Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Suomessa näkee muuten suht koht tyylikkään ja huolitellun 18-40 vuotiaan naisen kaupungilla KUMISAAPPAISSA

Vierailija
30.09.2016 |

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ja ei, ne kumisaappaat eivät ole söpöt vaikka punaiset ovatkin. Voisitteko kuvitella keski-euroopassa tai vaikka Tukholmassa näkevänne näitä? Myötähäpeää..

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kastella jalat?

Vierailija
2/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa... niitä näkee myös keski-Euroopassa kuten myös Stokiksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se kertoo vain fiksusta ihmisestä, nolompaa kulkea märissä kengissä ja vilustuttaa itsensä kastelemalla jalat.

Vierailija
4/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida paljoo matkustella?

Vierailija
5/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossakin ihan tavallisia. Myös käytännöllisyys voi olla tyylikästä.

Vierailija
6/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, koska työn puolesta matkustelen euroopan isoissa kaupungeissa. Trendikkään väriset tai kuosiset kumisaappaat on paljon trendikkäämpää kuin märissä jaloissa täriseminen.

Kuinka usein itse matkustelet toteamassa että saappaita käytetään vain suomessa?

Vierailija
7/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ulkomaalaisten nuoleskelija paikalla...

Tukholmalaiset ovat tolloja jos mieluummin kastelevat jalkansa kuin ovat epämuodikkaita. Ne saappaat ovat söpöt. Kitise sinä mitä haluat. Eikä sinulla ole mitään käsitystä pukeutumisesta. Otsikossa puhut huolitellusta pukeutumisesta, sitten itket että saappaat eivät ole söpöt. Ei huoliteltuun asuun kuulu söpöily-yritykset.

Vierailija
8/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi anteeksi kamalasti, näit varmaan minut. Minä olen mieluummin kuivin jaloin kuin mietin mitä joku tyylipoliisi jalkineistani miettii.

Sitä paitsi, oletko koskaan käynyt vaikkapa Hollannissa marraskuussa? Siellä sataa ja tuulee vähintään puolet ajasta, ja ihmiset kulkevat pääsääntöisesti pyörällä töihin, joten erilaisia sadevarusteita kyllä löytyy katukuvasta. Itse olen asunut siellä. Ärsyttää tällaiset "vain Suomessa" -keskustelut.

Vierailija
9/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap paljon matkustella =D 

Vierailija
10/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas naiset arvostelun kohteena, kuten about joka toisessa ketjussa. Katsokaapa suomalaisten miesten myötähäpeäpukeutumista, siinä sitä enemmän ihmeteltävää. Etelä eurooppalaiset eivät myöskään asu talven, pimeyden, myrskyn ja kuran keskellä.

Vierailija
11/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voin kuvitella saappaita Tukholmassa tai muuallakin Euroopassa. Mutta ylipäänsä mä en kuitenkaan ymmärrä tätä ajatusmaailmaa. Miksi Suomessa ei voitaisi tehdä jotain uniikkia? Tarviiko aina vertailla muihin? Täällä sataa enemmän kuin esim Tukholmassa joten saappaat on ihan paikallaan.

Vierailija
12/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa siis näkee fiksuja naisia. Muualla pilataan vesisateessa säähän sopimattomat kengät. Ap:n näkemys toisin päin käännettynä.

Vierailija
13/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jotkut hienot Hunterit todellakin voi nähdä minkä tahansa eurooppalaisen kaupungin kaduilla.

Vierailija
14/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ja ei, ne kumisaappaat eivät ole söpöt vaikka punaiset ovatkin. Voisitteko kuvitella keski-euroopassa tai vaikka Tukholmassa näkevänne näitä? Myötähäpeää..

Kolmen kohdan toipumisohjelma!

1. Itke vaikka.

2. Ketään ei kiinnosta.

3. Emme ole Keski-Euroopassa emmekä Tukholmassa. Älä kuvittele kumisaappaiden näkemistä Tukhomassa. Kuvittele vaikkapa jokin mukava asia. Hengitä syväääääään, hhhhhhhhhhhhhhhhHHHHHHH.

Vierailija
15/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä puhu hölmöjä. Pohjoismaissa ja Länsi-Euroopassa naisten pukeutumismuoti on käytännöllinen, ja saappaat ovat aivan mainiosti tyyliin kuuluvia sateella.

Itä-Euroopassa ja Välimeren maissa saattaa asenne olla se, että "tyyli ennen kaikkea". Osin siksi, että naisten asema on yhteiskunnassa huonompi kuin täällä, ja miesten katseen miellyttämiseksi tingitään jopa omasta terveydestä. Osin siksi, että sade ei ole samalla lailla kylmää jossakin Espanjassa - eli että vaikka kastuisikin, ei iske horkka ja flunssa yhtä herkästi kuin jos kastuu tässä 12 asteen lämpötilassa.

Vierailija
16/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi anteeksi kamalasti, näit varmaan minut. Minä olen mieluummin kuivin jaloin kuin mietin mitä joku tyylipoliisi jalkineistani miettii.

Sitä paitsi, oletko koskaan käynyt vaikkapa Hollannissa marraskuussa? Siellä sataa ja tuulee vähintään puolet ajasta, ja ihmiset kulkevat pääsääntöisesti pyörällä töihin, joten erilaisia sadevarusteita kyllä löytyy katukuvasta. Itse olen asunut siellä. Ärsyttää tällaiset "vain Suomessa" -keskustelut.

"Vain Suomessa" -keskustelija on mielestään kansainvälinen tyyliniekka :) 

Vierailija
17/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pukeutuja osaa TILANNEPUKEUTUMISEN. Jos sataa, tottakai laitetaan hyvät vedenkestävät saappaat jalkaan ja vähintään Coretex-takki päälle. Jokasäänsaappaat ovat juntit, joten mieluummin kumisaappaat. Ilse Jacobsenin nauhalliset muotikumpparit maksavat 149 egee Stockalla, mutta ovat makeat!

Kokonahkaiset kengät saa sadepäivänä tuhotuksi, joten laatukenkien omistaja ei ole hölmö ja tuhoa kenkiään. No varakengät olisi hyvä aina olla mukana.

Niin - ja Marimekon kumikengät ne  vasta ihania ovat!!!!

Vierailija
18/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida paljoo matkustella?

Tämä tuli mullakin ekana mieleen. Ap ei ole varmaankaan törmännyt saappaisiin matkoillaan, eli Ruotsinlaivalla tai Kanariansaarilla.

Vierailija
19/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat muotia. Hae vaikka Pinterestistä englanniksi, niin näet.

Vierailija
20/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas kumisaapaskansa noussut barrikadeille Tässä ketjussa. Käytännöllinen pukeutuminen voi olla tyylikästä, kumisaappaat eivät sitä ole ja viestivät laiskuudesta.