Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun työpaikalla 2-kymppinen harjoittelijaneito on ihastunut minuun

Vierailija
30.09.2016 |

Olen hänen harjoittelusta vastuussa ja olen huomannut kehonkielestä ja eleistä että on yltä päältä ihastunut minuun. Tulee kokoajan kysymään neuvoa, vaikka tietäisi varmasti itsekin miten asia hoidetaan. Hymyilee aina ohi kävellessä viettelevästi. Tulee tauolla aina viereeni hyvin lähelle istumaan jne. Ei siinä mitään, kaunis tyttö ja katseen kestävä takamus, mutta ikävä kyllä olen naimisissa. Miten viestitän hänelle, että tuollainen käytös ei ole ok varattua miestä kohtaan, vaikka tämä onkin karismaattinen ja omaa ehkä vähän pelimiehen elkeitäkin?

M35

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo hei vie roskat roskikseen äläkä fantasioi täällä nuorista tytöistä.

Vierailija
2/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se susta kiinnostunut ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas loistava esimerkki vanhojen miesten harhoista.

Vierailija
4/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan nössö piilohomo,tosimies ei jättäisi tilaisuutta käyttämättä kun nuortalihaa tarjolla.

Vierailija
5/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas loistava esimerkki vanhojen miesten harhoista.

Tämä. Voin luvata aloittajalle että ne haaveet on ihan turhia ja tuulesta temmattuja. Olen itse nuorena naisena törmännyt välillä vastaaviin kuvitelmiin vaikka en todellakaan ole ollut kiinnostunut, päinvastoin vältellyt ukkoa.

Vierailija
6/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ratkeaa kuin itsestään kun harjoittelujakso on ohi.  Paistattele nyt palvonnan kohteena, kohta se on ohi.

Vierailija
7/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään kiinnostunut sinusta ole, mutta hyötyjä yrittää sinusta saada. Huomannut että olet itseäsi täynnä ja helppo kohde kun vähän lirkuttelee.

M41v

Vierailija
8/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se käytös ole ok, kunhan ei roiku palleissasi kiinni. Koeta elää päivä naisena ja lätise sitten, provoilija.

Vierailija
9/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele tauolla jotain niitä näitä, kysy esim. onko nähnyt jonkin tietyn leffan, onks se hyvä, kun ajattelit mennä vaimon kans katsoon sitä ja sen jälkeen viet vaimon jonnekin hyvään ravintolaan syömään. + jotain vastaavia, eiköhän se tajua pikkuhiljaa?

Vierailija
10/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karistapa ensin ne pelimiehen elkeet, karismaa sulla tuskin on, kun tuollaista scheissea jauhat.

Vierailija
11/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vastaava esiinny työpaikoilla ihan koko ajan. Ihmisten välillä nyt vain on erilaisia tunteita.

Vierailija
12/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän sulle on tullut tilaisuus vaihtaa akka nuorempaan. Eikös se ole kaikkien miesten unelma? Mitä vielä odotat? Se vaan, että tämä koko sepittämäsi tilanne ei taida olla totta, vai mitä? :) 

Vierailija
13/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä varmaan viestitän työkavereille, että olen ihastunut! Uuuups :D lopetan hymyilyn, avunpyynnöt ja jutustelun heti paikalla.

Vierailija
14/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään, kun nuoret naiset oppivat olemaan tylyjä eikä peruskohteliaita.

Vierailija
15/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. flirttailu ei tarkoita ihastumista

2. flirttailuun ei tarvitse vastata

3. vaikka olisi ihastumista, niin ei siihenkään tarvitse reagoida mitenkään

4. jos koet tämän seksuaaliseksi häirinnäksi niin voit ilmoittaa pomolle

5. helpointa lienee puhua paljon vaimosta, ja olla reagoimatta muutoin kuin kohteliaasti ko.ihmisen juttuihin

6. ylläolevan tulisi olla ikäisellesi itsestäänselvää

Vierailija
16/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä nainen tekee tulkitaan kiinnostukseksi.

Vierailija
17/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei karismaattinen 3-vitonen!

Ehkei kannata mennä mukaan sillä karismalla & pelimiehellä. Käyttäydy ammattimaisesti ja  kuin aikuinen mies. Ehkä myös puheissa kannattaa  ylimitoitetusti aina mainita vaimo ja teidän yhteiset tekemiset. Eiköhän se tyttö jossain vaiheessa ymmärrä, että olet varattu ja uskollinen valitullesi.

Vierailija
18/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain oma itsesi niin eiköhän neitonen äkkiä katoa.

Vierailija
19/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
20/30 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen ja pelimiehen elkeitä :D

Valitettavasti naimisissa...Ilmeisesti vaimon kannalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan