Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät myönnä tasateoriaa koska ikääntyminen

Vierailija
30.09.2016 |

Naisella tasokkuus on pitkälti kiinni iästä ja fyysisesti olemuksesta.

Miehellä tasokkuus on kiinni mm. rahasta, statuksesta ja sosiaalisesta roolista. Näitä mies voi kehittää vaikka kuinka pitkään, nainen taas ei yksinkertaisesti voi mitään tasonsa laskemiselle.
Siksi naiset eivät myönnä tasoteoriaa (joka toteutuu käytännössäkin).

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Mihinkäs loppu tulemaan te nyt päädyitte?

Kannattaako sitä miestä tai naista ottaa, ja jos ottaa, niin mikä on se taso mihin vedetään alaraja?

Sillein vähän kiinnostais kun minä oon ajatellut että jos ottaisin keväällä jonkinlaisen kesäkissan. Sitä vois pitää ens alkuunsa kesän, ja lemppaan syksyllä mäelle jos ei ole hyvätapainen.

Jos on ok, niin olkoon sitten talven yli.

Ihan saat itse valita. Vai pitääkö av-mamman kertoa sulle millaisen naisen saat ns. ottaa?

Vierailija
42/51 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin töissä kaikki kuolaavat sen komean perään. Ihan yhtä paljon tai vähän se tienaa, kun kaikki muutkin. Eli kyllä miehelläkin se ulkonäkö merkkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan allekirjoitan tämän. Nuorena oli vientiä vaikka kuinka, koska olin nuori ja kaunis. Miehet etsivät minusta tositarkoituksella vaimoa ja äitiä lapsilleen.

Nyt en tiedä, mitä tarjoaisin miehille. Lämpöä ja rakkautta. Viisautta? Säkenöivää älykkyyttä ei ole, enkä ole kovin sivistynyt.

Vierailija
44/51 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on valloillaan keskiluokkaisuuden unelma. Jos et jostain syystä sovi kategoriaan, niin liian monet katselee nenän vartta pitkin. Ja tämä heijastuu myös parisuhde markkinoille. Esim työkyvyttömyyseläkeläisellä ei paljoa tuloja ja siten ei niin kelvollinen puolisoksi.

Vierailija
45/51 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka incelillä on oma uhriutumissyynsä. Tällä kertaa se on taas raha. Välillä se on komeus ja välillä pelkkä työpaikka riittää. 

Vierailija
46/51 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on valloillaan keskiluokkaisuuden unelma. Jos et jostain syystä sovi kategoriaan, niin liian monet katselee nenän vartta pitkin. Ja tämä heijastuu myös parisuhde markkinoille. Esim työkyvyttömyyseläkeläisellä ei paljoa tuloja ja siten ei niin kelvollinen puolisoksi.

Miehiä tuntuu häiritsevän se, että en tee normaaleita töitä. Tulen itsenäisesti toimeen ja olen ihan kivan näköinen. 

Todellakaan erilaisuutta ei hyväksytä.

Vierailija
47/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tasateoria?

Vierailija
48/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiinnostaisi se miksi kaikkien muiden pitäisi myöntää tasoteorian olemassa olo? Jos se on ap:n mielestä olemassa, niin hänhän voi elää sen mukaan. Muut tuskin muuttavat käyttäytymistään.

Vierailija
49/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen ei ole mikään negatiivinen asia. Sen ainoa vaihtoehto on kuoleminen. Ikäännyn mielummin kuin kuolen.

Vierailija
50/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää aloitus on voinut olla täällä noin monta vuotta poistumatta

Vierailija
51/51 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi piitata mistään hölöpölöteorioista, saa lenkkeillä auringossa ja kokkailla hyvää ruokaa puolison kanssa nautittavaksi :)

Nyt kone kiinni ja hyvää viikonloppua!