Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi UUSI nimi tytölle! Aloitan:Sesette

Vierailija
06.03.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että kaikki nimet on keksitty joskus, ja kaikki nimet on joskus otettu käyttöön ensimmäisen kerran. Ei siinä itse nimen uutuudessa mitään pahaa ole, joten voitte te niitä oikeitakin keksintöjänne kertoa, jos niihin pystytte. Oma ehdotus: Hesta. (Niin, ja näiden tarkoitus ei kai ole miellyttää kaikkia, joten turha nyt kymmenen eri ihmisen tulla vikisemään miten kauhea ja KEKSITTY tuo Hesta on.)

Vierailija
22/27 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesta on ihan ok.

Mä haluaisin, että joku keksisi S:llä alkavan uuden ja kauniin nimen. Sellainen olisi tytölle hakusessa, mutta kun sellaista ei olemassa ole.

Sirene (mutta kun on juustoa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semiina, Seliina, Saini, Suili, Sovi, Seeni, Saani, Siisa..

Siinä S-alkuisia

Vierailija
24/27 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti jos haluaa asiallisesti penkoa, niin rakkaat ystäväiset, menkää sinne! Ja se rekisteröityminen ei ole niin vaikeaa, ettei sitä voisi tehdä. Jos oikein kovasti ahistaa se ajatus, että sitten menee yksityisyys ja kaikki, niin laittakaa nimeksi vaikka

Anna-Henriikka Toivanen

Asiakkaankatu 1

00810 Helsinki

Ja sähköposti yahoosta.

Vierailija
25/27 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt itsellesi sitten toinen nikki, jos pelkäät paljastuvasi. Olen siellä minäkin keksinyt kaikenlaisia " fiksuja" nimiä, mutta jos ihan totta puhutaan, niin usein ihmetyttää se, että mitä kaameampi ja teennäisemmän kuuloinen nimi, sitä enemmän se saa glooriaa ja ihailua.

Vaikka nyt kirjoittaisin sinne, että " KAALOS" aivan ihana pojan nimi, keksin juuri itse ja onpa niin maan perusteellisen kaunis. No rehellisesti, aika hirveä. Mutta nimipalstalla aivan varmasti joku ihailee, vaikka nimeksi ehdottaisi PIMA. Ei tarkoita mitään, kirjaimia on vain siirrelty.

Mutta, osa itse keksityistä nimistä on muunnoksia " oikeista" ts vakiintuneista nimistä ja kuulostavat ihan kivoilta. Voishan tuon kammottavan " Kaaloksen" väittää olevan " suomennos" nimestä Carlos. Tosi mahtavaa.

Koskaan en ole siellä saanut herjoja niskaani, mutta enpä ikinä olekaan kertonut, mitä mieltä TOISINAAN olen kaikenmaailman Giili, Juniina, Penniina tms nimistä.

Vierailija
26/27 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka nyt kirjoittaisin sinne, että " KAALOS" aivan ihana pojan nimi, keksin juuri itse ja onpa niin maan perusteellisen kaunis. No rehellisesti, aika hirveä. Mutta nimipalstalla aivan varmasti joku ihailee, vaikka nimeksi ehdottaisi PIMA. Ei tarkoita mitään, kirjaimia on vain siirrelty.

Koskaan en ole siellä saanut herjoja niskaani, mutta enpä ikinä olekaan kertonut, mitä mieltä TOISINAAN olen kaikenmaailman Giili, Juniina, Penniina tms nimistä.

En muuten usko että toi Pima saisi nimipalstallakaan kovin suurta suosiota ;) Kaalos ehkä, eihän se olekaan kovin kamala...

Mutta siis jos joku noita ihailisikin, niin aivan varmasti joku myös olisi ihailematta. Enkä nyt menisi allekirjoittamaan tuota väitettä että mitä kummallisempi tai oudompi niin sitä enemmän saisi glooriaa... Vähän nyt liioittelet. On nimipalstalla mun mielestä sitä paitsi usein saanut glooriaa ihan tavalliset, tutut nimet myös.

Niin ja mikset sitten tosiaan kerro sielläkin, mitä mieltä olet jostain Giilistä tai Penniinasta? Kyllä siellä siitäkin kirjoitetaan, jos ei jostain nimestä pidetä, vaikkakin ehkä harvemmin kuin siitä, jos pidetään, mutta ehkä on vain helpompi ilmaista ihastuksensa kuin kauhistuksensa. Ja joidenkin voi olla myös vaikea käsittää että jos ei jostain pidä niin sen voi ilmaista toisinkin kuin sanomalla " yök" tai " aivan kaamea nimi, varmasti kiusataan koulussa" (joka on muuten lausahdus kaameimmasta päästä ;)). Ehkä ne vähemmän ihastuneet viestit jää siksikin sinne ihastuneitten viestien peittoon, kun niissä ei suureen ääneen kauhistella nimeä vaan todetaan vaan että enpä tykkää... Eikä niistä toteamuksista kai olla saatu herjoja niskaan...

Vierailija
27/27 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ei-pitämisen. Ja silloin kuitenkin joku siitä loukkaantuu, enkä siitä jaksa jaaritella sen enempää.