Mikä avuksi kun työpaikalla 2-kymppinen harjoittelijaneito on ihastunut minuun
Olen hänen harjoittelusta vastuussa ja olen huomannut kehonkielestä ja eleistä että on yltä päältä ihastunut minuun. Tulee kokoajan kysymään neuvoa, vaikka tietäisi varmasti itsekin miten asia hoidetaan. Hymyilee aina ohi kävellessä viettelevästi. Tulee tauolla aina viereeni hyvin lähelle istumaan jne. Ei siinä mitään, kaunis tyttö ja katseen kestävä takamus, mutta ikävä kyllä olen naimisissa. Miten viestitän hänelle, että tuollainen käytös ei ole ok varattua miestä kohtaan, vaikka tämä onkin karismaattinen ja omaa ehkä vähän pelimiehen elkeitäkin?
M35
Kommentit (30)
Tuo on hyvin yleistä. Moni nuori nainen salaa fantasioi vanhemmasta esimiesasemassa olevasta miehestä.
-mryouth75
Mä käsitin, että ap tarkoitti sillä tytöllä olevan pelimiehen elkeitä, eikä itsellään?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvin yleistä. Moni nuori nainen salaa fantasioi vanhemmasta esimiesasemassa olevasta miehestä.
-mryouth75
Usko jo. Ei fantasioi. Vanhemmat miehet eivät ole haluttavia nuorten naisten keskuudessa, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Jos olisivat, niin sä et jatkuvasti itkisi täällä kuinka sait taas pakit nuorelta naiselta. Te ikäloput olette kuvottavia harhoissanne.
Jumalauta nyt panet sitä jos kerran on mahdollisuus. Muuten kadut vanhana katkerasti elämätöntä elämää.
Vedä sitä paljaalla ja sano, ettei teillä voi olla yhteistä tulevaisuutta.
Näin 28v nainen teki mulle, kun olin 16-vuotiaana ekassa duunipaikassani.
Hän siis hymyilee ja tulee viereesi istumaan? Ja olet hänen ohjaajansa/lähin työtoveri?
Juu, vaikuttaa tosiaan siltä että hän on ihastunut sinuun.
Kerrot kovaäänisesti mitä kaikkea olette VAIMON kanssa tehneet ja kuinka lähdet kotiin OMAN VAIMON luo niin eiköhän tyttöparalta turhat luulot karise. Jos tyttö avautuu ja alkaa nyyhkyttää niin halaat häntä lohduttaen ja sanot että kyllä hänkin joku päivä löytää yhtä komean ja karismaattisen miehen kuin sinä. Tai ainakin melkein.
Woihan winetto reiska mitkä tsäänssit sulle pian aukee! Anna palaa vaan ja ohjaile neitonen muihinkin kuin työelämän salaisuuksiin, se on siitä kiitollinen lopun ikänsä. Saat nuorta ja kiihkeää ja voit unohtaa vanhan ja kuluneen muijasi. Kateeksi käy, perskales sentään!
Tuhanteen kertaan käytetty provo. Mutta siltikin kertoo hyvin siitä todellisuudesta missä elämme; jos nainen on tavallisen kohtelias miehelle, tämä luulee, että nainen on ihastunut. Näitä on jokunen sattunut omalla kohdallekin, tavallisen ystävällisen käyttäytymisen jälkeen mies on ehdotellut vähän lähempää tuttavuutta ja kun siitä kieltäytyy, alkaa tulla paskaa niskaan. Miesten pitäisi tajuta, että lähtökohtaisesti naiset eivät ole teihin ihastuneita juuri koskaan ja jos ovat, tuovat sen kyllä sitten riittävän selvästi esille. Jos tämäkin ap:n tarina olisi totta, nuori nainen olisi varmaan hämmästynyt ap:n ajatuksista ja luultavasti nauraisi koko jutulle.
Jos haluat lopullisesti tehdä itsestäsi toimiston sian ja apinan, niin lörise vain vaimostasi kaikille naisille. Niillä on varmaan taka-ajatuksena tehdä susta niiden oma pikku lemmikkiapina. Käyvät kimpassa peffaasi kiinni, kun vähiten odotat. Sitovat ja tekevät tuhmuuksiaan.