä kiva luonne ei vaan riitä kun sitä toista ihmistä pitäisi olla myös miellyttävä katsella ja hänen kanssaan pystyä harrastamaan seksiä.

Juurikin näin. Tämä elämä kun ei ole pelkkää järkeilyä, vaan myös tunteet ja vietit vievät meitä. Ymmärrän hyvin aloittajan pointin. Toisilla vaan on harmittavan paljon paremmat geenit ulkonäön suhteen.

Vierailija
31/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voittaa kuka antaa ekaksi römpöttiä

Vierailija
32/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä =)

Itse hämmennyin kun mieheni alkoi puhumaan kuinka ihana on olla kanssani parisuhteessa. Luetteli pinnallisia ulkonäköön liittyviä asioita. Jotenkin olen aina pitänyt häntä niin vaatimattomana , miehenä joka näkee sen sisäisenkin kauneuden. Jokaisessa miehessä asuu himokas äijä =)

XD Miehet on niin pihalla. En minä ikinä sanoisi miehelleni, että tykkään olla sinun kanssasi, koska olet itsevarma, pitkä ja hyvässä duunissa, vaikka onhan ne ne tärkeimmät. Kyllä sieltä persoonasta löytää aina jotain sopivaa kehuttavaa. 

Jaa mikset sanoisi noita, jos hän kerran on itsevarma, pitkä ja hyvässä duunissa. Noista tuskin mikään tulevaisuudessakaan muuttuu.

Paitsi ehkä se hyvä duuni voi joskus mennä. Hmm, ja sen seurauksena itsevarmuus. Minkä jälkeen hän alkaisikin kävellä masentuneena, selkä kyyryssä, jolloin menisi pituuskin. Olit sittenkin oikeassa!

Vierailija
33/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tavis ja moni ystävä on kauniimpi mutta ei se minua ole koskaan häirinnyt.

Nuorena moni mies tuli juurikin ensin kavereita "iskemään" mutta olin vain oma kiva ja fiksu itseni ja en jäännyt ilman huomiota minäkään. Sanavalmis ja huumoritajuinen tavis kelpaa mainiosti miehille kun ei jää sinne taustalle itseään säälimään.

Vierailija
34/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Story of my life. No, toisaalta eipä sitten tule niitä ärsyttäviä perskärpäsiä jotka liimaantuu kiinni koko illaksi, niitäkin on nähty kun on kaverin kanssa iltaa istuttu.

Vierailija
35/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse asiassa ihminen kyllä pystyy harrastamaan seksiä kivan mutta ruman ihmisen kanssa. Kyse on vain siitä että yhteiskunnassamme ihannoidaan kauneutta ja kumppani valitaan usein sen mukaan miltä hän näyttää muiden ihmisten silmissä.

Otetaan esimerkkinä autio saari ja siellä oleilemassa vain kaksi ihmistä. Siellä toisen ihmisen ulkonäkö ei merkkaa enää paskaakaan sillä kukaan muu ei ole teitä näkemässä.

Kumppanin ulkonäkö merkitsee siis vain siksi millaisena haluat tulla nähdyksi kumppanisi kanssa. Kumppani yhteiskunnassamme on myös statussymboli.

Vierailija
36/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole kaunis, mutta pitkät (alaselkään) paksut ja  luonnonkiharat hiukset, tällä hetkellä vielä oranssinpunaisiksi värjätyt, herättävät paljon huomiota  ja ovat johtaneet jopa kömpelöihin iskuyrityksiin.   joskus  se osaa olla ärsyttävää, vaikka yleensä suhtaudun huumorilla!

esim. silloin ei naurattanut, kun vein kuumeista 2v poikaa rattailla tk:hon  (vanhasta asunnosta oli vain kilometrin matka) ja  pyörällä ajanut,  mies liimautui kannoille hokien että olen "jumalattoman kaunis" ja " mennään naimisiin"

Vierailija
37/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän kaveri toki voi sille mitään, että en voittanut geenilotossa ja joutuu iskemisyritysten kohteeksi jopa keskellä kirkasta päivää, rattaiden kanssa ja sormus nimettömässä!

mutta kyllä se itseään harmittaa.. se joka ei sano, että haluaisi olla kaunis kumisaappaaissakin ja ilman meikkiä, huijaa itseään. jokainen nainen haluaa olla kaunis

Ei halua. Itse olen mielelläni tavallinen ja tärkeintä on ,että mun persoonasta tykätään.

Vierailija
38/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana tuollainen kaveri. Oltiin ulkoisesti kuin Edina ja Patsy, erottamattomat, ja sain olla hänelle olkapää mieshuolten keskellä (ja niitähän riitti!). Jos jotain opin noista ajoista, niin sen, kuinka onnekas olen, kun minua lähestyvät miehet ovat yleensä tykästyneet pelkän ulkonäön sijasta myös luonteeseeni. Kaverisuhde tuon ystävän kanssa kuihtui myöhemmin, kun elämä vei erilleen.

Vierailija
39/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

........

Vierailija
40/41 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös parikymppisenä kaunis ystävä ja silloin se välillä harmitti. Joskus miehet piirittivät häntä niin, että jäin täysin miesten selän taakse. Eipä ystäväni näistä miehistä kuitenkaan välittänyt, vaan hän sai muutamalla kysymyksellä karsittua jyvät akanoista ja lähetti akanat tiehensä. Jyviä ei jäänyt montaa ja usein hekin osoittautuivat b-luokan tavaraksi sisäisesti, vaikka ulkonäöltään saattoivat olla oikein komeita. En jäänyt kuitenkaan silloinkaan parkumaan tilannetta, vaan kun ystäväni selvitteli miesten motiiveja vieressä, sain minä katseltua taka-alalle jääneitä vähemmän suulaita tyyppejä ja heistä löytyi helmiä.

Kerran tosin eräs poikaystäväni ihastuikin ystävääni hänet nähdessään, mutta ystäväni ei miestä luonnollisesti itselleen huolinut. Me molemmat löysimme omat miehemme noin 23 vuotiaina ja ystäväni kauneus on muuttunut nyt tavallisuudeksi, minä taas olen periaatteessa aika saman näköinen kuin ennenkin olin, eli tavallisia ollaan molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän