Kun pukeudut lyhyeen reidet paljastavaan hameeseen itseäsi varten, pukeudutko samalla myös miesten katseita varten?
Kommentit (15)
En, pukeudun siksi että se näyttää omasta mielestäni kivalta. Liian lyhyt ei kuitenkaan näytä hyvältä kellään.
En pukeudu kuvailemallasi tavalla, oi niin-kuttaja.Ja evvk se mitä miehet miettii, heitä varten en ole koskaan pukeutunut, vaan ihan siksi ettei ole kiva kävellä alasti kadulla.
Hei, ollaan saatu uusi palstatr0lli :D The Niinkuttaja
Mulla on hame päällä lähes aina, mutta ei koskaan mitään "reidet paljastavaa"-roiskeläppää. Paitsi että se on halvan näköistä (kenellä tahansa), niin ammatillisen uskottavuuden voisi vetää pöntöstä alas siinä samalla.
Enpä ole koskaan ostanut yhtään vaatetta ajatuksella, mitä miehet tästä ajattelevat. Kyllä minun pukeutumiseni lähtee siitä missä minulla on kiva olla, tosin eilen kaupungilla totesin että taitaa olla aika luopua mustasta nahkatakista, tuntuu olevan keski-ikäisten univormu.
Pukeudutko sinä naisten katseita varten?
Niin?
Jos haluan pukeutua niin, että näytän hyvältä, teen sen näyttääkseni hyvältä omissa ja kaikkien muiden silmissä. Toki hyvältä näyttäminen on makuasia, joten en välttämättä toki näytä hyvältä kaikkien silmissä. Pointti on kuitenkin se, että pukeudun kivasti näyttääkseni hyvältä yleisesti kaikkien silmissä, jonkun tietyn ykisttäisen ihmisryhmän ajatukset eivät merkitse. En oikein ymmärrä miksi tästäkin on tehty niin omituinen asia, pitäisikö kaikkien kulkea Uuno Turhapuron näköisenä? Mitä pahaa on siinä että haluaa näyttää hyvältä, keneltä se on pois?
Käyttäkö joku suomalainen nainen vielä roiskeläppiä? Ei kai sentään. Jättäkää ne "itämaan tietäjille" sinne viihdekadulle.
No en kyllä omaa hameita jotka koko reiden paljastaa, mutta monet hameet ovat mulla puoleen reiteen. Eikä kiinnosta paskaakaan vaikka itse Niinistö kyyläsi tai naapurin mummo ajattelisi hameen olevan liian lyhyt. Hame on mukava, ei purista niin kuin farkut. Ja ne on ihan oikeasti vaan jalat, mitä helvetin väliä.
N19
Miehet omaavat erilaisia makuja siinä missä naisetkin. Hyvin lyhyen hameen voisin laittaa miestä varten, jos hän siitä tykkäisi, edellyttäen toki, että itsekin pidän ko. vaatteesta. Ja tähän hyvin lyhyeen hameeseen pukeutuisin kotona, en julkisesti.
Mies, miksi pukeudut kravattiin? Tiedät hyvin että se symboloi... hm? Onko tarkoituksesi yrittää houkutella homomiehiä, naisiin tuollainen suraviivaisen ronski tuputus tunnetusti ei tehoa. Mutta niin, miten on mies?
Mulla on muutama puoleen reiteen ylettyvä hame ja käytän niitä paksujen sukkahousujen kanssa. Enkä kyllä koskaan pukeudu miehiä varten.
En, vaan pukeudun siihen siksi, että ylipolven villasukat näyttää hameen kanssa kivemmilta. Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama mitä joku random mies miettii, mä en yleensä edes huomaa jos joku katsoo mua. En kiinnitä huomiota ympärilläni oleviin ihmisiin, koska ei yksinkertaisesti kiinnosta sosiaalinen kanssakäyminen. :D
En, koska laitan paksut mustat leggingsit alle. Muoti on taidetta minulle.
En. Pukeudun reidet paljastavaan hameeseen siivotessani kotona hiki päässä, koska se on mukavan viileä. Ihmisten ilmoille pukeudun eri lailla kuitenkin itseäni miellyttävällä tavalla myös tilaisuuden luonne huomioiden ja muita ihmisiä kunnioittaen.
En. Ei paljoa kiinnosta, mitä miehet siitä ajattelee. Hame on mukava ja käytännöllinen asu eikä purista ja hierrä, kuten monet housut.