Avasin juuri kuoharipullon...
Selkeästi viikonlopun juhlat lähti ajoissa käyntiin. Olenkohan ainut? :D
Kommentit (19)
Oi että :) Mä kävin äsken ostamassa tälle illalle ja huomiselle 2 kuohuviinipulloa Alkosta. Pitää kuitenkin vielä mennä töihin ja vasta n. klo 21.40 pääsee avaamaan korkin.
Hep! Täällä kuiva prosecco-pullo korkattu, viikonloppu alkakoon!
Täällä viikonloppu alkaa ilman viinaa.
Mä avasin kaljan ja poltan kohta paukut.
Ainut tapa aloittaa viikonloppu on korkata? Naiset ovat omineet työväenluokkaisten miesten tavat.
Vierailija kirjoitti:
Ainut tapa aloittaa viikonloppu on korkata? Naiset ovat omineet työväenluokkaisten miesten tavat.
Minä olen luullut, että perinteinen viikonloppujuominen ja ryyppääminen yleensäkin on mennyt pois muodista jo ajat sitten mutta ei kai olekaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan väittänyt, että se olisi ainoa tapa. :) Tänään tosin skumppaa varmaan kuluu, sen malliset juhlat tiedossa ja näemmä alkoivatkin sitten jo tässä laittautumisen yhteydessä.
-ap
Valmistumisen kunniaks korkataan champagnea ihan näillä hetkillä :)!
Vierailija kirjoitti:
Täällä viikonloppu alkaa ilman viinaa.
Samoin! Kahvia ja vettä sekä hyvää, terveellistä ruokaa. Sitten illalla Netflix & Chill ;)
Et ole ainut. Moni muukin alkoholisti on samoissa puuhissa.
Mäkin sain toimeentulotuen tänään :)
Ei vielä! Mutta kuuntelen hyvää musiikkia ja arvon että mitä oikein tekisi! Viiniä ehdottomasti mutta kenen kanssa hmmmmmmmmm!
Onneks on ekstaasia jemmassa, ei tarvi ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Velat vauhdissa?
Kyllä!
T. Sangriaa lasitetulla parvekkeella nauttiva lapseton
Vierailija kirjoitti:
Velat vauhdissa?
Kyllä! Absolutisti-velan pyörät eivät sammaloidu!
Taidat olla alkoholisoitunut ex-kälyni, josta veljeni erosi juopottelusi vuoksi. Onneksesi olet suojatyöpaikassa ja sait puolet veljeni omaisuudesta, muuten sinulla ei olisi enää varaa kuohuviiniin. Oma palkkasi kun kattaa vain perusmenot.
Mä voisin ottaa lasillisen. On tullut koko aamupäivä paiskittua töitä urakalla. :)