Vain Suomessa näkee muuten suht koht tyylikkään ja huolitellun 18-40 vuotiaan naisen kaupungilla KUMISAAPPAISSA
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ja ei, ne kumisaappaat eivät ole söpöt vaikka punaiset ovatkin. Voisitteko kuvitella keski-euroopassa tai vaikka Tukholmassa näkevänne näitä? Myötähäpeää..
Kommentit (51)
Minulla on ylläni tyylikäs jakkupuku, kumisaappaat jalassa ja päässä neljäntuulenhattu.
Pistä paremmaksi.
T. Puuma 60 vee
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ja ei, ne kumisaappaat eivät ole söpöt vaikka punaiset ovatkin. Voisitteko kuvitella keski-euroopassa tai vaikka Tukholmassa näkevänne näitä? Myötähäpeää..
Hehheh.. 40 vuotias mamma ..
17-25v.
Käy ap ees kerran Lontoossa ja tuu sit avautuu uudestaa :D
Minulla on kauniit mustavalkoiset marimekon kumisaappaat. Ihan hyvin toimii mustien pillihousujen ja mustan takin kanssa. Minulle on yhdentekevää mitä mieltä joku random on ulkonäöstäni, enemmän kiinnostaa se että jalat ei kastu.
Minulla oli tänään Huntterit jalassa jopa hameen kanssa, revippä siitä :)
y_l_i_l_a_u_t_a_._o_r_g_/_m_a_m_m_a_/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö kastella jalat?
Onko pakko astua lätäköihin, jotka ovat aina normaalien kävelyreittien ulkopuolella? Vai laitatko siksi kumpparit, että voit hyppiä lätäköissä ja olla ihana 40v Pikku Myy?
Kumisaappaat ovat ihmiskunnan hienoin keksintö.
Typerys! Se on uusinta hipsteri-muotia.
Vierailija kirjoitti:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/61/6e/fd/616efd4e0ef0e3f…
Tässä suomalainen superjuntti Kate Middleton, mitkä muutkaan kuin kumisaappaat jalassa.
Aika härski veto. Pilaa asun ihan täysin.
Samaa mieltä. Kumisaappaat voi jättää fetisisteille kyseenalaisiin harjoitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kumisaappaat voi jättää fetisisteille kyseenalaisiin harjoitteisiin.
Kerro toki lisää :O
T: Utelias naapurisi
Ja kengät?