olen taas v_tun ällöttävä pervo
Ehdotin vaimolle että viedään lapsi yökylään ja hieman otetaan jotain alkoholia, sauna lämpimäksi ja hankkisin jotain öljyä, voidetta mitä voitais levittää toisiimme hieroa ja hyväillä alastomia liukkaita vartaloita käsin, toisiaan vasten, rakastella ja kaikkea mitä nyt keksii.
Kai olette tuollaisia netistä katsoneet ja jotkut varmaan tekeekin sitä?
No vaimo sai ihan älyttömät kilarit, huusi ja haukkui taas vitun ällöttäväksi pervoksi, enkä saa kuulema seksiäkään ihan vähään aikaan, ovet paukkuen lähti aamulla töihin.
Jotenkin tuntuu taas niin turhalle kaikki, mielessä kävi mökinkin vuokraus, voisi juopotella, saunoa, maata paljussa alasti, paneskella, hiplailla ym. Pimeässä kylmässä syysyössä.
Mutta tuskin kannattaa edes ajatella tai ehdottaa?
Mitä mieltä av-mammat olisivat tuollaisista ehdotuksista?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti, mutta jos joku asia puhuu korkeamman (kieroutuneen) voiman puolesta, niin se on nämä miehen ja naisen fundamentaaliset erot. (Huom! tämä ei ole puolustuspuhe miehen käytökselle, yleistä keskustelua vain)
Esim. tässä ketjussa käy selväksi että:
Nainen on valmis ns. "pervoiluun", mutta sitä ei saa sanoa suoraan ja sen pitää tulla pienenä yllätyksenä. Nainen tietää 100%, että kun mies puhuu hieronnasta, hän tarkoittaa seksiä, mutta kunhan mukana on tuo suojasana, niin kaikki ok.
Mies ei ymmärrä naisen tarvetta tähän "sievistelyyn", hän haluaa laittaa kyrpänsä vittuun ja ilmoittaa asian niin.
Se, että mies ja nainen ovat näin ristiriitaisesti erilaisia, kuulostaa lajin lisääntymisen kannalta rajoittavalta tekijältä ja sellaisena vain kieroutuneen "pre-designin" tulokselta.
Toisaalta, voihan olla niin, että tämä on syntyvyyden sääntelyyn tarkoitettu mekanismi :-)
Olen asperger-nainen ja luen tätä ketjua ihan ihmeissäni. Olen onnellinen heteroudesta, jos vakituinen parikaan ei saa suoraan sanoa, että voitaisiin vetää illalla kännit, tehdä joku ehdotettava asia ja paneskella. Onneksi miehet ei ole mitään herkkiä kukkasia, joilta suorat puheeni veisivät fiiliksen viikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti, mutta jos joku asia puhuu korkeamman (kieroutuneen) voiman puolesta, niin se on nämä miehen ja naisen fundamentaaliset erot. (Huom! tämä ei ole puolustuspuhe miehen käytökselle, yleistä keskustelua vain)
Nainen on valmis ns. "pervoiluun", mutta sitä ei saa sanoa suoraan ja sen pitää tulla pienenä yllätyksenä. Nainen tietää 100%, että kun mies puhuu hieronnasta, hän tarkoittaa seksiä, mutta kunhan mukana on tuo suojasana, niin kaikki ok.
Mies ei ymmärrä naisen tarvetta tähän "sievistelyyn", hän haluaa laittaa kyrpänsä vittuun ja ilmoittaa asian niin.
Se, että mies ja nainen ovat näin ristiriitaisesti erilaisia, kuulostaa lajin lisääntymisen kannalta rajoittavalta tekijältä ja sellaisena vain kieroutuneen "pre-designin" tulokselta.
Toisaalta, voihan olla niin, että tämä on syntyvyyden sääntelyyn tarkoitettu mekanismi :-)
Olen asperger-nainen ja luen tätä ketjua ihan ihmeissäni. Olen onnellinen heteroudesta, jos vakituinen parikaan ei saa suoraan sanoa, että voitaisiin vetää illalla kännit, tehdä joku ehdotettava asia ja paneskella. Onneksi miehet ei ole mitään herkkiä kukkasia, joilta suorat puheeni veisivät fiiliksen viikoiksi.
mitenhän heterot asperger-miehet pärjää?
Edelliseen episodiin liittyen kysyin muijalta onko sillä toinen äijä kiikarissa,ei kuulema ole.
no aamulla oltiin vessassa yhdessä,pesin hampaita vaimo meikkasi,sanoin sille että voisi meikata joskus rinnat paljaina ja voisin vähän hyväillä niitä.
no taas häipyi vittua huutaen ja ovet paukkuen.
Ei vittu pysty ymmärtämään,ehkä on parasta olla hiljaa ja olla autotallissa juomassa kaljaa kaikki illat.
En voi kuin ihmetellä av-mammojen logiikkaa. Yleensähän aina kehotetaan miestä viettelemään vaimoaan verbaalisesti hieman etukäteen ja luomaan eroottista tunnelmaa, mutta nyt kun mies on maininnut öljyn, alastomat vartalot ja seksin niin huudetaan kauhuissaan yhteen ääneen kuinka mies on maininnut liikaa yksityiskohtia ja "masturboinut ajatuksella" etukäteen.
Olenkohan jotenkin huono nainen kun minua ei ällötä lainkaan tuollainen ehdotus vaan kuulostaa ihan hyvältä, humortistiseltakin.
Aloittajalle vinkiksi, älä ehdota vaimolle hetkeen aikaan mitään yhteistä. Ota aikaa itsellesi ja ala viettää vapaa-aikaasi kodin ulkopuolella, lastenhoito toki huomioiden. Osta uusia hajusteita ja tyylikkäitä vaatteita, käy parturissa ja ala piilottelemaan puhelintasi. Saapahan vaimosi jotain mietittävää. Tai sitten sitä ei enää kiinnosta.