Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet feministi ja valitat palkkaerosta

Vierailija
30.09.2016 |

Teet työtä itseäsi vastaan. Kysy itseltäsi: mikä on häpeällisempää, mies joka elättä koko perheen vai nainen joka elättää koko perheen? Jotta saataisiin tämä asia hoidettua kuntoon, feministien tulisi yrittää saamaan ajatusmaailma miehestä perheen elättäjänä kuolemaan pois, niin omakin palkkasi paranisi. Miehet tekevät myös yleisesti useammin kun naiset töitä työpaikoilla joissa fyysisen sekä henkisen terveyteen nohdistuvat riskit ovat huomattavasti suuremmat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suoraan johtotasolle, ja heti huiman palkankorotuksen. Naiset tekee paljon enemmän töitä, 4 vuotta taisi olla peräti.

Vierailija
2/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan suoraan johtotasolle, ja heti huiman palkankorotuksen. Naiset tekee paljon enemmän töitä, 4 vuotta taisi olla peräti.

Naisilla on kuitenkin oikeus todella pitkään äitiyslomaan, eivätkä heidän tarvitse käydä armeijaa

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin kesätöissä enemmän kuin vakitöissä oleva poikaystäväni ja sain samaa palkkaa kuin samalla työkokemuksella oleva työkaverini.

N25

Vierailija
4/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kuitenkin oikeus todella pitkään äitiyslomaan, eivätkä heidän tarvitse käydä armeijaa

AP

Entä jos oon käyny armeijan, enkä kykene saamaan lapsia. Saanko sitten samat edut ja palkat kuin miehet? Vai oonko silti b-luokan kansalainen?

N

Vierailija
5/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mä en päässyt sairauden takia inttiin ja me ollaan sovittu poikaystävän kanssa, että pakollisen äitiysloman jälkeen mies jää vanhempainvapaalle, kun taas minä menen töihin, koska palkkani tulee olemaan valmistuttuani isompi

N25

Vierailija
6/6 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Entä jos oon käyny armeijan, enkä kykene saamaan lapsia. Saanko sitten samat edut ja palkat kuin miehet? Vai oonko silti b-luokan kansalainen?

N

Sama kun sanoisin että olen hedelmätön mies ja sain c-paperit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi