Naiset eivät myönnä tasateoriaa koska ikääntyminen
Naisella tasokkuus on pitkälti kiinni iästä ja fyysisesti olemuksesta.
Miehellä tasokkuus on kiinni mm. rahasta, statuksesta ja sosiaalisesta roolista. Näitä mies voi kehittää vaikka kuinka pitkään, nainen taas ei yksinkertaisesti voi mitään tasonsa laskemiselle.
Siksi naiset eivät myönnä tasoteoriaa (joka toteutuu käytännössäkin).
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedokses, että ei se yli 30-vuotias mies ole mikään saalis. Kyllä se mies parhaimmillaan on 18-25-vuotiaana ja sen ikäisiin miehiin tulee luotua katseita. Olkoot vaikka miten rikas mies, niin ei kiinnosta, koska vanhat miehet ovat yksinkertaisesti niin rumia, ettei niiden kanssa voi ajatella tekevänsä yhtään mitään.
Höpö höpö. Ehkä yksi nainen sadasta ajattelee noin. Todennäköisesti joku ruma ATN jolla ei muutenkaan olisi saumaa varakkaaseen YTM:n.
En mä ole ruma vaan kaunis nuori nainen jolla on komea nuori miesystävä.
Mitä varakkaalla miehellä tekee, jos se on vanha ja rupsahtanut? Ei sellaiseen tahdo koskea ees pitkällä tikulla. Mulle ainakin seksi on tärkeää ja jotta sitä voisi harrastaa, on miehen oltava nuori ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedokses, että ei se yli 30-vuotias mies ole mikään saalis. Kyllä se mies parhaimmillaan on 18-25-vuotiaana ja sen ikäisiin miehiin tulee luotua katseita. Olkoot vaikka miten rikas mies, niin ei kiinnosta, koska vanhat miehet ovat yksinkertaisesti niin rumia, ettei niiden kanssa voi ajatella tekevänsä yhtään mitään.
Miten monelta 18v kollilta naiset saa taloudellista ja henkistä turvaa jota naiset voimakkaasti hakevat?
Nainen on niin rahan ahne otus, että miehen ikääntyminen ei todellakaan ole kuin sivuseikka.
Miehen ikääntyminen on turn off. Rypyt, pakeneva hiusraja, plösähtäminen yms on todella ällöttävää.
Ja tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta nykyään naiset käyvät itse töissä, joten eivät tarvitse taloudellista turvaa. Miehiä ei sitä paitsi edes tarvita muuhun kuin seksiin ja se ei teidän vanhojen miesten kanssa onnistu, koska ootte rumia ja impotentteja.
Vierailija kirjoitti:
Häh?Missä vitun todellisuudessa te elätte?Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta josta 10 vuotta naimisissa.Ollaan toisiamme arvostavia ja rakastavia ihmisiä joilla on normaali vakituinen työ ja perhe ja koti.Mies tienaa enemmän mutta minä hoidan lapset ja kodin.Ei meidän ainakaan tarvi funtsia tuollaista...kun elää ihan normaalia elämää...
"minä hoidan kodin ja lapset"? Mies ei siis asu teillä, jos sinä vastaat koko kodinhoidosta ja lapsista? Onko meillä vieläkin tällaista, että nainen on kotiorja ja mies VIITSII jättää naisen yksin kotitöiden tekijäksi, mutta ei itse tee mitään. Enpä suostuisi moiseen, mutta tienaankin saman verran kuin mieheni (reilu 5000 euroa kuussa). Enkä suostusi, vaikken tienaisi penniäkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monelta 18v kollilta naiset saa taloudellista ja henkistä turvaa jota naiset voimakkaasti hakevat?
Nainen on niin rahan ahne otus, että miehen ikääntyminen ei todellakaan ole kuin sivuseikka.
Mitä ihmeen taloudellista turvaa? Justhan toisessa ketjussa väitettiin, että naiset hakevat niitä alfoja, joilla on eniten kaatoja, vaikka mies olisi muuten miten luuseri tahansa. Sitäpaitsi nykyisinhän nuoret naiset opiskelevat juuri siksi, että eivät tarvitse miehestä taloudellista turvaa vaan pystyvat itse rahoittamaan oman elämisensä, harrastuksensa ja huvituksensa.
Tosiasia on, että nuori nainen etsii ensisijaisesti ikäistään miestä. Ei haittaa, vaikka mies olisi samalla tavalla opintotuilla elävä kuin nainen itsekin. Moni parisuhde syntyykin jo opiskeluaikana. Kun ikäännytään, ikäännytään yhdessä. Vaikka puolison ulkonäkö rapistuu, on mielessä aina muistikuva siitä nuoresta miehestä, johon aikoinaan rakastui, eikä puolison rupsahtaminen haittaa. Omat vanhempani ovat olleet naimisissa yli 60 vuotta ja äidilleni isä on ja tulee aina olemaan se pellavapäinen teekkarihattuinen arkkitehtiopiskelija ja isälleni äiti aina se kaunotar lavatansseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?Missä vitun todellisuudessa te elätte?Olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta josta 10 vuotta naimisissa.Ollaan toisiamme arvostavia ja rakastavia ihmisiä joilla on normaali vakituinen työ ja perhe ja koti.Mies tienaa enemmän mutta minä hoidan lapset ja kodin.Ei meidän ainakaan tarvi funtsia tuollaista...kun elää ihan normaalia elämää...
"minä hoidan kodin ja lapset"? Mies ei siis asu teillä, jos sinä vastaat koko kodinhoidosta ja lapsista? Onko meillä vieläkin tällaista, että nainen on kotiorja ja mies VIITSII jättää naisen yksin kotitöiden tekijäksi, mutta ei itse tee mitään. Enpä suostuisi moiseen, mutta tienaankin saman verran kuin mieheni (reilu 5000 euroa kuussa). Enkä suostusi, vaikken tienaisi penniäkään...
No etpä tietenkään suostusi.Hyvä sinä.
Mies tekee teillä kotihommat ja hoitaa lapset ja teidän nettotulot on 10 000 kk.En ikinä yltä sun tasolle joten turha meidän keskustella enenpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiivatin tasoteoria? Jos tarkoitat, että naiset jotenkin huononee vanhetessaan ja miehet ei , niin mitä ihmettä? Minä voin ihan kokemuksesta sanoa, että nyt 56 vuotiaana olen vasta elämäni kunnossa. Ja ympäristö huomioi ihan eri tavalla. Nyt huomaan, että ihmiset oikeasti kuuntelee ja arvostaa sitä mitä sanon. Ei nuoria tyttöjä valitettavasti kuunnella. Ja sitten taas on sama, oletko nuori tyttö tai poika niin kukaan ei tahdo kunnioittaa. Kaupassa kytätään varastatko ja kaupan kassajonossa varttuneemmat ihmiset etuilee. Kyllä naisetkin paranee vanhetessaan. AP ei ilmeisesti tiedä tästä asiasta mitään, koska taitaa olla mies ja on näin jäävi sanomaan naisen elämästä mitään
No mutta kun se naisen paras ikä lisääntymistä ja parisuhdemarkkinoita ajatellen on siinä 20-30 vuotiaana. Totta kai on elämää senkin jälkeen. Miehillä ei noin ole.
Suurimmalla osalla naisista on elämässään muutakin kuin parisuhdemarkkinat yms. Menepä ap ulos niin näet että maailma on oikeasti aika erilainen paikka kuin sun mielikuvissasi. Ei tuolla oikeassa elämässä ole mitään sukupuolten välistä sotaa menossa.
Joo, silti 80% naisista on naimisissa jossain vaiheessa. Se on minusta todella yllättävän korkea luku ja korkeampi kuin miehillä. Vaikuttaa hyvin, hyvin tärkeältä kun otetaan huomioon avoliittojen sun muiden suhteiden yleisyys. Hyvinhän se tiedetään, että naisten valtti on nuoruus ja ulkonäkö. Nuo eivät tiettävästi vuosien mittaan lisäänny. Ei ole alkuunkaan sattumaa, että juuri naiset siihen mm. meikkien, vaatteiden, korujen ja hiusvärien muodosssa satsaavat. Usein se kikkelin kaipuu usein vähän laantuu 56-vuotiaana. On sitä usein tullut jo aika paljon siihen mennessä saatuakin. Ei silti tarkoita, etteikö joskus ole voinut olla hyvinkin tärkeä asia elämässä. Muisteles nyt sitä 70-lukua.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kirjoituksen ideana ollut että ihmiset elää normaalia elämää eikä mieti tasateorioita päivästä toiseen...
Eikös naiset ole sitten naimissä miesten kanssa?Mikään ei ole niin kauheaa kuin vanheneminen
.Nainen voi tehdä asialle jotain,mies ei koska se on homoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät myönnä tasoteoriaa, koska naisen tavoitteena ei ole vaihtaa jatkuvasti komeampaan, pidempään, nuorempaan, menestyneempään ja varakkaampaan mieheen. Nainen haluaa löytää sen yhden, johon ihastuu ja rakastuu ja jonka kanssa viettää loppuelämänsä, vaikka komeampia, pidempiä, nuorempia, menestyneempiä ja varakkaampia alkaisi tulla vastaan joka päivä. Jotkut löytävät sen jo opiskeluaikoinaan, kun kumpikin on vielä aivan rahaton rumpali. Jotkut löytävät vasta myöhemmin, jotkut jopa vasta sitten, kun lastentekoikä on auttamattomasti takanapäin. Ja jotkut eivät löydä koskaan.
Tasoteoriamiehet suhtautuvat naisiin kuin autoon: jos tulee tilaisuus vaihtaa parempaan, vaihdetaan. Tämän vuoksi naiset eivät ole kovin kiinnostuneita tasoteoriamiehistä.
Toisessa ketjussa yksi tasoteoriamies kirjoitti, että ihan samat periaatteet toimivat asuntomarkkinoilla. Siis ihan oikeasti, miten pihalla joku voi olla ihmissuhteista? Ei kukaan järkevä nainen ala parisuhteeseen ja tuhlaa vuosia elämästään mieheen, joka ajattelee, että "olenpas nyt tuon kanssa, kun parempaakaan ei tähän hätään ole ja vaihdan tilaisuuden tullen parempaan". Sitten ne kehtaa itkeä täällä, kun naiset ei huoli. Niin, miksiköhän?
Pidän liikuttavana aina yksin elänyttä miestä, joka repostelee muiden miesten rikkauksilla ja naissuhteilla. :)
Katso nyt setä hyvä peiliin niin tiedät, miksi elät yksin - ja lue kirjoituksesi niin ymmärrät vielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiivatin tasoteoria? Jos tarkoitat, että naiset jotenkin huononee vanhetessaan ja miehet ei , niin mitä ihmettä? Minä voin ihan kokemuksesta sanoa, että nyt 56 vuotiaana olen vasta elämäni kunnossa. Ja ympäristö huomioi ihan eri tavalla. Nyt huomaan, että ihmiset oikeasti kuuntelee ja arvostaa sitä mitä sanon. Ei nuoria tyttöjä valitettavasti kuunnella. Ja sitten taas on sama, oletko nuori tyttö tai poika niin kukaan ei tahdo kunnioittaa. Kaupassa kytätään varastatko ja kaupan kassajonossa varttuneemmat ihmiset etuilee. Kyllä naisetkin paranee vanhetessaan. AP ei ilmeisesti tiedä tästä asiasta mitään, koska taitaa olla mies ja on näin jäävi sanomaan naisen elämästä mitään
No mutta kun se naisen paras ikä lisääntymistä ja parisuhdemarkkinoita ajatellen on siinä 20-30 vuotiaana. Totta kai on elämää senkin jälkeen. Miehillä ei noin ole.
:DDDDD Mutta kun minulla on jo 4 lasta, enkä missään nimessä haluaisi enää vauvaa riesakseni. Mies vielä vähemmän. Pariutunut olen yli 30vuotta sitten, enkä tarvitse uutta pariutumiskumppania. Tämä yksi riittää. Ja kyllä se miehenkin paras pariutumisikä on se 20-30v. Ja monikaan vanha mies ei enää jaksa pieniä lapsia hoitaa, joten kyllä ne lapset kannattaa ajoissa tehdä miehenkin. Lapsen tekeminen /hoitaminen vaatii nääs muutakin, kuin vain sen siittämishetken. Pikkulapsiarki on raskasta, eikä sitä pappaikäinen enää jaksa Eli kyllä se miehillä on ihan sama juttu kuin naisillakin. Turhaan yrität muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa nyt ihmehyyppä silmä käteen ja mene ulos. Katso siellä ympärillesi ja kas kummaa; huomaat, että parit YLLÄTYS, YLLÄTYS, ovat lähes aina saman ikäisiä, vuoden parin heitolla ehkä. Oma mieheni on 6 vuotta minua vanhempi ja tuntuu kyllä vanhalta. Mutta rakastuin tähän tyhjätaskuun, niin en jaksanut ikäerosta välittää. Ihmiset pariutuu yleensä nuorena ja silloin tuskin niillä miehilläkään sitä rahaa on. Yleensä se 18v hakee elämäänsä ihan niitä omanikäisiä kumppaneita. Niin tytöt kuin pojatkin. Vain sinä olet poikkeus. Miksi muuten kannat niin suurta huolta naisten puolison valinnasta, että jaksat sitä päivästä toiseen täällä jauhaa? Eikö sinulla ole ollenkaan normaalia elämää? Säälittävää.
Päinvastoin naiset täälläkin vastaavat sinulle aina, että tasoteoria on totta. Ja että sinun ongelmasi ja naisettomuutesi syy on, että et hyväksy tasoteoriaa ja ymmärrä omaa todella alhaista tasoasi, vaan yritäyät liian korkeatasoisia naisia.
Tasoteoriamiehet on niitä kaikista seksikkäimpiä
Tasot ovat olemassa, mutta niihin vaikuttavat myös henkisen puolen asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tulisi mieleenkään lisääntyä 40 ikävuoden jälkeen 😂.
Jaahas. Mihinkäs loppu tulemaan te nyt päädyitte?
Kannattaako sitä miestä tai naista ottaa, ja jos ottaa, niin mikä on se taso mihin vedetään alaraja?
Sillein vähän kiinnostais kun minä oon ajatellut että jos ottaisin keväällä jonkinlaisen kesäkissan. Sitä vois pitää ens alkuunsa kesän, ja lemppaan syksyllä mäelle jos ei ole hyvätapainen.
Jos on ok, niin olkoon sitten talven yli.