Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Suomessa näkee muuten suht koht tyylikkään ja huolitellun 18-40 vuotiaan naisen kaupungilla KUMISAAPPAISSA

Vierailija
30.09.2016 |

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ja ei, ne kumisaappaat eivät ole söpöt vaikka punaiset ovatkin. Voisitteko kuvitella keski-euroopassa tai vaikka Tukholmassa näkevänne näitä? Myötähäpeää..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas kumisaapaskansa noussut barrikadeille Tässä ketjussa. Käytännöllinen pukeutuminen voi olla tyylikästä, kumisaappaat eivät sitä ole ja viestivät laiskuudesta.

Linkitätkö sitten tyylikkäät kengät, jotka pitävät jalat kuivina?

Itselläni on tällaiset kumpparit

http://www.konehelsinki.fi/assets/images/tuotteet/tuotekuvat/koneHELSIN…

Vierailija
22/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, vein vuosi sitten saksalaisen kollegan vaimolle Nokian kumpparit tuliaisiksi. Tämä nätinpuoleinen saksatar kehtaa pitää niitä myös Münchenin keskustassa syys/talvikeleillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sadetta. Sitten päätän, puenko jalkaani mustat kiiltävät Hillfigerin nilkkurini, ruskea-lila -sävyiset Burberryn kumpparini vai mustat pitkävartiset Nokian Kontioni. Sienimetsään toki laitan Hai-saappaat, joiden sävy sopii ulkoilutakkini väriin. 

Vierailija
24/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yhdentekevää mitä ap tai joku muu ajattelee pukeutumisestani. Pukeudun juuri niin kuin minä itse haluan. 

Vierailija
25/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kesällä Englannissa Cotswoldin alueella, joka on englantilisten rikkaiden suosikki asuinaluetta. Hravoin olen niin paljon nähnyt kumisaappaita huoliteltujen naisten jaloissa. Itsekin kirosin, kun saappat ei tullut mukaan, olisi ollut käyttöä riista- ja metsästysmessuilla. Siellä on myös paljon julkisia vanhoja kävelyreittejä, jossa saappat olisi ollut paikallaan. kumppareita näkyi myös esimerkisksi Daylesfordin-"maatilakaupassa" ( oikeasti upea kompleksi kartanomiljöössä luxus-kauppoineen ja kylpylöineen)

Vierailija
26/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, lähdenpä sitten sipsuttelemaan kaatosateeseen ap:n mielestä sopivilla jalkineilla, eli nirunarukorkokengillä.  Varpaat voi paleltua tunnottomiksi, mutta pääasiahan on näyttää tyylikkäältä. Ap, sinä tyylin Jumala: saanko käyttää talvella lämpimiä kenkiä, jotka suojaavat jalkoja kuten kenkien on tarkoituskin? Jos en saa, kait kustannat minulle joka päivä taksin töihin ja kotiin? ;)

Vierailija
27/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, onko ap urpo? Tottakai sadekelillä laitetaan kumisaappaat jalkaan. Kassissa voi olla sitten ne siistit sisäkengät, mikäli tarkoituksena on mennä jonnekin muualle kuin kauppaan tms..

Vierailija
28/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/61/6e/fd/616efd4e0ef0e3f…

Tässä suomalainen superjuntti Kate Middleton, mitkä muutkaan kuin kumisaappaat jalassa.

Vierailija
29/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä suomalainen superjuntti Kate Middleton, mitkä muutkaan kuin kumisaappaat jalassa.

Miten mautonta Katelta!?? Kuinka kehtaa? Hyi!

Vierailija
30/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mautonta Katelta!?? Kuinka kehtaa? Hyi!

Tällä junttitädillähän on näitä kumppareita monessa eri värissä. Enemmän häntä näkee kumppareissa kuin muissa kengissä.

Vierailija
31/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä Etelä-Ruotsissakin noita näkee, ja Kööpenhaminassa. Samoin Kånkeneita ja Converseja ;)

Vierailija
32/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Venetsiassa kaikilla asukkailla on kumisaappaat. Tulvat kun valtaavat kadut tämän tästä.

Vierailija
33/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kastella jalat?

Onko pakko astua lätäköihin, jotka ovat aina normaalien kävelyreittien ulkopuolella? Vai laitatko siksi kumpparit, että voit hyppiä lätäköissä ja olla ihana 40v Pikku Myy?

Vierailija
34/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tukholmassa, ja täällä todellakin näkee muodikkaan näköisillä naisilla kumisaappaita, jopa silloin, kun ei ole märkää, mm. kalliilla merkkivaateputiikkien Östermalmilla.

Vierailija
35/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä New Yorkissa olin kateellinen paikallisille jotka olivat kaatosateeseen laittaneet kumpparit jalkaansa. Huntereita näkyi olevan monella.

P.S Tää on hyvä provo, 5/5

Vierailija
36/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kastella jalat?

Onko pakko astua lätäköihin, jotka ovat aina normaalien kävelyreittien ulkopuolella? Vai laitatko siksi kumpparit, että voit hyppiä lätäköissä ja olla ihana 40v Pikku Myy?

Mulla on nelikymppisiin vielä 15 vuotta ja ainakin täällä kovalla sateella kaduilla saattaa olla nilkkoihin asti vettä. Ei hirveesti innosta kastella sukkia.

Vierailija
37/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kastella jalat?

Kyllä Helsingin keskustassa on vettä ihan jalkakäytävillä/kävelykaduillakin.

Vierailija
38/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppareita on olemassa tosi trendikkäitäkin. Et varmaan edes huomaisi niitä katukuvasta muista saappaista eroaviksi.

Vierailija
39/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aloitus.

Asun Irlannissa eräässä kuulemma "trendikkäässä" pikkukaupungissa, jossa ylemmän keskiluokan rouvat kulkevat Huntereissaan kesät, talvet. Täällä on vähän sellainen maalais-chic -juttu, johon kuuluu juuri nuo Hunterit, joku kallis ulkoilutakki ja klassinen käsilaukku. Mahdollisesti vielä pienehkö koira kulkemaan rinnalla.

Lontoossa myös ihan normaalia olla kumppareissa.

Vierailija
40/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös englannissa näkee naisia kalliissa ja muodikkaissa Hunter-saappaissa, mukaanlukien kuninkaalliset ja Kate Moss..