Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi akateemiset miehet ei pidä huolta kunnostaan

Vierailija
30.09.2016 |

Joko läskejä tai hinuttajan näköisiä hinteliä ruutupaitoja, tai jotain kannanottopaitoja. Ei ne sovi rumille miehille. Missä on lihakset?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopistolla töissä tutkijana ja käytännössä kaikki mun työkaverit, etenkin miehet, harrastaa juoksua, monet juosseet maratoneja, ja useimmat käy lisäksi salilla ihan tavoitteellisesti. Varmaan löytyy myös ei-urheilullisia akateemisia, mutta korkea koulutus ja liikunnallisuus kyllä käsittääkseni korreloivat positiivisesti.

Vierailija
2/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yliopistolla töissä tutkijana ja käytännössä kaikki mun työkaverit, etenkin miehet, harrastaa juoksua, monet juosseet maratoneja, ja useimmat käy lisäksi salilla ihan tavoitteellisesti. Varmaan löytyy myös ei-urheilullisia akateemisia, mutta korkea koulutus ja liikunnallisuus kyllä käsittääkseni korreloivat positiivisesti.

No en puhunut nyt niistä rumista miehistä. Ei niihin edes kiinnitä huomiota. Mutta jotkut jos kävisivät salilla jne voisivat yltää tasossaan vähän parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä asialla oikeasti on? Miksi ihmiset eivät vain hoida omia asioitaan vaan stressaantuvat toisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä?

Vierailija
4/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubb. Sinuhe wallinheimo.

Liikuntatieteellisen opiskelijat. Näin nopeesti mieleen tulee..

Vierailija
5/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri ne pidä? Bodaus ym. on alemman sosiaaliluokan juttuja.

Vierailija
6/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla hinuttaja.

Vierailija
7/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, palstan akateemis-vihaaja aloitti jälleen. Luulin jo että pääsit asioiden yli kun ei muutamaan päivään mitään kuulunut? Olen noin kaksi kertaa keskivertomiestä vahvempi, punttisalilla käyvä akateeminen mies. Enkä ole mikään poikkeus harrastuksessani.

Vierailija
8/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän just eniten pitää huolta kunnostaan! Eivät tietenkään hanki mitään naurettavia gorillalihaksia, mutta ovat yleensä hoikkia ja hyväkuntoisia.

Vierailija
9/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisit itsetunnon. Kyllähän se on varmaan kovaa, että et ole päässyt korkeakouluun, mutta ehkä sinulla on jotain muita avuja.

Vierailija
10/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva akateeminen mies on läski, hinteliä miehiä on tosiaan paljon. Akateemiset miehet harrastavat liikuntaa pitääkseen huolta terveydestään, mutta ulkonäkökeskeinen treenaus ei kiinnosta samalla tavalla. Ei akateemiset naisetkaan mitään piukkapeppuisia fitnesskissoja ole, akateemisen ihmisen elämässä on tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö.

Vierailija
11/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ns kosmetiikkakuntoilu nyt vaan on typerää ajanhukkaa. Verikokeiden perusteella minun viimeisen 18 vuoden totaalinen liikkumattomuus ei näy missään ja ylipainoakaan ei ole.

Ja miksikö en liiku? Koska en tarvitse fyysistä kuntoa mihinkään tämän enempää. Riittää että selviydyn 5x20 km/pv tunturivaelluksesta alkupainoltaan 35kg rinkan kanssa , viimeksi koestettu vuosi sitten Kalottireitillä ja seuraavan kerran vuoden kuluttua.

12/12 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho on kertakäyttötuote, sanoi esseisti Antti Nylén haastattelussa.